20 poglavlje

138 5 0
                                    

DO YOU WANT TO PLAY? ›
-dark side of Namjoon-
________________________________________________
▪️35.poglavlje▪️
Jebeni Kim Namjoon, osoba zbog koje osećam suze na svojim obrazima. Brišem ih, ali uzalud... Same se vraćaju iznova i iznova. "Budi jaka." - govorila sam sebi, ali nisam mogla. Bolelo je, previše. Napustila sam svoju porodicu, i sada mi se sve vraća. Ispuniću ti želju Namjoon, neću te čekati.
"Možeš mi učiniti uslugu?" - upitala sam Jimina čiji pogled je bio prikovan za put. Pogledao me je i progutao knedlu.
"Znam šta ćeš da tražiš i moj odgovor je ne." - vratio je pogled na put. Ćutao je dok sam ga gledala. Bolelo ga je to što sam tužna. Hteo je da me zaštiti ali nije mogao. Namjoon bi ga ubio.
"Molim te..." - izustila sam tiho misleči da me neće čuti. Naglo je zaustavio auto i istrčao iz njega. Otvorila sam vrata auta i potrčala za njim. Zastao je. Gledao je u nebo ne govoreći ni reč.
"Jim..." - okrenuo se. Oči su mu bile crvene i svetlucsve. Plakao je.
"Nemoj da me napustiš!" - proderao se. Glas mu je pucao. Bilo mu je teško. Prošao je rukom kroz kosu pokušavajući da je skloni sa već mokrog lica.
"Želim da te jebeno zaštitim od njega, ali kako? Mari zaljubljena si u osobu koja te povređuje! Zašto sebe uništavaš?! Zašto sebe povređuješ?!" - drao se. Suze su mi uveliko silazile niz lice, čineći ga još više mokrim.
"Znam da želiš da me zaštiti, hvala ti na tome. Nikada nisam imala prijatelja kao ti. Povređuje me sve ovo previše zato i želim da me vratiš u Tokyo." - prišla sam mu. Da, to sam htela da tražim od njega. Znao je da će se to desiti pre ili kasnije, ali nije hteo da veruje. Tokyo je jedino rešenje za ovo.
" Ja nemam nikoga sem tebe. Ne želim da te izgubim... "-vrisnula sam u plač. Zagrivši ga čvrsto moja glava pala je na njegove grudi. Suze su mu kvasile belu majicu, ali nije mario. Plakao je i on zajedno sa mnom. Pamtiću ga zauvek.
________________________________________________
Teško je naći najboljeg prijatelja,još teže je sačuvati ga. Možda zato što oni vrede više nego milion drugova i drugarica? Više nije ni bitno.-autorove reči

Do you whant to play? Where stories live. Discover now