15.Bölüm 🍂

1.7K 93 22
                                    

İzmirde işlerimiz bitmiş eve dönmüştük.Gece geç saatte geldiğim için anneme haberde verememiştim.Evde kimse yoktu.Anahtarımla eve girdim.Mertle yarın adamakıllı konuşmam lazımdı.Bu garipligin nedeni neydi merak ediyordum.Görkemdende utanıyordum.Eşcinsel olduğumu söylediğim yetmezmiş gibi bide erkek sevgilim olduğunu söylemiştim.Rahatlamıştım gerçi ama sonradan çok utanmıştım.Bu düşüncelerle duşa girdim sıcak bi duştan sonra yatağıma girdim ve kendimi karanlığın kollarına bıraktım.

Sabah uyandığım da henüz alarm çalmamıştı.Yine ve yine alarmdan önce uyanmıştım.Salondan tıkırtılar duymamla sese dikkat kesildim.Annem gelmiş olabilirdi ama olmayadabilirdi.Sessizce kalkıp salona doğru yavaş yavaş adımladım.Elime ev terligimin tekini alıp salona giriş yaptım.Birisi çekmeceleri karıştırıyordu.Bi süre izledim daha sonra nişan alıp annemden gördüğüm kadarıyla terliği fırlattım.Tam isabet.Kafasına gelen terlikle acıyla inledi."Noluyor amına koyayım.Aaaahhhh!"diyerek yere bıraktı bedenini.Başını tutuyordu.Sesi çok tanıdık gelince yanına gittim.Bizim sarı kafa başını tutarak yerde yatıyordu.Şaşkınlıkla baktım."Lan sarı kafa.Ne işin var senin burda?Hemde bu saatte."diye sordum yanına otururken.Yavaşça doğrulurken;"Ulan mermi atsan bu kadar acımaz.Ne ağır elin varmış amına koyayım yaa."diye sızlanıyordu hala.Küfür ettiğine göre cidden canı yanmıştı.Normalde küfür etmezdi.Benim gibi."Hırsız sandım olum.Nerden bileyim sen olduğunu.Onu bunu bırakta ne işin var sabahın köründe burda onu söyle?"dedim."Nazlı teyze gönderdi beni.Şirket bir ihaleye giriyor.İhale dosyası Nazlı teyzedeydi.Dosyayı almamı söyledi.Salonda çekmecede dedi onu arıyordum."demesiyle annemin dosyayı geçen gün çekmeceye koyduğunu hatırladım ve kalktım dosyayı Umuta uzattım."Bu mu bak bakayım?"dosyayı aldı açtı kapatırken;"Aynen kardeşim.Bu dosyaydı işte."dedi.Sonra koltuğa oturdu ve bana dönerek konuştu."Sen ne arıyosun burda?"dedi.Bende yanına oturdum."Bilmem farkında mısın ama burası benim evim."dedim sakince."Onu demiyorum Kayra.Erken gelmişsin.Bugün gelmen gerekiyordu."dedi."Ne bileyim olum işimiz bitti geldik işte."dedim bende biraz bıkkın şekilde."Noldu lan sana?Bi acayipsin."diye sordu.Anladı hemen bendeki değişikliği.Anlatacaktım zaten anlamasaydı da.Sıkıntıyla iç çekip arkama yaslandım."Görkem'e eşcinsel olduğumu söyledim."dedim.Şaşırmıştı.Nedenini biliyordum.Umuta bile çok sıkılarak söylemiştim yönelimimi.Görkeme söylediğimi duyunca şaşırmıştı doğal olarak."Neden yaptın böyle biseyi?"diye sordu."İş seyahatinde Mertle konuştum.Biraz garip davrandı bana.Dogal olarak huzursuz oldum.Gece de sahil havası almak isteyince Görkem farketti biseyler olduğunu.Bende anlatmak istedim.Sende yoktun.Bende ona anlattım."dedim.Biraz düşündü önce."Ne dedi peki?Nasıl tepki verdi?"diye sordu merakla."Çok normaldi.Ters bisey söylemedi."dedim.Tam bisey söyleyecekken telefonu çaldı.Açtı bikac saniye konuştu."Balım benim gitmem gerekiyor.Annen aradı.Bu konuyu akşam konuşalım olur mu?"dedi ayaklanarak."Olur araşırız."dedim bende ayaklandım.Umut gittikten sonra bende biseyler atıştırıp evden çıktım.

Görkem Bey bugün gelmemişti.Banada istersem dinlenebileceğimi söyledi ama ben işe gelmeyi tercih ettim ve şirkete gittim.Bugün toplantı yoktu zaten.Gün rahat geçti.Akşam Mertle konuşmam gerekiyordu.Bu işi mesajla veya aramayla halledemezdim.Bu yüzden akşam onunla görüşmem gerekiyordu.Çok uzaklaşmıştık birbirimizden.Arayı ısıtmak gerekiyordu...

Mert
Bu akşam nişan törenim vardı.Evet nişanlanıyordum.Bundan henüz Kayra'nın haberi yoktu.Nasıl söyleyeceğimi de bilmiyordum.Onu zaten kaybetmiştim.Kendimi çok kötü hissediyordum.Kayrayı kaybetme korkusunun içime böyle çökeceğini tahmin etmemiştim.Onu gerçekten seviyordum.Birini severken başka biriyle evlenmek...Başıma gelebilecek en kötü şeydi sanırım.

Kayraya söylesem mi söylemesem mi diye düşünürken telefona gelen bildirimle gerçek dünyaya döndüm.

Kayra:Akşam buluşalım mı? Yazmıştı.Ah doğru ya gelmişti izmirden.Peki.Aslında bu söylemek için güzel bir fırsat olabilirdi.Ama hassiktir.Akşam nişanım vardı.Akşama kadar yığınla iş vardı.Kayraya bir cevap vermem gerekiyordu.Sanırım nişandan sonraki gün konuşsak daha iyi olacaktı.Hem nerden bilecekti bu akşam nişanlandığımı...Bir gün geç söylesem olabilirdi bence.Böyle düşünüyordum ve sanırım böyle düşünürken onun yan komşumuz olduğu aklımdan çıkmıştı...

Anca yazdım ve atıyorum iyi okumalar

AŞK ve NEFRET (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin