Sonradan ekliyorum :) Oy 25 yorum 60 :) kaosa son üç bölüm jfkffk ben yazıyorum,isterseniz siniri geçersiniz 💜Ağustos ayı gelmiş,ağaçlar meyve vermiş ve çevre yeşile boyanmıştı. Ve Taehyung bu zamanı arkadaşlarıyla bol bol dışarıda gezerek geçiriyordu. Tabii Dahyun un eşlik etmesi ortamı daha da neşelendiriyordu. Artık her şeyi biliyordu Dahyun. Arkadaşlarının sırlarını gibi. Çünkü o,onların dördüncü bir dostu olmuştu. Çocuklar bundan mutluydu.
Ve Jimin'le Jungkook temmuzun son haftasında çıkma kararı almıştı. Bundan herkes memnundu. Çünkü herkes görüyordu ki Jungkook,Jimin i öylesine değil, ölesiye seviyordu. Ve Jimin bundan şikayetçi değildi.
Taehyung ilk başta şüphe ile yakınlassa da Jungkook la artık daha iyi anlaşıyordu.
Bunu tabii sadece yakın arkadaşları biliyordu. Çünkü medya da bu duyulursa Jungkook çok büyük linclenecekti. Ya da bazılarının hoşuna gidecek ve bu durumu Jungkook a karşı kullanacaktı. Hoseok ve Yoongi...sanırım onlar artık arkadaş olma yolundalar. Ve birbirlerinin evinde kaldıkları bile olmuştu.Taehyung ise sıkıcı hayatına devam ediyor,kısa süre önce biten okulundan sonra kendine yeni bir eğlence anlayışı bulmak için arkadaşlarıyla takılıyordu. Dahyun ile,üç gün önce bir erik ağacını ceplerine doldururken ağacın sahibi yaşlı adam onları sopasıyla kovalamaya çalışmıştı. Bu ne kadar olumsuz davranış olsa da eğlenmişti Taehyung.
Taehyung çalan kapıya baktı. Ince yorganını başından indirdi.
Gözlerini açmadan bağırdı."Kim o?"
"Benim oğlum."
"Anne! Uyacağım. "
"Arkadaşların seni aşağıda bekliyor Taehyung,eğer uyanmazsan içeri girer ve,ve kafana şu boşaltırım."
"Tamam anne. Geleceğimi söyle."
Taehyung yorganı ayaklarıyla itti. Komodinde duran saate baktı. 11.00. Ve günlerden... çarşamba.
Hızlıca ayağa kalktı. Çocuklarla birlikte sahile gideceklerdi. Piknik yapacaklardı çünkü. Rahat şeyler giyinmek için dolaba baktı. mavi bir şort ve üzerinde sadece celine yazan beyaz tişörtü aldı. Yazı da severdi tae. Yüzmeyi özellikle.
Ayağına ayakkabı giyse iyi olurdu,en azından oraya kadar.
Ve yanına aldığı çantaya sandaletleri attı.Hızlıca aşağı indi. Arkadaşları kahvaltı yapıyordu. O da oturdu.
"Günaydın."
"Günaydın Taetae." Dahyun gülümseyerek bakıyordu.
Tae de oturdu ve yemek yemeye başladı. Arkadaşları sohbet ediyordu. Arada dinledi ve katıldı.
En sonunda kalkma vakitleri gelince Yoongi Tae nin annesine döndü."Oglun bu gece bize ait noona. Kardeş kardeşe kamp yapacağız."
"Taehyung,yanına eşya aldım mı oğlum?"
"Bende var noona,gerekli eşyalar yani. Arabadalar."
"Sen reşit misin?"
Yoongi gururla kadına baktı.
"Evet noona. Yetişkin olur olmaz ehliyet aldım."
"Peki o zaman. Size iyi eğlenceler."
Annesi mutlu olmuştu. Çünkü oğlunun sosyal olması çok iyiydi. Sürekli kendini eve kapatmasını anlamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI)
Fanfiction27.05.20 /----- #vjin de 1🌟 1 16 haziran vjin de 1💕 04.10.22 #taejin de 6 ✨ 05-07.05.20 #taejin de 2⭐ 09-13. 05.20 #taejin de 3⭐ . ..................... #vjin de 3🌟 -----------#Taejin de 6🌟 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ #vjin de 2🌟 destek olan herkese teşekkür...