11.Bölüm 🍂

1.9K 100 19
                                    

Medya:Kayra 🍀

Sabah uyandığımda yanımda Umut vardı.Resmen kollarında uyanmıştım yeni güne.Bu yüzden sinirli değildim ilk defa uykum bölündüğü için.Komidine uzandım telefonumu alıp baktım Mert günaydın mesajı atmıştı cevap verdim aynı şekilde.Telefonu geri koydum yatakta uzanmaya devam ettim göğsümde uyuyan Umutla.Sonra annemin evde olmadığı aklıma geldi.Yavaşça kalkmaya çalıştım yataktan.Ama Umut kollarıyla öyle sarmıştı ki beni pek mümkün olmadı.Kalkabilseydim güzel bi kahvaltı hazırlayacaktım.Her zaman yanımda olduğu için ayrıca bi jest olacaktı ama kalkamadım.Uyandırmak istemedim.Daha ne kadar yattık bilmiyorum ama az daha kalkmazsak geç kalacaktık.Kahvaltı işini hafta sonuna erteledim ve Umut'u kaldırdım.

Saçları dağınık,gözleri kızarmış yüzünde yastık izi kalmış bi tarafı kırmızı.Yanaklarından tutup sıktım.Gözüme çok tatlı görünmüştü o an.
"Hadi bakalım uykucu.Geç kalıcaz.Kalk bakalım."dedim.Hala esniyordu.Kollarını gerdirerek;
"Ya kanka ben uyumak istiyorum.Uzun zamandır bu kadar rahat uyumamıştım."dedi.Benide yatağa çekerek;"Hadi sende yat."dedi ve sarıldı yine.Odamdaki saate baktım.10 dakika daha yatabilirdik.Bikac dakika sonra Umuta seslendim.
"Umut?"uykulu bi sesle cevap verdi.
"Efendim balım?"
"Haftasonu bizde kal yine.Tekrar böyle yatalım.Çok iyi geldi bana bu." dedim.Hoşuna gitmiş olacak ki kıkırdadı."Kalırım balım.Anneni de bize yollarız.Dizi izleriz.Uyuya kalırız izlerken."dedi gülümseyerek."Çok iyi olur." dedim bende gülümseyerek.Sonra zorlada olsa kaldırdım.

İşyerine gelmiştim.Gece çok güzel bir uyku çekmiştim.Sabah harika bi şekilde uyanmıştım.Odamda yine randevu saatlerini düzenlerken Görkem Bey geldi.
"Günaydın kolay gelsin."demesiyle farkettim.
"Ah günaydın Görkem Bey."dedim.Bi süre baktıktan sonra;"Hani bey yoktu artık?"dedi.Düşünmeden cevap verdim;"İşyerinde patronumsunuz.Dışarıda bey demem."dedim.Kafasını salladı.Tam arkasını dönmüş çıkacakken tekrar bana döndü."Aklıma gelmişken söylüyorum.Yarın akşam İzmire gidiyoruz.İş seyahatine."dedi.Asistanı olduğum için gitmem gerekiyordu.Tam bisey diyecekken tekrar konuştu;"Odama gel ayrıntıları konuşalım."dedi ve odasına gitti.Kendi kendime nerden çıktı bu şimdi diye söylendim.Gitmek istemiyordum ama iş için mecbur gidecektim.

Uçak bileti,kalacağımız otel herşey ayarlanmıştı.2 gün kalıp dönecektik.Akşam eve geldim.Saat henüz 7 olmamıştı.Annem evde yoktu.Ama bu akşam geleceğini bildiren bi mesaj atmıştı.Bende annem gelecek diye biseyler hazırlamak için mutfağa girdim.O sırada telefonum çaldı.Mert arıyordu.
"Alo."

"Kayra.Nasılsın?"

"İyiyim sen nasılsın?"

"Iyiyim.Bu akşam çıkabilir misin?"

"Annemi bekliyorum.Beraber yemek yeriz heralde.Çıkabilirsem çıkarım.Bi sorun mu var?"

"Yok hayır.Sadece seni görmek istiyorum."

"Tamam o halde haberleşiriz."

"Tamam görüşürüz."

"Görüşürüz."dedim ve telefonu kapattık.Akşam görüşmek iyi olabilirdi.Hem izmire gitmeden önce onuda görmüş olurdum.Camdan annem geliyor mu diye baktığımda Mertlerin ailece bi yere gittiklerini gördüm.Akşam buluşalım demişti ama gelince görüşecektik heralde diye düşündüm içeri gecip masadaki son dokunuşlarımı yapıp anneme mesaj attım.
Kayram:Anne geliyor musun?

Annem:Geliyorum bitanem yoldayım.Bi sorun mu var?

Kayram:Yok annem.Merak ettim.

Annem:5 dakikaya ordayım tatlım.

Kayram:Tamam. yazıp telefonu koltuğa koydum ve netflixten dizi açtım ve izlemeye başladım.Aslında daha önce de izlemiştim ama çok etkilemişti beni bu dizi.Skam france.Yine 3. sezonu açtım izlemeye başladım.Daha yarısı bile gelmeden annem gelmişti kapatıp masaya geçtim.Annemde üstünü değiştirip geldi ve beraber yemek yemeye başladık.
"Anne unutmadan söyleyeyim ben 2 gün yokum buralarda."dedim.Annem anında kafasını kaldırıp bana baktı."Hayırdır oğlum nereye?"diye sordu.
"İş seyahati.Sende evde kalma Umutlarda kal.Aklım sende kalır.Tek kalmanı istemiyorum."dedim.Sıcacık gülümsemesiyle bana baktı."Sen büyüdün de anneni mi düşünüyorsun?"dedi ama bu soru gibi değilde daha çok hoşuna gitmişte benden duymak ister gibi demişti bunu."Tabiki seni düşünüyorum annem.Sana bisey olursa ne yaparım ben."dedim.Cidden annemin yokluğunu düşünmek bile beni kötü hissettiriyordu."Sen merak etme bitanem.Ben Umutlarda kalırım 2 gün."dedi gülümsedi.Bende gülümsedim.Yemeğimizi yedikten sonra annem beni mutfaktan postaladı.Yardım edeyim diye ısrar ettim ama izin vermedi bende salona geçip televizyonu açtım.Izlediğimden değil de ses olsun diye.Telefonumdan Umuta mesaj attım.

Bebeğim:Umut naber bebeğim? yazdım ve dakika geçmeden cevap almıştım.İste benim canım kankam.

Balım:İyi balım senden?

Bebeğim:İyi kanka.Şey dicektim sana ben 2 gün yokum burda İzmire gidiyorum iş için yarın akşam.

Balım:Tamam balım.Nazlı teyze bize gelsin burda kalsın evde tek kalmasın.

Bebeğim:Sağol kanka.Bu arada bizim haftasonu iptal değil.Bizdesin.

Balım:Tamam canısı 😘

Bebeğim:Ben kaçar valiz hazirlicam 😘

Balım:Tamam yavrum görüşürüz.

Bebeğim:Görüşürüz sarışınım. yazıp telefonumu cebime atıp odama valiz hazırlamaya gittim.Çok şanslıydım Umut gibi bir arkadaşım olduğu için.İyiki vardı...

İyi okumalar 🍂🍂

Medyadaki şarkıyı dinleyerek düzenlendi 🍀

Saat;04:14

AŞK ve NEFRET (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin