Girl

1.1K 96 44
                                    

Taehyung sabah uyanır uyanmaz saate baktı.  Alarm kurmadığından dolayı geç kalmıştı. Yataktan kendini atarak  pantolonun kemerini düzeltiyor, gömleği üstüne geçirmeye çalışıyordu. Giyindikten sonra yüzünü yıkadı ve  dişlerini fırçaladı. Bunu en başta yapması gerekirken geç kaldığı için şimdi yapmıştı. Çantasını alarak aşağı indi.

"Geç kalacağım anne. Günaydın baba."

Onları dinlemeden evden çıktı. Koşarak metroya yetişmeye çalışıyordu. Bir yandan da falan telefonuyla sanki deli bir insanmış gibi davranıyordu.  Taehyung hızlıca kendim metroya attı ve çalan telefonunu açtı.

"Geliyorum tamam ? Yoldayım Yoongi. "

"Geç kalacaksın."

" Kılpayı yetişirim belki. Sen oyala lütfen."

Taehyung telefonu kapatarak  arkasına  yaslandı. Dün yorulmuştu ve de geç uyumuştu.

  Okulun oradaki durağa gelince insanlardan  özür dileyerek yanlarından geçti. Okul kapısından girerek binaya yöneldiKoşmaya çalışıyordu.  Merdivenlere adım atmışken birisinin çarpmasıyla geriledi.

Kime çarptığında bakmak için kafasını omzunun üstünden soluna baktı.

"Özür dilerim. Derse geç kalacaktım."

Taehyung karşısındaki kızın yüzünü inceledi. Daha önce görmemişti.  Acaba yeni mi gelmişti? Kız ona gülümseyerek baktı.
"Sorun değil. Daha ne bekliyorsun koş!"

Taehyung da ona gülümseyerek devam etti. Sınıfa girdiğinde kendi yerine geçmeye çalışıyordu.

Ama ne yazık ki onu Matematik hocası Mino görmüştü.

"Bir daha geç kalma Taehyung. Ilk geç kalışın olduğu için affediyorum."

"Peki Bay Mino. '

Taehyung yerine geçtiğinde ona bakan Yoongi ye baktı.

"Ne oldu neden geç kaldın?"

"Alarm kurmamışım. "

Yoongi kafasını sallayarak sıraya uyumak için yerleşti. Taehyung ise ders kitaplarını çıkararak dersi dinliyormuş gibi yaptı. O da uyuyabilirdi ancak bu yaptığı yüzsüzlük olurdu. Hem derse geç kalacak hem uyuyacak? Öğretmeni buna kesinlikle kızardı.

 FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin