Hi! Sınır: 20 oy 70 yorum yazım yanlışlarını kontrol ettim ama gözden kaçırdığım varsa özür dilerim
Umarım iyisinizdir♡ karantina nasıl gidiyor?
20 yaş altını toplama derneği burası,görelim bakalım kddkdk
Ya yaz tatilimizden çalmasın bu meb:( çok üzülürüm.
Bu arada almanca öğrenmeye çalışıyorum. Meslek olduğumdan görmedim hiç. Die ve der i anlamadım artekil deniliyor galiba. Bilginiz var mı?
Fazla yorum istiyorum Çünkü yaparsınız ki :) ben size güveniyorum ejejej diğer bölüm
Saçma oldu. Düzenlerim galiba.04.04.20 23.54.
☆
"Dahyun? Saat daha on, sabahın onu."
Taehyung onu az önce aramış olan ve acilen buluşmasını söyleyen Dahyun u dinliyordu."Hadi Taetae. Konum at bana geliyorum. Ben gelene kadar uyan."
Ve yüzüne kapanan telefon. Taehyung telefonu yatağa bırakarak kendine gelmeye çalıştı. Ayağa kalkarak banyoya gitti. Ilk önce dişlerini fırçaladı. Sonra kısa bir duşun ardından bornozuna sarılarak odasına geçti. Dolabına baktı. Gerçekten sıkıcı görünüyordu. Basit sweat,gömlek ve gucci nin harika takım elbiseleri.
Ama Taehyung bugün farklı olmayı diliyordu. Dün akşam başlayan kamp bu sabahın yedisinde Jimin 'in bağrışları ile bitmişti. Taehyung eve gelmiş ve yarım kalan uykusunu almıştı. Şimdi ise Dahyun ile alışverişe çıkacaktı.
Attığı konuma gelen Dahyun kapıyı çaldı. Ilk defa Taehyung un evine geliyordu. Kapıyı hizmetli sandığı kişi açınca konuştu.
"Taehyung için gelmiştim."
"Bir dakika."
Hizmetli oturma odasında hazır bekleyen tae ye baktı.
"Misafiriniz geldi küçük bey."
"Tamam noona. Iyi günler.Anneme arkadaşımla olacağını söylersin."
Taehyung telefonu alarak kalktı. Kapıya geldiğinde Dahyun a sarıldı.
"Günaydın yeniden."
"Günaydın Dahyun. Hadi gidelim. Ne ile gitmek istersin?"
"Sen metrobüs kullanıyordun değil mi? Bugün yorulmaman lazım. O yüzden şoförünüzle gidelim. Var değil mi? "
"Tabii ki de. Woohyung hyung! Gelir misin?"
Kapıda duran adama seslendi. Adam fazla yaşlı değildi.
"Evet efendim?"
"Bizi alışveriş merkezine götürmen gerekecek."
"Buyrun efendim. "
Dahyun un kolunu tutarak garajda duran Siyah mercedes e bindiler. Şoförde onlarla birlikte bindi. Küçük malikanenin kapısı açıldı. Kapıda bekleyen iki güvenlikte görmedikleri halde eğildiler ve Tae ye selam verdiler.
Dahyun Tae ye baktı.
"Arkadaşlarım canıma okuyacak! Neredeyse iki gündür sizinleyim."
"Onlar seni affeder Dahyun! Bana yardım edeceksin bugün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI)
Fanfiction27.05.20 /----- #vjin de 1🌟 1 16 haziran vjin de 1💕 04.10.22 #taejin de 6 ✨ 05-07.05.20 #taejin de 2⭐ 09-13. 05.20 #taejin de 3⭐ . ..................... #vjin de 3🌟 -----------#Taejin de 6🌟 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ #vjin de 2🌟 destek olan herkese teşekkür...