You're safe

840 79 51
                                    

Selam!

Not: Duygusal bir şarkıyla okumanızı tavsiye ederim.

Iyi okumalar


H

ani olur ya insan kendini bir yere ait hissetmez,boşlukta kaldığını düşünür. Nereye gideceğini bilemez,neyi düşüneceğini bilemez. Öyle bir şeyin içindeydi Kim Seokjin.

  Kendisi boşluktaydı ancak aklı
kesinlikle boşluğun yanından bile geçmiyordu. Aklının en ücra köşesi bile Taehyung u zikrediyordu.  Etrafına karşı körleşmişti. Nefesi daralıyordu Jin in. Taehyung'tan haber gelmediği her an yüreği dağlanıyordu.

Güneş doğmuş,Taehyung tan habersiz tam 9 saat geçmişti. Güvende değildi meleği. Işığını hissetmiyordu üstünde Jin.

Koca evin ortasında oturduğu koltuktan adım dahi atmadan oturuyordu. Etrafta ki ayak sesleri,ona seslenen arkadaşlarını umursamıyordu.

Namjoon karşısında geceden düşkün halsiz arkadaşına baktı. Dümdüz bakıyordu,bomboş...
Onun bildiği Jin esip gürlerdi. Ne diye çekilmişti köşesine?

Onun önüne geldi.

"Jin? Kendine gel. Taehyung bizi bekliyor. Onu kurtarmalıyız."

"Onun ölmesini mi istiyorsun be adam? Kalk birşeyler yap."

Namjoon dayanamamış en sonunda karşısında ki arkadaşının yüzüne tokadı geçirmişti.

Jin yüzüne aldığı darbeyle ayaklandı.

"Ne yapıyorsun lan?"

"Transtan çıkmanı bekliyoruz şerefsiz! Kaç saattir mal gibi oturdun. Keşke başta atsaydım."

"Birşeyler buldunuz mu? Kamera görüntüleri,nereye gittikleri?"

"Bulduk,buldukta keyfimizden bekliyoruz Amına koyayım!"

"Jungkook nerede? Hoseok?"

"Jimin ile Taehyung un evindeler. Ailesi polise bildirdi. Bizde takip ediyoruz ama yok."

"Oraya gidelim."

Jin dünden kalma ceketini aldı ve üstüne geçirdi. Kapıyı açtı. Karşısında duran adamlara baktı.
Kafaları önde onun bir emrini bekliyordu. Ama ne diyecekti ki?

Derince nefes aldı ve her zaman bindiği arabaya gitti. Şoförü hazırdı.

"Jonghyun un evine."

Şöför kafasını sallarken Jin gözlerini kapattı. Yorgundu. O Chanyeol denen adamın kalıbına yapacağı işkenceler geçiyordu gözünün önünden. Tek tek sökecekti etini kemiğinden.

Uzun trafikten sonra Taehyung un evine geldiklerini farketti. Çünkü üç polis arabası kapıda bekliyordu hızlıca indi. Arkasından gelen Namjoon la kapısı açık olan evden girdi.

Normalde gelse karşısında ona duygusuz,kızgın bakan bir Taehyung olurdu. Ancak şimdi yoktu. Sessizlik vardı,hengame vardı. Hızlıca salona geçti.

Polis şefi gözü yaşlı aileden ifade alıyordu. Seokjin i gören Jimin daha fazla ağlamaya başlamıştı.

Jin de ona baktığında gördüğü Jimin,her zamanki Jimin değildi. Gözlerinin altı morarmış,dudakları ağlamaktan şişmiş ve gözleri kızarmıştı. Bir yanında ailesinin olduğu tahmin ettiği kişiler varken bir yanında Jungkook vardı.

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin