Stay with me

819 75 67
                                    

Uzun bölüm yorumları esirgemeyelim

REALLY REALLY I LIKE YOU

"Evet bu gece düzenlenecek?"

"Hayır. Otelde yapacağız. Bay Kim ile ortak kararımız."

"Güvenliği o halledecek."

"Hayır,ailem ve o tabii ki katılacak ve  elbette basın orada olacak."

"Erken geleceğiz Lee. Iyi günler."

   Babası telefonu kapattı ve kahvaltısını yapmaya devam etti.
Bir yandan da Eşine ve çocuğuna durumu açıklıyordu.

"Bu gece  düzenlenecek 2. Birleşimi kutlayacağız. Açıkçası çok fena reklam yapıyor bu Jin. Çözmüş işi. "

Taehyung kaşığı bıraktı. Önünde duran çayı içmeye başladı. Havuz gününden bir kaç gün sonra bu parti çıkmıştı.

Adam yaptığı işi sonuna kadar götürüyordu.

"Bu gece parlayan biz olacağız."

Karısı ona gülümsedi. Çocuğu ise kafasını salladı. Bay kim birkaç dakika sonra kahvaltısını bitirdi ve çantasını alarak evden çıktı. Erken geleceğini söylemişti.

Taehyung ise  Dahyun ile birlikte yaptığı alışverişe şükrediyordu. Ancak sade bir siyah takım elbise giyse hoş görünürdü. Hazırdı bile.

Kahvaltıdan sonra odasına çıktı Taehyung. Saatin on olması çok güzeldi. Böylece çok zamanı vardı.
Telefonundan kendini ritmine kaptıracak bir şarkı açtı.
Daha sonra  uzun mavi saçlarını masada duran tokasıyla küçük bir at kuyruğu yaptı. Tokayı annesinden almıştı. Uzun saçlarını kesmeyi istemiyordu. Bağladıktan sonra geniş banyoya gitti. Köşede duran dolaptan bakım kremini çıkardı ve yüzüne sürdü. Bebek gibi,elleriyle yüzüne masaj yapıyordu.  Şarkıyla birlikte küçük dans haraketleri yapıyordu. Gri eşofmanı ve beyaz tişörtüyle tam bir ev erkeği gibi duruyordu. Bütün hayatını evde geçirmiş erkekler gibi. Gerçi biraz öyle sayılırdı.  Taehyung bu hâline güldü.

Daha sonra yüzünü yıkadıktan sonra kremledi ve dişlerini fırçaladı.

Bakım rutini sona ererken çalan telefonuna yetişti. Jimin arıyordu.

"Jungkook ile beraber katılıyorum!  Yanına gelmemi ister misin? Beraber hazırlanabiliriz?"

Anlaşılan Jungkook Jimin i davet etmişti.

"Yoongi geliyor mu?"

"Ah hayır. Ablasına gidecekmiş. Aile ziyareti."

" Oh o zaman tabii ki gel. Bekliyorum."

Jimin heyecanla telefonu kapattı Taehyung un yüzüne.
"Ne şapşal çocuk bu! " diye düşünürken onun o haline güldü.

*şuan çok fena şimşekler çakıyor. Yağmur yağıyor. Yavaştan tırstım "(*

Taehyung Jimin 'in gelmesini beklerken yatağına uzanmıştı. Hemen mayışmış gözlerini kapattı. Uykuyu çok severdi. Birçok güzel şeyi severdi.

Uzun zaman sonra çalan kapı diliyle Jimin 'in geldiğini anladı. Hizmetli noona kapıyı açmış olmalıydı ki koşma sesleri geliyordu. Birkaç dakika sonra kapısı sanki kırışacakmış gibi açıldı.

"Yavaş açsana ayı!"

"Aman be! Yedik kapını! "

Jimin Taehyung un üstüne attı kendini. Taehyung küçük bedeni kaldırmaya çalışıyordu.

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin