explanation

787 71 35
                                    

Selam! Bu benim yeni youtube kanalım♡ bu ilk videom. Lütfen abone olun ve Videoyu izleyip beğenin♡
.
.

.Reklâm da yaptığıma göre LETS GO
.
.iyi okumalar♡♡

Seokjin Taehyung un gidişini izledikten sonra geldiği gibi gitti.
Içeri girer girmez çarptığı kişilerin ne dediğini umursamadan locaya çıktı. Onun peşinden gelen ve şuan kapıda duran adama el işareti verdi. Adam dibinde bitti.

"Herhangi birşey. Ama en ağırı olsun."

Adam onayladıktan sonra gitti. Birkaç dakika sonra açık şişeyi masaya koydu.

Jin bardağa koyma gereği duymadı. Kafasına dikti. Boğazında bıraktığı ekşi tadı olsa da mimikleri değişmemişti.

Kapı açıldı lavobaya gitmiş Namjoon Jin i görünce şaşırdı. Ama sonra oturdu.

"Ne oldu?"

"Öğrenmiş."

"Neyi öğrenmiş jin?"

"O adamın bizim öldürdüğümüzü."

Namjoon kalakaldı.

"Nasıl?"

"Duymuş işte! O adamın ölüsünü sikeceğim!"

Seokjin sinirden bacağını sallıyordu.

"Neden bu kadar telaş yapıyorsun Seokjin?"

"Benim bir katil  olduğumu hatırlatmasından bıktım."

Namjoon tek kaşını kaldırdı.

"Normalde katil olduğunu söyleyen kişilere acımazsızca gülen sen,o çocuğun sana katil dediği için rahatsız oldun?"

Jin ona baktı. Doğruydu. Başkası olsa sadist şekilde güler geçerdi ancak şimdi... Taehyung un onu öyle tanımasını istemiyordu.

"Onun öğrenmesini istemezdim Namjoon."

Jin kafasını deri koltuğunda geri yasladı. Gözlerini kapattı.

"O bana öyle bakınca içimden birşeyler kopup gidiyor. Yarası kalıyor sonra. Katil olduğumu bildiğini hatırlamak boktan birşey.

O çok masum Namjoon. Benim aksime elleri sevgi veriyor. Ben ise ölüm."

Jin biraz daha içti. Geceye,yaşananlara,en çokta Taehyung un ona bakarken hayal kırıklığına uğramış gözlerine....

Taehyung eve geldiğinde direkt odasına çıktı. Anahtarla girmişti içeri. Çünkü saat geçti.

Sebepsizce akıyordu gözyaşları. Ne için ağladığın da farkında değildi ya. Kapısını sertçe açıp,kapattı. Üstünde ki ceketi bir köşeye attı. Tişörtü ve pantolonu da çıkardı.  Banyoya girdi ve duşa kabine geçti. Siyah baksırı kirli sepetine gönderirken suyu açtı. Vücuduna değen su sakinleştiriyordu onu.

"Ne diye eskisi gibi olduğunu unuttuğum zamanda hatırlattı kendini."

"Neden ellerinin kana bulandığını duydum?"

"Nasıl ona karşı böyle hissediyorum. Neden beni hayal kırıklığına uğrattı? Neden çok korkuyorum ondan."

Çok sorusu vardı Taehyung un. Onu düşünmemeye çalışıyordu ama lanet olası aklı gözünün önüne getiriyordu Yakışıklı yüzünü!

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin