Not : medyaya mutlaka bak ve
Altta ki soruyu okumayacaginizi düşündüğüm için buraya yazıyorum :
SMUT ISTER MISINIZ FINALDE? YOKSA SOFT MU OLSUN
ALTTA YAZDIĞIM ŞEYLERI OKUYUN MUTLAKA
"Oğlum uyandırın şunu işte!"
"Yah! Sussana Jungkook. Ne güzel gülüyor işte."
"Eh,herhalde rüyasında çok sevdiği birisiyle öpüşüyordur. "
Namjoon gülerken Jin sert olacak şekilde koluna vurdu.
"Namjoon! Süs diyoruz aga ne bok yapmaya konuşuyorsun?"
"Şaka yapıyorum abi! Sustum, sustum"
Taehyung duyduğu sesler karşısında gözlerini açtı. Ilk karşılaştığı duvar olsa da,arkasına döndüğünde ona bakanları görünce yatakta sırt üstü yattı.
"Günaydın,arkadaşım!"
"Jimin? Niye uyanıksın amına koyayım ya? Yürü git sevgilinin koynuna. Bir rahat verin lan!"
Taehyung uykusundan edinmeyi hiç sevmezdi. Çünkü uyandığı süre boyunca sinir topu gibi gezerdi.
Başının altındaki yastığı aldı ve yüzüne bastırdı. Tekrar uyumaya çalıştı. Burada durduklarını hala biliyordu ama uykusu daha ağır basıyordu.
"Taehyung saat kaç biliyor musun? Sabahın on biri. Annen aradı ve uyuduğunu söyledim. Ilaç-"
"Park Jimin! Laftan anlamaz mısın sen? Lütfen bırakın,lütfen. Hadi gidin."
Taehyung gözleri kapalı şekilde çocuk gibi mızmızlanıyordu.
"E kahvaltı yapacağız ama! "
"Bensiz ye. Yapmadığın şey değil. "
Taehyung sonunda yastığı yanına koyarak yatakta pozisyonunu değiştirerek yatak başlığına yaslandı. Baygın gözleri sırasıyla, ayakta olan Jungkook,Namjoon ve Seokjin ve en sonda yatağında oturan arkadaşının yüzüne baktı.
Seokjin'den gözlerini kaçırdığında yanakları ısınmaya başlamıştı. Heyecanlanmıştı çünkü.
"Taehyung,nasılsın?"
Namjoon yaramaz edayla sorduğunda Seokjin göz devirdi.
"Iyiyim,iyiyim hyung."
"Ah,güzel. "
Namjoon tekrar güldü. Jungkook be Jimin bilmediğinden şaşkınca onları izliyordu. Taehyung hemen ayaklandı. Olanları,herkesin içinde Jimine açıklamak istemiyordu.
"Hadi gidelim kahvaltıya! Hoseok nerede? Yoongi ile değil mi? "
"Ah evet. Galiba onlar çıkmaya başladı. Çünkü Hoseok Yoonginin kucağına oturdu. "
Taehyung gözlerini şaşkınca açtığında bir an Seokjin e baktı. Seokjin ona göz kırpınca Jimin e döndü hemen.
"Oh,bu iyi. Hadi çıkın giyineceğim."
"Salak mısın nesin? Burası senin odan değil. Dün geldiğin kıyafetlerle yatıyorsun."
Taehyung üstüne baktı. Neden rahatsız yattığını şimdi anlamıştı. Pantolonu ve kemeri bacaklarini rahat bırakmamıştı. Ve o şuan terliyordu. Keşke yaz ayı bu kadar sıcak olmasaydı.
"Oh,doğruya. Yüzümü yıkayıp geliyorum. Siz gidebilirsiniz."
Taehyung odanın içindeki lavobaya girdi. Jungkook bu işi biliyordu. Dekarasyonu çok iyiydi. Diğerlerinin gittiğini anlamıştı. Yüzünü yıkadıktan sonda kullanılmamış diş fırçasını ve macunu aldı. Misafirler için hazırlanmış olması çok iyiydi. Eğer Jimin ve Jungkook ileride beraber olurlarsa onlara kalmaya. buraya gelebilirdi. Çünkü neden olmasın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR LOVE Taejin/vjin (TAMAMLANDI)
Fanfiction27.05.20 /----- #vjin de 1🌟 1 16 haziran vjin de 1💕 04.10.22 #taejin de 6 ✨ 05-07.05.20 #taejin de 2⭐ 09-13. 05.20 #taejin de 3⭐ . ..................... #vjin de 3🌟 -----------#Taejin de 6🌟 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ #vjin de 2🌟 destek olan herkese teşekkür...