Promise ;)

1.1K 104 58
                                    

Seokjin,telefonu Taehyung a uzattı. Taehyung aranan Namjoon la beraber kulağına götürdü telefonu.

Çaldıktan sonra açıldı ve Namjoon konuştu.

"Ne oldu Jin? Şuan meşgul olduğumu biliyorsun."

"Hyung... Benim Taehyung."

Ve telefonda uzun sessizlik.

"Ne oldu Tae? Yoksa seni kaçırdı mı ? Iyisin değil mi?"

"Kaçırmadı Hyung. iyiyim ben. Senden sadece söz istiyorum."

"Ne için Taehyung?"

"Arkadaşım...Arkadaşım Jungkook la  konuşacak. Bir kahve. Bu sırada onun kılına  zarar gelmemesini istiyorum.

Sana güveniyorum Hyung. Onlara kötü  birşey olmasına izin verme,  Olur mu ? Söz mü?"

Namjoon derin bir nefes aldı.

"Tamam Taehyung telefonu Jungkook a ver."

Tae yüzündeki alaşağı etmiş ifadeyle arkasını dönmüş ve Jungkook un önünde durup telefonu ona uzatmıştı.

Jungkook telefonu alarak uzaklaştı.

Bu sırada Jin Taehyung a bakıyordu. Jin gülümseyerek ellerini gri takım elbisesinin cebine soktu.

"Ne o Tae? Yoksa Namjoon a birşeyler mi hissetmeye başladın? "

Taehyung ona bakarak gülümsedi.

"Hımm...Senden daha çok ondan hoşlandım gerçeği var Kim Seokjin. O en azından güvenli. Senden daha güvenli.

Ve hayır... Sanmıyorum. Erkeklere karşım ilgim yok."

Taehyung Jin e bi adım daha yaklaştı ve konuştu.

"Ve özellikle de senin gibilerinden."

Jin gülümsemiş ve anında ciddiliğine dönmüştü.

Jungkook geri geldiğinde ikili aradaki gerginliği azaltmak için birbirlerinden uzaklaştı.

"Tamam Tae. Jimin benle gelecek. Sana adım üzerine söz veriyorum. Kılına zarar gelmeyecek. Ne benden,ne başkasından."

Taehyung derin nefes alarak arkadaşına baktı.

"Hah! Iyi o halde. Jimin onunla gidebilirsin. Ve Yoongi ona eşlik eder misin?  Benim yapmam gereken işler var."

Yoongi gözlerini Hoseok 'tan çekti ve bana bakarak kafasını salladı.

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin