LOVE ME

952 108 77
                                    


! SINIR = 20 oy 50 yorum siniri.

Yorum sınırını geçmek için yamayın lütfen fikir belirtin,biricik vante ablamın dediği gibi:)

! Bir bxb kitabına oy verdiğiniz için kimse sizi yadırgamaz.

♡♡♡□♡ Lütfen okuyun: Sizin için yazıyorum. Taejin için. Aşkları icin. Bu mu aşkları?

Iyi okumalar

Taehyung karşısında oturmuş sinirden ayağını sallayan arkadaşına bakıyordu.

"Sakin ol Jimin? Neden bu kadar takıyorsun. Alt tarafı geldiler. "

"Taehyung,sakin olmamı bekleme. Resmen yedi kızlar onu. Düşünsene sevdiğinin başkası tarafından izlendiğini. "

Taehyung düşündü. Eğer sevgilisi gerçekten güzel bir varlıksa kimseyle paylaşmazdı tabi. Ve Jungkook öyle olmasa da olur denecek tiplerden değildi.

Hak verdi arkadaşına. Daha sonra Jimin 'in telefonu çaldı ve açtı. Jungkook tu... ve Jimin neler anlatıyordu anlayamıyordu tae. Çünkü çok hızlı konudan konuya geçiş yapıyordu ve en sonunda neredeyse yarım saatlik konuşmanın ardından ona döndü Jimin.

Taehyung kaçıncı kez yandığı oyunu göstererek arkadaşına bakti.

"Barıştınız mı?"

"Kıskandığımı anladı. Ona kızlardan uzak durmasını söylediğimde  bana neyi olduğumu sordu.  Flörtüz dedim. Ipleri ele alma vakti geldi Taehyung. "

Arkadaşı ciddiydi. Taehyung,Jimin in ikinci kez birisine bu kadar çok bağlandığını gördü. Umuyordu ki yine zarar görmezdi. 

  " Neyse gideyim ben. Geç oldu. Görüşürüz."

Taehyung arkadaşına sarıldı ve evine doğru gitmek için evinden çıktı. Üst sokağa,evinin olduğu yere  yürümeye başladı. Taksiye veya özel şoföre ihtiyacı yoktu. En fazla yarım saat yürüyecekti.

   Hava güzeldi bugün. Rüzgârlı, bulutluydu. Sanki her an yağmur yağacak gibi. Taehyung telefondan müziğini değiştirdi.

  Aşık olmak nedir bilmiyordu Taehyung. Yaşamadı hiç gerçek aşkı. Buna inanıyordu. Çünkü birisine karşı hissettiği duygular,hiç şiirlerde ki gibi değildi mesela. Birisini gördüğünde kalbinde sıcak bir güven oluşmadı. Birisinin gülüşünü izlemeye dalmadı mesela. Ya da en sevdiği şeyleri öğrenip ona göre hareket etmedi. Kimseyi, arkasından ağlayacak kadar değerli bulmadı...

  Bir yerde okumuştu Taehyung 'ben aşk nedir bilmem, bir seni bilirim,bir de adın geçince sıkışan kalbimi.' . Şair bey öyle diyordu.

   Korkuyordu Tae. Duygularına karşılık bulamamaktan,yarı yolda bırakılmaktan. Terk edilmekten.

  Kısacası Taehyung kalbine gerçekten birisini almamıştı. Almayı da düşünmüyordu. Biliyordu ki ruhuna acı verecekti bu aşk denilen meret.

Kapıyı çaldı ihtiyatsizca. Her zamanki gibi noona karşılamıştı.

"Hoşgeldiniz  Bay kim."

" Hoş bulduk noona."

Taehyung içeri girdi odasına. Vücudu yorgundu. Ruhu da yorgundu. Ve okulun bitmesini iple çekiyordu.

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin