N:Ne plasi se. Ja znam sva imena ljudi.
Ja:Sta hoces od mene?
N:Tebe cu odvesti na sigurno. Ovde ce te neko povrediti.
Ja:Ko si ti i kako mogu da ti verujem?
N:Kim Namjoon,pokretac igre. -Uputila sam mu iznenadjen pogled. Nisam mogla da verujem da stojim ispred pokretaca igre. Pola Japana strahuje od njega. A ja stojim ispred njega posno,cekajuci njegovu reakciju ili pokret. Cutao je sto me je ubijalo.
Ja:Namjoon...
N:Jos si mlada Mari. Ne zelim da umres.
Ja:Kako...kako si znao sta sam htela da kazem?
-Bila sam jos vise iznenadjena. Kako on zna sve te informacije? Kako zna sta sam htela da kazem?
N:Mari,hajde da te otpratin kuci.
Ja:A Jisoo?
-Pogledao me je sa nekom dozom tuge. Tada sam shvatila,izabrana je. Suza mi je skliznula niz obraz. Osecala sam nekakvu prazninu unutar duse. Sta ako je ubiju? Sta ako...je vise nikada ne vidim? Ruzne misli su prolazile kroz moju glavu.
N:Mari,ti si pametna devojka. Molim te cuvaj se. Nemoj dolaziti ovde. Ne zelim da tako mlada devojka umre.
Ja:Cuvaj je...molim te. Ona mi je jedina porodica.
N:Hocu Mari. -SADASNjOST-
Ja:Sposobna sam.
N:Porasla si u prelepu devojku.
Ja:Proslo je godinu dana....
N:Ali si se promenila.
Ja:I ti si...
N:Jesam?
Ja:Ne znam,samo sam lupila. -Njegovi cisto beli zubi su se pokazali. Osmeh mu se pojavio na licu.
N:Da li si spremna Mari?
Ja:Moja godina?
N:Tvoja godina devojcice. -Ova recenica me je nasmejala. Znaci napokon idem. Napokon cu biti clan mafije "Kim Death". Moj san se konacno ostvaruje.
N:Ali ne zaboravi,bice ovo jako tesko. Pazi se i ako pobedis znas gde ti je mesto.
Ja:Sve znam Najmoon.
N:Istrazivala si?
Ja:Da.
N:Vec mi se dopadas.
Ja:Nadam se da cu ti biti miljenica.
N:I ja se nadam.N:A sada moram da ti stavim povez na oci. Nemoj da se odupires. -Nasmejao se i dosao do mojih ledja. Lagano je spustio traku tamnu kao krv na moje kestenjaste oci. Cvrsto je zavezao da ne spadne te me uhvatio za ramena.
N:Da li sam prejako vezao?
Ja:Ne,dobro je. -Osetila sam njegovu ruku na svojoj. Cvrsto me je uhvatio i malo povukao u znak da krenem.
N:Ovako cemo lakse doci do auta. Nadam se da ti nije ne ugodno da te drzim za ruku.
Ja:Nije,naravno. Zapravo bolje je ovako nego da se polomim negde i izblamiram pred timom.
N:To bi bilo zanimljivo.
Ja:Namjoonnn!
N:Molim?
Ja:Sada vec postajes bezobrazan.
N:Ja sam oduvek bezobrazan.
Ja:Pa prema meni nisi bio.
N:Nisam.
Ja:Pa eto,sta seres?
N:Recnik,mlada damo.
Ja:Upravo postajem clan mafija a ti meni kazes da pazim na recnik.
N:Pa?
Ja:Nema logike.
N:To sto postajes clan mafije ne znaci da moras da izgubis svoju kulturu. Lepa si devojka bilo bi glupo da budes glupa.
Ja:I sam znas(hahahahahah jankooooo) da nisam glupa osoba.
N:Nisi,veoma si intaligentna. Zato mi i trebas. -Cula sam otvaranje auta. Pomogao mi je da udjem u kola. Seo je na kozno sediste koje se nalazilo do mene.
BINABASA MO ANG
Do you whant to play?
RomanceKrv, droga, cigarete i oružja okružile su Marin svet. I to sve zbog njega... Kim Namjoona.