Taehyung tutulan boynunu kaldırdığında gözlerini kışpırtırdı. Gözleriyle nerede olduğunu anlamaya çalıştı ama ışıkları kapalı bir yerdeydi.
Sandalyeye bağlanmış şekilde buradaydılar. Arkasında hissettiği Yoongi ve Jimin le beraber onları dürttü.
"Kalkar mısınız? Jimin, Yoongi! Uyumayın."
Tae,arkasında hissettiği hareketlilikle nefes aldı.
"Jimin, Yoongi? Iyi misin?"
"Ben iyiyim de boynum çok kötü Taetae. "
Yoongi nin sesini duymasıyla Taehyung başını ona yasladı ve gözünü kapattı.
"Tanrıya şükür! Çok korktum Yoongi. Size birşey olsaydı kendimi affetmezdim."
"Sakin ol Taehyung. Başımıza bu işleri açan senin lanet baban! Gidiyor nerede aksi adam var onu tutup iş birliği yapıyor. Geçen ortağınız da kaçak-"
"Ben lanet birisi değilim Yoongi."
Karanlıktan gelen ses onları korkutmuştu. Jin in sesiydi.
"Bizi buraya neden getirdin! Gerçekten katilsin."
Yoongi ve Tae ışığın açılmasıyla gözlerini kışpırtırdı. Alışması kısa sürmüştü.
"Hakedene cevabı veriyorsam neden katil oluyor muşum? "
"Insan öldürmek basit değildir Kim Seokjin."
Taehyung Jin in gözlerine baktı. Karanlık vardı. Korku yoktu. Jimin seslere uyanmış ve neler olduğunu soruyordu.
" Istedigimi yapmayan kişilerin sonunu izlemek heyecanlı oluyor Kim Taehyung."
Jimin kafasını kaldırdı ve Jin e baktı.
"Ne olduğun bizi hiç ilgilendirmez! Ister şeytan ol, ister katil ilgilenmiyoruz.
Bizi evlerimize götür ve rahat uyumamış izin ver. Hiç misafirperver değilsin."
"Katılıyorum."
Jin yönünü değiştirerek ikisinin önüne geçti.
" O zaman size misafirperverliğimi gostereyim. Hoseok! Jungkook! Küçük misafirlerimizi ağırlar mısınız?"
Kapı açılarak geldi ve onlara baktı.
"Onları ağırlamak isteriz tabii değil mi Hoseok"
'Bu bir şeref."
Jimin,Jungkook u süzerken sandalyeden kaldırıldı.
"Jungkook fanların var mı senin?"
"Olmaz mı? Hadi gel sana misafir perverliği göstereyim."
Jungkook Jimin 'in kolundan tutarak odadan çıkardı ve onu Yoongi nin kolundan Tuttuğu Hoseok izledi.
Taehyung onları bir daha görememekten korkuyordu. Çünkü Jin e güvenmiyordu.
Ne de olsa o katildi değil mi?
"Onlara birşey yapma Jin. Sakın yapma!"
"Ne yapacağım ki?"
"Öldürme. "
Kim Seokjin komik birşey olmuş gibi gülüyordu.
" Onları neden öldüreyim ki? "
"Çünkü sizin katil olduğunuzu biliyoruz polise gitmemizi istemezsiniz."
Jin, Jimin 'in sandalyesini çekerek Taehyung un karşısına oturdu. Paketinden sigara çıkartırken bir yandan da konuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI)
Fanfiction27.05.20 /----- #vjin de 1🌟 1 16 haziran vjin de 1💕 04.10.22 #taejin de 6 ✨ 05-07.05.20 #taejin de 2⭐ 09-13. 05.20 #taejin de 3⭐ . ..................... #vjin de 3🌟 -----------#Taejin de 6🌟 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ #vjin de 2🌟 destek olan herkese teşekkür...