The end~

1.1K 78 72
                                    

Küçük not: Yazım hatası varsa yorum yaparak belli edin. Düzeltiyim ♡♡

Bu bolümü smut yaptım ama smut olmasını istemeyen arkadaşlar vardı. Smutu geçerseniz duygulu bir his verdiğimi düşünüyorum:)

Çünkü her iki farklı şey isteyen de sonunu istediği gibi ikisinden biri olarak düşünebilir.

Ilk smut yazmanın sebebi oy çoğunluğu eheheh

SMUT VAR 🔥 *smutun olduğu kısmı belli edicem ne kadar olursa *

Iyi okumalar ♡ sizi seviyorum
.
.
.
.
.
.
.

Taehyung ve Jin in öpüşmesinin üzerinden bir ay geçmişti. Bu süreçte çok fazla aynı ortama girmemişler,girdikleri zamanda ise göz kontağı kurmaktan kaçıyorlardı.

Seokjin,ne zaman Taehyung ile sohbet etmeye başlasa Taetae kısa cevaplar veriyor oradan uzaklaşmaya çalışıyordu. Taehyung onunla konuşmaya girdiği zaman yanakları kızarıyor,kalbi hızlı hızlı atıyordu. Asık olmak onu sersem yapmıştı. Yoongi öyle diyordu.

Seokjin ise Taehyungun utandığından dolayı kaçtığını anladığında anlayışlı olmaya çalışmış ama şu süre zarfında toplam 5 kez aynı yerde ondan kaçması sınır bozucu olmaya başlamıştı.  Namjoon ve Jungkook ise onunla dalga geçiyor, çocuğun üstüne gitmesini  söylüyorlardı. Ancak Seokjin bu konuda fazla bir adım atamıyordu. Çünkü Taehyungu görünce tutulan dili bunu da bir kısım engelliyordu. Doğru zamanı beklemeyi seçmişti.

Jimin ve Jungkook ise ilişkilerini ilk önce Jiminin ailesine söylemişlerdi. Ilk önce tepki göstermiş,daha sonra ise ikisinin de aşkını gördüklerinde engel olmayacaklarını bir akşam,aile yemeğinde dile getirmişlerdi. Jungkook bundan mutlu olmuştu.

Hoseok ve Yoongi ise bu konuyu  zaman bırakmışlardı. Her şey akışına göre gerçekleşiyordu ilişkilerinde. 

Bu iki ilişkide de sevgi ve saygı on planda tutulmuştu.

Ancak Taehyung bir ilişki için çok heyecanlı olduğunu düşünüyordu. Hazır olmadığını düşünüyordu. Ayrıca  Seokjinden karşılık görmeden bu ilişki için adım atmayacağını söylemişti arkadaşlarına. Dahyun ise  onun kafasına vurmuş  aşktan kaçamayacağını söylemişti.
Taehyung bu güzel duygu için fazlaca heyecanlıydı. Her aşık gibi...

  Ancak Tanrı da bu iki adamın birleşmesini istiyormuş gibi kaderlerini her zaman birlikte yazıyordu.

Taehyung Eylül ayının yaklaştığını,  odasına giren sert rüzgarla hissediyordu. Artık rüzgar yumuşak, nemli bir ısı yerine, sert ve  soğuk bir ısı veriyordu.

Taehyung odasının camını, üşengeç şekilde ayağa kalkarak kapattı. Havaya baktı. Bulutluydu. Ağustos ayının  sonları, soğuk havayı erken getirmişti anlaşılan.*

Yüzünü yıkamış,giyinmiş şekilde aşağı indi. Annesi oturmuş kahvaltıyı yaparken onun yanına gitti ve ona katıldı. Rutin işlerdi işte.

Tanrının planı ise devreye girmişti bile....

*böyle dediğim için çarpılır miyim? Ciddiyim 😟*

Taehyung'un yukarıdan gelen telefon zil sesi ile Tae şaşırsa da masadan kalkmamıştı. Büyük ihtimal arkadaşlarının aradığını düşünüyordu.

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin