15poglavlje

153 6 0
                                    

Jurili smo za kombijem kao ludi. Išli smo 200 na sat. Odjednom... mrak.
Otvaram oči i vidim jako svetlo. Vidim jako svetlo koje je iz crvene prelazilo u narandžastu i žutu. Pokušao sam ustati ali nisam mogao. Kao da me je nešto držalo za pod. Pogledao sam oko sebe i video ogromnu vatru koja se sve više širila. Ali nije bilo onog lika. Šta se desilo sa devojčicom?
Osetio sam nečije ruke na sebi ali nisam imao snage pogledati u tu osobu. Samo sam zatvorio oči.
NN POV
"Alo gde je onaj plavi lik što je bio sa mnom?!" - upitao sam Taehyung-a koji je devojčicu stavljao u kola. Da uspeli smo da je spasemo jer su došli ovi likovi.
-flashback-
Jurimo prevelikom brzinom. Tako nam malo fali da spasemo devojčicu. Nagazio sam gas i krenuo brže. Odjednom je nešto izleteo iz kola i palo na naša. Mala crna kuglica se skotrljala niz naš krov i pala tačno na haubu. To je bila bomba. Odjednom je sve postalo crveno. Vatra je bila svuda. Ne znam kako sam preživeo ali nije ni bitno. Bomba nije podigla sam naš auto već i njihov. Iskoristo sam priliku dok su bili u nesvesti i izvukao bledu devojčicu iz vatre. Stavio sam je na travu i seo do nje. Izgledala je tako nevino i izmučeno. Jedna malena kristalna suza joj se spustila niz bledo i umorno lice. Obrisao sam je pre nego što je pala na njene svilene usne. I ako je mlada izgledala je tako zrelo i mirno. Bila je prelepa.
"Čime su ovo zaslužila princezi?" - upitao sam i sklonio  crnu kosu sa njenog lica.
    "Šta se desilo?" - upitao je dečko braon kose brzo izlazeći iz auta.
     "Hejj! Možeš nam pomoći? Digli su nam auto!" - pričao sam uzimajući u ruke devojčicu.
"Stavi je u kola." - otvorio je vrata auta i pomogao mi da je stavim.
"Pomozi mi da izbavim dečka iz vatre!" - potrčali smo ka zapaljenom autu.

Do you whant to play? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora