Ali on mi nije stavio povez već mi je pocepao majicu. Okrenula sam se ja njemu i zabila mu pesnicu u nos. Čula sam kvrckanje tako da sam mu izgleda položila nos. Držeći se za nos ustao je.
"Nisi laka, ovo između tebe i Namjoona je ozbiljno?" - upitao je.
"Nem...." - prekinulo me je nasilno otvaranje vrata i dobro poznat glas.
"Još jednom pipni ono što je moje, nije me briga što si mi otac udaviću te!" - drao se unoseći mu se u facu. Toliko je bio besan da je udarao od zid.
"Namjoon!" - proderala sam se.
"Smiri se okej?" - prišla sam mu.
"Kako da se smirim? Ko zna šta je hteo da ti uradi! Da te povredio u latio bih ga." - mlatio je rukama.
"Hej smiri se, polako. Nije se ništa desilo, reagovala sam na vreme." - zagrlila sam ga. Uzvratio je čvrsto me zagrlivši.
________________________________________________
"Došla sam da razgovaramo o onome od jutros." - podigao je pogled ka meni.
Nalazili smo se u njegovoj kancelariji ovde u klubu.
"Prvenstveno želim da ti se izvinim zbog svog oca." - rekao je pomalo nervozno.
"Sve je okej Namjoon. Nemoj se stresirati oko toga." - rekla sam sa malim osmehom na licu.
"Volim to kod tebe." - rekao je smireno.
"Šta?" - upitala sam ne znajući na šta misli.
"To što si smirena u najnapetijim situacijama. Slični smo." - nasmejao se.
"Ajmi sad reci da si mi brat i da sam zaljubljena u svog brata, tačno da izvršim ne život."
" Zaljubljena si u mene?" - upitao je.
To sam rekla naglas? O moj BOŽE! Mari glupačo glupa. Sad idi i izvrši ne život. Ne, meni nije dobro.
"Ja to nisam rekla." - odgovorila sam mu. Bravo Mari kakvo izvlačenje. Iskreno rokni se. Ne znam čim ali samo se rokni.
"A nisi to rekla?" - ustao je sa stolice i došao na spram mene. Srce mi je počelo ne normalno lupati.
"Zar je bitno šta sam rekla? Ja sam i onako debil koji nije sposoban za život. I pre će mene ubiti nego tebe Namjoon. Džabe me pripremaš..."-POLJUBIO ME JE??????????????????
Da li je on to stvarno uradio? Da li ja stvarno osećam njegove mekane usne na mojim. Izgleda da je ovo stvarno. Uz vraćala sam poljupce dok sam mu mrsila kosu. Svoju ruku stavio je na moja leđa polako prelazeći po njima. Htela bi da ovo traje zauvek jer je momenat bio savršen. Nikada nisam znala kakav je osećaj ljubiti osobu koju voliš. Volela sam mnogo puta ali većinom ljubav nije bila uzvraćena. Srećna sam što se moj prvi poljubac desio sa pravom osobom. Odvojili smo se.
YOU ARE READING
Do you whant to play?
RomanceKrv, droga, cigarete i oružja okružile su Marin svet. I to sve zbog njega... Kim Namjoona.