Lesson

1K 96 31
                                    

Taehyung magazin olayından sonra bir haftadır Jin in adı geçtiği hiçbir şeyi görmemişti. Sesi çıkmıyordu. Düşünüyordu ki sevgilisiyle tatile çıkmıştı. Taehyung neden onu düşünüyordu? Bitmemiş miydi artık? Neyi düşünüyordu ki? O katil adamın yaşamına nasıl devam ettiği onu ilgilendirmezdi. Insanların canına göz  koyan bir adamın duygusu olduğuna inanmıyordu.

Aklına gelen fikirle yatağından kalktı. Cumartesi günlerine bayılıyordu.  Telefonun masasından alarak sosyal medyada ismini arattı.

Daha önce aklına nasıl gelmemişti?

Kim Seokjin

Binlerce takipçisi olan hesabına baktı Taehyung. En son gönderiyi geçen çarşamba atmıştı. Olaydan bir iki gün önce.  Yorumlarda kızın kim olduğunu soruyorlardı. Ama cevap veren yoktu tabii.

Takipçilerinden Namjoon u buldu. Onu takibe aldı. Onunda fazlaca takipçisi vardı.

Hikayelerine ve gönderilerine baktı. Ama ne yazık ki son beş gündür Seokjin in olduğu gönderi yoktu. 

Seokjin i bir türlü anlayamıyordu Taehyung? Ne yapmaya çalışıyordu? Neden kendisinden neredeyse 9 yaş küçük birisiyle uğraşır ki ?

O adamın öldürülmesi... Kesinlikle bunda Jin in bir parçası vardı.
Ama yapabilecekleri birşey yoktu.
Hem Jin...Çok güçlüydü. Adı geçince saygıyla bahsedilen birisiydi. Şirketi de öyleydi tabii. Babasının her gün onu övmesinden  biliyordu bunları.

Bugün çocuklarla beraber sinemaya gideklerdi Dahyun da gelecekti tabii ki. Yeni arkadaşları çok iyiydi. Arada yanlarına geliyor güldürüyor ve onu kıskanan arkadaşlarının yanına dönüyordu.

Nihayet okul bitmiş arkadaşlarıyla birlikte eve gitmeye karar vermişti. Çünkü sömestr e yaklaşmışlardı ve sınav haftasını geçmişlerdi. O yüzden biraz daha rahat takılıyorlardı.

"Oyun oynayalım! "

"Ne oyunu Jimin?"

"Bilmem oynarız işte."

****
5 gün sonra

Çocuklar sömestre girmiş rahat geçirecekleri bir haftaları vardı. O yüzden Taehyung bolca dans ediyor arkadaşlarıyla takılıyordu. Ve bu gece Jimin 'in doğum günü vardı. Yapacakları basitti. Ailesi yurt dışında oldukları için evinde parti verecekti. Yatağından kalkarak spor şekilde giyindi. Merdivenleri inerek kahvaltıya geçti.

Babası ise gitmişti çoktan. Annesi ise magazin izliyordu.

"Günaydın anne."

"Günaydın oğlum. Nereye bakalım?"

"Jimin'in doğum günü ya. Evinde parti vereceğiz"

'Eğlencenize bakın. Jimin e doğum günü dileğimi  ilet."

Taehyung kahvaltıdan kalkarak kapıdan çıkmadan önce montunu aldı. Cebindeki kulaklığı takarak Jimin 'in evine yürümeye başladı. uzak olsa da giderken temiz hava almayı düşünüyordu. 

Giderken Yoongi nin evine uğramıştı. Onuda almış öyle geçmişlerdi Jimin 'in evine. Jimin ise süsler almış oturma odasına koymuştu.

"Iyi ki geldiniz. Yardım edin bana. Şunları asalım."

Taehyung onun uzun süsleri asmasına yardım etti.  Yoongi ise renkli balonları şişiriyordu.

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin