Η οντότητα του είχε χαραχθεί στο μυαλό της, ως εκείνη η διακριτικά επιβλητική παρουσία με το στιβαρό κορμό και τα μακριά άκρα· με τα ζεστά χέρια και την κρύα καρδιά· με τα πυκνά καλοστημένα λόγια, δίχως τις αντίστοιχες πράξεις.
Η οντότητα του είχε χαραχθεί στο μυαλό της, γιατί η δική της θέρμη δεν κατάφερε να σπάσει το ψύχος του· γιατί, το ζεστό της χαμόγελο συναντούσε πάντοτε το ίδιο ψυχρό βλέμμα· γιατί, η δική της ζωντάνια συναντούσε τη ράθυμη αντιμετώπιση των συναισθημάτων της εκ μέρους του.
Η οντότητα του είχε χαραχθεί στο μυαλό της, επειδή τα βράδια σκεπτόμενη εκείνον, ένιωθε προστασία· έχτιζε τείχος κι απομακρυνόταν από διάφορες επώδυνες σκέψεις και καλοστημένες αυτοδημιούργητες συνωμοσίες.
Η οντότητα του είχε χαραχθεί στο μυαλό της, επειδή λάτρευε το χειμώνα και τον παρομοίαζε με εκείνον· επειδή, αδημονούσε για το χειμώνα, αφού την λησμονούσε τα καλοκαίρια· επειδή, ο δικός της χειμώνας ήταν η πιο ζέστη εκδοχή της άνοιξης.
Η οντότητα του είχε χαραχθεί τόσο βαθιά μέσα της, γιατί την κατήντησε αυτόχειρα συναισθημάτων σε μια παράσταση με πρωταγωνιστές δυο ανθρώπους, που μόνο ο ένας είχε τη δύναμη να ρισκάρει να ξεχάσει τα λόγια.
Η οντότητα του είχε χαραχθεί στο μυαλό της, ως η μοναδική έμπρακτη απόδειξη πως ο χειμώνας στο πέρασμα του αφήνει και πληγές· που οι επερχόμενες εποχές αδυνατούν να επουλώσουν, εξαιτίας της διαφορετικής τους σκοπιμότητας και θερμοκρασίας.
YOU ARE READING
Αισθήματα
Poetry«Έχεις πλέον αισθήματα για εμένα ή πέταξαν κι έφυγαν;» «Δε φεύγουν τα αισθήματα, οι άνθρωποι μόνο» 2016-