Sada se sigurno pitate o kakvoj igri je rec. Svake godine,najpoznatija Korejska mafija "Kim Death" dolazi u Japan i nasilno preuzima 8 ljudi. Tih 8 ljudi su u opasnoj igri "prezivljavanja". Ja to volim da zovem probaj da ne umres. Ta igra je mucenje. Imas specialne zadatke i ne smes da umres. Moras ubiti ostalih 7 ljudi. Kada njih ubijes,zvanicno postanes novi clan mafije. Iskreno,bolje da umrem nego da budem clan njihove mafije. Veoma su opasni i ne milosrdni. Ali zato dobro rade svoj posao. Sverc,kradje...sve im je islo od ruke. Na celu te mafijaske grupe bio je Kim Namjoon. Visoki lik smedje kose i braon ociju,veoma lep i zgodan. A i jako intaligentan. IQ mu je 148.
Zasto toliko zam o njima,a posebno o njemu? Taj lik mi se na neki nacin dopada. Ne na taj nacin nego kao prijatelj. Zelela bi da se druzim sa njim i postanem clan njihove mafije,ali ne kroz igru. Nisam sigurna da li bi prezivela to. Nisam slaba,nego ne zelim da nekog od nevinih ljudi nosim na dusi. -Ali ne znam zasto svaki put idem kroz neka mracna mesta. Kao da zelim da me nadju. Mozda zapravo i zelim? Mislim jedini razlog zbog kojeg idem tom mracnom ulicom je verovatno taj. Zelim da me uzmu.
Kada bi to Jisoo saznala,ubila bi me. Ali jednostavno zelim. I sada cekam,cekam u najmracnijem kvartu Tokya. Kvartu u kom se desavaju najkrvolocnija ubistva,sverc supstanca... Cekam da dodju po mene. Tako je svakog dana. Sedim u ovom kvartu,skoro da znam svaki cosak napamet. Ali nista,nema ih. Mozda mi nije sudjeno da postanem clan. I ako je to moja najveca zelja. Spremna da pokupim svoje stvari,ustala sam sa prasnjave kutije. Uzeci torbu okrenula sam se ka svetlosti i ugledala crnu siluetu coveka. Lice mu se nije toliko videlo zbog senke koja je padala direktno na njega. Gledao je u mon pravcu drzeci ruke u dzepovima. Nosio je crni sako i pantalone sa zlatnim dugmicima na rukavima. Bledu kosulju koja se jedva videla. Priblizio mi se da bi me lepo video. Tada se otkrilo njegovo lice. Braon kosa padala je preko tamno braon ociju. Pune usne krasile su njegovo lice. Visoki decko,lepe gradje... Kim Namjoon. Znaci vreme je,vreme je da odem.
Ja:Kim Namjoon.
N:Mari Katanage. Cerka poznatog biznismena Osanua Katanage. Jako sposobna i intaligentna osoba. Mozda potencijal za novu igru. -Nije me zacudilo to sto zna moje ime. On zna svacije ime i sve o njima. Bio je previse informisan. Sto mi se jako svidjalo. N:Da li si namerno dosla ovde? Da bi te izabrali?
Ja:Na neki nacin da.
N:Na neki nacin?
Ja:Oduvek sam zelela da budem deo vase mafije,ali nikada nisam mislila da sam dostojna.
N:Za mafiju ne treba da budes dostojna. Ne bavimo se nekim zakonitim delima,ili ne stitimo ljude. Mi ih ubijamo,svercujemo,krademo...za to treba biti sposoban. Da li si sposobna za to Mari?
-Priblizio mi se tako da jasno vidim svaki deo njegovog lica. Prelepe usne,savrsen nosi i tamne krupne oci. Verujem da su se u tim ocima gubile mnoge devojke,ali ne i ja. Nije me privlacio na takav nacin. Zato mi nije problem da bude tako blizu mene. Ne bi mi glas podrhtao. Sada mislite "zasto ona govori kao da ga zna duze?" Znam ga jer sam i prosle godine ovde cekala. Ali nisu odabrali mene nego Jisoo. Ona nije htela da ide niti je znala da ja zelim. - 12.3.2018-
Vracale smo se sa jako dobre zurke. Jiso je bila pijna zato je bilo lako nagovoriti je da idemo tim mracnim kvartom.
J:Bude li dosao po nas,ubicu te.
Ja:Jisoo nece doci po nas mi smo u svetu jednoroga.
J:Jejjj jednoroziii!!!!
-Toliko je jako viknula da nas je cuo ceo kvart. Zaculi su se teski koraci vise od petoro ljudi. Osetila sam mali strah i nagon adrenalina. Stali su ispred nas "najjaci mafijasi". Barem su oni tako mislili. Niko nije bio jaci od Kim Death-a.
X:Sta mlade dame rade same?
Ja:Sta idioti poput vas zele od nas?(rimuje se sksks)
X:Zelimo znati vasu cenu,bebo.
X:Njihova cena je moja briga momci. -Zacuo se dubok glas. Neko je bio iza njih. Okrenuli su se nervozno i pogledali u lice visokog decka.
X:Izvinite gospodine. Zao nam je. Nismo znali da su vase kurve.
Ja:KURVE,SAD CU JA TEBI POKAZATI KO JE KURVA?
-Skocila sam na njega i pocela da ga tucem.
X:Sidji sa njega Mari,a vi polazite svojim kucama. I da vas vise nisam videi kod ovih devojka. Jasno?
-Kada sam zacula svoje ime odmah sam ustala. Kako...kako on zna moje ime?
YOU ARE READING
Do you whant to play?
RomanceKrv, droga, cigarete i oružja okružile su Marin svet. I to sve zbog njega... Kim Namjoona.