Hungry

1K 98 57
                                    

Jin bir yandan Jungkook un anlattıklarını dinliyor  bir yandan da şarabını yudumluyordu. 

"O kızı bir an Taehyung un kız arkadaşı sandım. Masaya gittiğimde birbirlerinin pizzalarını yiyorlardı. "

Jin bardağındaki şarabı bitirdi. Demek Taehyung bir kızla ilgileniyor ha?

"Ya arkadaşıysa."

"Bizde onu diyoruz Jin. Arkadaşı. "

"Hayır,aptal. Sadece arkadaşı?"

Jin Jungkook a baktı. Jungkook birşey demeden içmeye devam ediyordu.

Jin sol elini kaldırdı. Arkadaki adamı bardağı doldurdu.

Taehyung ne yapıyordu? Nasıl Onu görmüyordu? Erkeklere ilgisi olmayışını anlıyordu ama Kim Seokjin e, kim hayır diyebilirdi ki?

Seokjin üst locada dans edenleri izliyordu. Üçüncü bardağını da bitirerek ayaklandı.

"Nereye gidiyorsun hyung ?"

"Vücudumu tatmin edecek birisini bulmaya."*utandim*

Jin merdivenleri indi ve dans edenlerin arasında daldı. Kızlar onu arsızca süzerken erkekler ise dönüp bir kez daha bakıyordu.

Gözlerini etrafta dolaştırdı. Loş ışık vardı. Kendini barmen tezgahına attı. Bir içki söyleyerek etrafı süzüyordu.

Gelen bardağı alarak birkaç yudumda içti. Gözlerini etrafta dolaştırdı.  Altına kimi alacağı umrunda değildi. Çünkü kafasını boşaltması gerekecekti. O küçük velet Kim Taehyung onun beynini istila etmişti.

Ayağa kalkarak dans edenlerin arasına karıştı. Müziğin ritmine ayak uydurarak bir Saha bir sola sallanıyordu. Karşısına geçen kızı arsızca süzdü.

" Yalnız mısın?"

Kız Jine adım adım yaklaşıyordu sanki.

"Seninle olduğunu düşünüyordum."

Jin gülümseyerek kızın elini kendi omzuna koydu,diğer elini ise beline  atmıştı. *OHA NOLUYOT BURADA TAE KOSSS IRZINA sevdiğinin  GECIYORLAR*  

"Öyle O zaman." Ikili yakınlıklarını sürdürüyordu. Dans ederken birbirlerine değen vücutları ile birbirlerine  gülümseyerek bakıyordu.

"Burası çok sesli. Yalnız olacağımız bir yer biliyorum ne dersin?"

Kız ise sanki bu teklifi bekliyormuş gibi onu  onayladı.

"Gidelim o zaman. "

Jin kızın elini tutarak   çıkışa yöneldi. Onların gittiğini giren Jungkook ve Hoseok ise ayağa kalktılar ve onları izlediler.

Dışarı çıktıklarında Hoseok seslendi.

"Nereye Jin?"

"Arkadaşla işimiz var Hoseok. Yarın görüşürüz."

Hoseok ve Jungkook kafasını sallayarak arabalarına gittiler. Jin ise kızla kendi arabasına bindi.

"Erica."

Jin kıza baktı.

"Anlamadım?"

" Adım Erica. *Erica olmadan Amerika olmaz djfjdj dustin muah*  sen sormadın ama."

"Kusuruma bakma lütfen. Etkin üstümde büyük bir iz bıraktı. "

Kız iltifatı duyunca gülümsedi. Geldikleri yerde ikisi inerek  kapıya doğru yürümeye başladı.

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin