25

140 6 0
                                    

‹DO YOU WANT TO PLAY? ›
-dark side of Namjoon-
________________________________________________
▪️40.poglavlje▪️
Polako otvaram teške kapke i vidim crno. Da li sam umrla? Odjednom svetlost mi bije u lice. I tada shvatim da sam živa. Bila sam vezana za drvenu stolicu. Kada su se moje oči privikle na svetlost ugledala sam Namjoona kako mirno stoji ispred mene. Suze su mi se spuštale niz lice. Spustila sam glavu u ponovo zatvorila oči.
"Mari..." - prekinuo je tišinu. Podigla sam i glavu i ozbiljno ga pogledala.
"Molim pičko?" - počela sam se smejati.
"Jao Mari koja si ti glupača, zaljubiš se u mafijaša i veruješ mu. Bravo, budalo. Još očekuješ da, da će biti sa tobom i da će te voleti. Hah divno, opet si se ispalila, opet ćeš patiti kao i prvi put. Kao i Jebeni prvi put sa istom osobom." - šok se ocrtao na njegovom licu.
" Da, setila sam se odakle me znaš. Ti si propalitet. Napustio si me onda kada si mi najviše trebao. Ti si obična pička. I posle svega toga opet sam želela da ti skinem mog strica sa leđa. Mogla sam pustiti da te ubije. Da sam to uradila Jimin bi sada bio živ. Imala sam prvog najboljeg prijatelja i izgubila ga zbog pičke. Ponosna sam na sebe, sada mogu i da umrem. "-plakala sam. Izgubila sam sve. Porodicu i najboljeg prijatelja. Setila sam se najmračnijeg dela svog života. Pitate se zašto nisam mogla da ga se setim, e pa ovako...
-FLASHBACK -
Moj dečko i ja sedeli smo na ogromnoj ljuljašci ispred vile mojih roditelja. Tada sam trpela najveće naselje od mog strica koje nisam mogla ispričati roditeljima. Zašto? Pa ubio bi ih. Nekako je logično.
"Opet si se zamislila?" - upitao me je Namjoon.
"Jedva čekam da se ovaj horor završi." - rekla si tiho i naslonila glavu na njegovo rame. Osetila si krpu na svojim ustima posle čeka je bio samo mrak.
-END OF FLASHBACK -
"Misliš da ne znam da si ti bio ti... Da si me ti uspavao i odveo staricu umesto u šugavu bolnicu. Verovala sam ti Namjoon. Verovala sam ti..." - suza mu se spustila niz lice.
"Sada još plačeš? Ti si jedna obična pička! Uspavaš me, predaš me stricu, on me zamalo ubije od batina i izbriše pamćenje. Zašto? Da bi te zaboravila i ti bi mogao da odeš u mafiju? Volela bih te i da si mi tada rekao da ideš u mafiju! Imala sam jebenih 15 godina. A ono u klubu? Hhmmm šta li sam radila tamo? Bila sam prodata za noć i kada sam pobegla ti i Jimin ste me videli. Zašto sam jebeno pobegla? Zašto?! Tada te Jimin ne bi upoznao u bio bi živ! Imao bi porodicu sada! Bio bi srećan! Namjoon sve si prodao! Gnjido! Truni u paklu! "-jecala si. Namjoon je pao na kolena i uhvatio se za glavu. Plakao je i jecao.
"Žao mi je... Ja, ja sam kreten. Izgubio sam sve... Najboljeg prijatelja i, i ljubav... svog... života. Sve sam izgubio. Mislio sam da će ti biti lakše da zaboraviš sve te grozne stvari... Mislio sam da bi time sve popravio.... Hteo sam da te volim, bez obzira na razliku u godinama... Voleo sam te, previše. I sada te volim još više."-ustao je i došao do mene. Podigao je moju glavu tako da ga gledam u oči.
" Molim te pogledaj me... Molim te barem zadnji put... "-pogledala sam u te tamno braon oči u kojim sam se gubila. U njima sam videla tugu...
" Žao mi je zbog svega što sam učinio. Žao mi je za svaku nanetu bol tebi i tvojoj porodici. Žao mi je što postojim... Zato... Zato ću nestati. Želim da živiš, da budeš srećna. Želim da ti imaš predivnu decu koju smo planirali da imamo zajedno. Sećaš se toga? Kada si imala 15 a ja 23 jel se sećaš? Želim ti to... Znam da znaš sve, uvek si znala sve. I znam da znaš celu priču i ako ne želiš sebi da priznaš to. Ali nema veze. Ako ti je lakše da više ne postojim spreman sam na to. Spreman sam sebi oduzeti život sebi zbog tebe. "-ustao je i otišao do vrata.
" Namjoon... "-izustila si.
" Ono veče, sve sam čula. "-nasmejala si se.
" Znam... "-rekao je stidno.
" Volim i ja tebe... "-nasmešio se na tu rečenicu i...

Do you whant to play? Where stories live. Discover now