change part 2

766 77 56
                                    

20 oy 30 yorum sınır.
.
.
.
.
.
. Iyi okumalar ♡
"Demek Dahyun ile çok eğlendiniz ha?"

Annesi Taehyung a gülümseyerek bakıyordu.

"Evet. Ta ki etrafımızı  muhabirler sarana kadar. Onunla benim sevgili olduğumu  düşündüler.

  Düşünsene her yerde Ünlü Kim Jonghyun un oğlu Kim Taehyung sevgilisi ile başbaşa!

Neyse ki Dahyun çok anlayışlı. "

"Magazincilerin işi budur. Şüphelendikleri bir şey varsa eşelemeden bırakmazlar. "

"Babam görmüştür değil mi?"

"Yardımcı olurum."

Taehyung gülümseyerek annesinin omzuna başını koydu.
Giydiği krem renkli  kazağı düzeltti. Rahatsız etmişti.

Zıl çaldı. Taehyung biraz kötü hissediyordu. Babası gelmişti.

" Hoş geldiniz efendim."

Açılan kapı kapandı. Babasının sesini duydu. Noona ya selam vermişti.

Adım sesleri salona kadar geldi. Gözlerini televizyondan ayırarak onun olduğu tarafa baktı.

"Anne oğul vakit geçiriyorsunuz ha? "

"Hoşgeldin Jonghyun. "

"Fazla hoş bulduğum söylenemez Sunmi. "

Jonghyun ikilinin karşısında ki tek kişilik koltuğa oturdu. Bacak bacak üstüne attı. Kollarını koltuğun iki tarafına koydu.

"Oğlumuz bir kızla magazine düşüyor."

"Baba o benim arkadaşım. Sevg-"

"Ve iyi tarafı ise gerçekten tam da bana yakışır şekilde konuşuyor! Bu kadar terbiyeli olman onların hoşuma gitti Taehyung. Benim oğlum olduğunu kanıtladın."

Taehyung gülümsedi. Bu gülümseme o kadar içten değildi. Çünkü biliyordu ki babası eskisi gibi disiplin manyağı birisi değildi artık. Çünkü eskisi gibi magazinde görmek istemezdi,olay çıksın istemezdi.  Notları iyi olsun isterdi. Ve hepsini Taehyung yapabildiği kadar yerine getiriyordu.

Ancak baba sevgisinden mahdum bırakılması çok üzmüştü onu. Babası onu hep bir mesafeyle karşılamıştı.

"Izninizle odama çıksam iyi olur."

Annesini öptükten sonra odasına çıktı. Telefonda sosyal medyaya girdiği an gelen bildirimlerden dolayı telefonu birkaç dakika titremişti. Hemen sessize aldı.

Takipçi sayısı artmış ve güzel yorumlar bırakılmıştı. Gülümsedi Taehyung. Kendin olmak her zaman iyiydi.

Dahyun için üzülmüştü biraz. Ailesinin tepkisini merak ettiğinden dolayı mesaj atmış ve beklemişti.

Ancak Dahyun bir sorun olmadığını söyleyince içi
rahatlamıştı.

Daha sonra ise yatağına uzanmış ve günün yorgunluğunu atmaya hazırdı.

*

"Bi boku da becereme sayın belasını "

Yoongi Hokey masasında yenilen takım arkadaşına küfür ederken duvara vurdu elini.

Şuan alışveriş merkezinde hokey oynuyorlardı.

Taehyung ve Dahyun eslesmisken Yoongi ve Jimin yine aynı takıma gelmişlerdi.

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin