Part 2

1.3K 116 53
                                    

Kapıya vurdular ve girdiler.

"Hoş geldin Tae. Ve sizde çocuklar."

Seokjin,Taehyung un elini sıktı.
Ve diğerleriyle de selamlaştı.

"Baban beni ziyarete geleceğini söylediğinde çok mutlu oldum."

"Evet. Bende öyle düşünmüştüm. Namjoon nerede?"

"O şuan bir müşterimizi ağırlıyor. Ne isterseniz?"

Jimin hızlıca konuştu.

"Bana sütlü bir kahve lütfen. Dışarısı soğuk. "

"Biz sadece Soda alsak iyi olur. "

Seokjin kafasını sallayarak onları onayladı. Kendisi de masasına oturdu.

"Ziyaretime neden geldin Taehyung? Yoksa baban seni ajan olarak mı gönderdi?"

"Yok Daha neler Bay Seokjin. Sadece sizi iş başında ziyaret etmek istedim. Neler dönüyor  şirkette  anlatırdınız. "

"Jin deseniz yeterli olur. Şuan misafirimsiniz."

Taehyung kafasını salladı. 

Yoongi ile bakıştı. Şimdi ne sorsalar durumu izah edeceklerdi ki?

Odasını incelese birşeyler bulabilirlerdi belki.

Taehyung, gözlerini odada gezdirdi.

"Dekarasyon çok güzel olmuş Jin."

"Jungkook bana yardımcı oldu."

"Hani şu tavşana benzeyen yakışıklı  arkadaşınız mı?"

Jimin çenesini tutamamış heyecanla sormuştu. Yoongi ona diziyle  vursa da, Çalınan kapıyla dikkatler gelene verildi.

Siparişler getirilmişti.

"Teşekkürler."

Önlerine konulan içeceklerini içiyorlardı.

"Jungkook,evet yakışıklı adam. Kendisi korumam olur aslında. Tabii biz daha yakınız. "

Jimin kafasını salladı. Hayallere dalmıştı.

Taehyung ise ona bakarak konuşan Jin den rahatsız olmuştu. Arsızca onu süzüyordu. onun gözleri ise etrafta dolaşıyor bir şeylere bakıyordu.

"Bu tablo çok güzel Jin. Galeriden mi aldın?"

Taehyung ayağa kalkarak tabloya dokundu.  Görselde küçük bir çocuk vardı ve etrafı kırmızı boyalarla boyanmıştı.

"Ah evet. Onu aslında kendim çizdim. Dikkat et,yerinden çıkabilir. Düşmesini istemem."

Jin ayağa kalktı ve tabloya bakan tae nin elini tuttu. Eli tutulan Tae, tutan kişiye bakınca heyecanlandı.

Bu adam yakından daha yakışıklıydı.

Kafasını sallayarak ona baktı.

"Çizimde yeteneklisin demek ki?"

...

Yoongi ise Bu ikilinin konuşmasını dinlemek yerine etrafa bakıyordu.  Jin in arkasındaki duvara montelenmiş  olan dolaba baktı.

Acaba içinde ne vardı? Ama bir anda kendine kızdı! Neden bu kadar şüpheci davranıyorlardı ki?

En iyisi arkadaşlarına da düşündüklerini söylemeliydi.

"Çocuklar hadi gidelim. Annem eve girip sessizce çıktığımız için çok sinirli.  Bize gidelim."

"Daha gezmediniz ama?"

Jimin olaya anında el attı. Yoksa onlardan şüphelenebilirdi.

"Şey aslında Tae sizi yani burayı gördü. Özlemi de gitmiştir şirkete olan özlemi. Uzun zamandır babasının yanına gitmedi de. Kalkalım."

Taehyung ise içinden Jimin e küfürler ediyordu. Kaçmak için bu bahaneyi öne sürmek kötüydü.

Jin ise gülerek ona sarıldı.

"Beni  özledin mi? "

Taehyung ona sarılmış şekilde duran Seokjin e me diyeceğini bilemedi.

"Hayır. Kaçmak için böyle yapıyorlar."

Jin ise başını sallayarak onlara geldikleri için teşekkür etti.

Çocuklar şirketten çıkınca Tae önde hızlı hızlı ilerleyen Yoongi ye bağırdı.

"Eee ne bulduk?"

"Bakın çocuklar biz çok fazla abartıyoruz bence. Onlar iş adamları, silahları tabii ki olacak. Ve o adamı neden tehdit ettiler bilmiyorum ama bizi ilgilendirmez.

Tehlikeye girmemek en iyisi."

"Korkuyor musun Yoon."

"Sizin için evet Tae! Adamların ne bok olduğu bile değil. Biz onun katına çıkana kadar, şirketten defolana kadar bizi izlemedilerse birşey bilmiyorum.

Dedektifçilik oyunu bitti. Uzak duralım. Baban şu sikik projeyi bitirene kadar sabredelim."

Taehyung arkadaşına katıldı. Olayı kurcalamamak iyidir belki de..

  Jimin ise onlara baktı.

" Ne yaparsak yapalım. Biz fazla hayal ettik. "

Üçüde ortak noktayı bulunca evlerine dağıldılar.

Taehyung üstünü değiştirdi ve yatağa girdi. 

Yoongi nin dediği gibi yapmak istese de, içinde şüphe vardı sanki.

Ama Jin in de bir katil olma düşüncesi...

'Siktir et Taehyung! Adam seni siklemez bile. Kapat konuyu ve güzel bir pazartesi sabahına uyan."

Bölüm sonu~

Şimdi yılbaşı....

VE BEN YATIYORUM.

NE YAPICAM KI AQ DMFMDKCKDK

I AM GOOD

AND SEOKJIN.

GG

🖤🖤🖤






 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin