‹DO YOU WANT TO PLAY? ›
-dark side of Namjoon-
________________________________________________
▪️38.poglavlje▪️
"Mari...." - dozvao me je.
"Jimin, razmišljam trenutno ne ometaj me." - šetala sam po sobi već sat vremena razmišljajući. Ko je mogao da ubije moje roditelje, iz kog razloga. Vraćala sam se u nazad i pažljivo gledala sa kim sam bila u svađi ili sa kim sam bila u lošim odnosima sve do danas. Ali ništa, niko nije toliko okrutan da učini tako nešto... da oduzme život nekom.
"Vrti mi se u glavi od tvog šećkanja! Sedi ovde i razmišljaj." - pokazao mi je na stolicu do njegove. Sela sam i prešla rukom kroz kosu. Ubijala me je ne izvesnost i žudnja za osvetom. Jimin je naslonio svoju glavu na moje rame i izdahnuo.
"O čemu razmišljaš lepotice?" - upitao je zatvorenih očiju.
"Imaš cigaretu?" - čuvši moje pitanje naglo je ustao i presekao me pogledom.
"Ne možeš da pušiš!!!! Da me to nikada nisi pitala, jel jasno?!" - proderao se na mene dok sam ga ja smoreno gledala.
"Dajj brate, nemam 5 godina. Donesi mi cigaru!" - otišao je do police na kojoj je bila zlatna kutija. Otvorio je i izvadio paklicu cigareta i crni upaljač. Prišao mi je i dao mi crnu paklicu.
"Samo jednu."-rekao je podigajući kažiprst. Pogledala sam ga sa osmehom stavljajući crnu cigaretu u usta.
"Sanjaj..." - rekla sam i upalila je. Dim mi je prošao kroz organizam.
"To ti je Jimine kada imaš najbolju drugaricu koja je još u pubertetu." - počela sam se smejati kao luda.
"Pa nije velika razlika između nas. Šta 5 godina razlike?" - povukla sam dim i pružila mu cigaretu.
"Pa velika je." - odmahnuo je glavom odbijajući cigaretu.
"Kao on ne puši a ima cigarete sa sobom." - rekla sam.
"To su Namjoonove." - rekao je pogledao me.
Gledala sam u cigaretu koja je gorela. Bila je crne boje sa zlatnim filterom. Nešto je bilo posebno kod nje. Ne njene šare koje su se jedva videle na dnevnom svetlu. Nego to što su od posebne osobe. Od Namjoon, moje prve ljubavi.
" Ove ću pušiti samo u posebnim prilikama..." - rekla sam i dalje gledajući u cigaretu.
Kutija.... Kutija... Kutija!
"Jimin!" - prodala sam se.
"Kutija!" - udarila sam ga po ruci i otrčala do police. Skakala sam kako bi dohvatila kutiju koju sa na kraju i dohvatila. Dotrčala sam do Jimina i kleknula kraj stola koji se nalazio ispred nas. Otvorila sam zlatnu kutiju....
YOU ARE READING
Do you whant to play?
RomanceKrv, droga, cigarete i oružja okružile su Marin svet. I to sve zbog njega... Kim Namjoona.