Welcome home

842 76 49
                                    

Küçük not: Chanyeol e destek olmayı unutmayın! "Yours" collabi cıktı 🤯🤯 çok güzeldi 

Iyi okumalar 💜🌸 sizi seviyorum.

Seokjin yatakta yatan Taehyung un üstünü düzeltti. Küçüğü yaşadıklarını kaldıramamıştı. Doktor küçük bir şok geçirdiğini kendine geleceğini söylemişti.
Yaraları temizlenmiş,pansuman yapılmıştı. Ailesine haber verilmiş gelmesini bekliyordu Jin.

  Hastaneye geldikleri anda hızlıca Taehyung u sedyeye almış ve yaralarını kontrol etmişlerdi. Daha sonraysa yorgunluğa dayanamayan bedeni odaya çıkarmışlardı.

Jin koltuğa oturmuş onu izliyordu. Diğerleri kantine gitmişti. Her ne kadar ona gelmesinde ısrar etseler de o Taehyung u bırakmayacağını söylemişti.

Jin onun yüzüne baktı.

'Bu çocuk mu beni kendine bağladı. Onun için mi telâşlandım ben? '

Jin bunu kabullenmişti. Onu korumak istediğini.

Taehyung kımıldayarak uyanmıştı. Annesini sayıklıyordu. Jin onun elini tuttu.

"Kendini yorma Taehyung-ah. Geri yat. "

Taehyung onu dinlemişti. Gözleri tavanla buluştu.

"Ne zaman geldik buraya? Annem nerede? Babam?"

"Geliyorlardır haber verdik. Şimdi daha iyi misin?"

"Ah,evet sadece biraz ağrım var."

"Hareket etmemeye çalış o zaman. Istediğin bir şey var mı?"

Taehyung kafasını salladı ve yutkundu.

"Su verir misin?"

Jin ayağa kalktı ve yatağın karşısında ki masada duran suyu bardağa koydu. Taehyung'un yatakta doğrulmasına yardım etti.

Taehyung bardağı elinden almaya çalıştığında Jin kafasını salladı. Bardağı dudaklarına yaklaştırdı.
Suyu bitirdiğinde geri yerine oturdu.

"Teşekkür ederim Jin. Her şey için."

"Etmene gerek yok. Bu hale gelmen benim suçum. Benim için kaçırdılar seni."

Taehyung ona baktı. Jin'in gözlerine baktı.

" Haklısın senin yüzünden bu haldeyim. Teşekkürümü geri alıyorum."

Taehyung güldü. Seokjin,Taehyung un güzel gülüşüne güldü.

Aklına gelen şeyle Jin ciddileşti. 

"Taehyung,polisler ifadeni alacak. Uyandığını bilmiyorlar. Onlara kaçtığını ve adamları tanımadığını söyle. Sonra Jungkook u birisinden aradın. Ve biz seni hastaneye getirdik. "

Taehyung anlamıştı. Eğer depoda olanları anlatsaydı Jin ve diğerleri ceza evini boylayacaktı. Kafasını salladı.

"Oğlum!" Taehyung açılan kapısıyla giren annesine baktı. Annesi ağlamasını durdurmadan ona sarıldı. 

"Çok korktum bebeğim. Sana birşey olacak diye çok korktum. "

"Anne! Şimdi sarılmaktan öleceğim. Nefes alamıyorum."

Annesi ondan ayrıldı. Elleriyle gözyaşlarını sildi.

"Ne yapayım? Seni bulamazsak diye ödüm koptu!"

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin