"Hej budi se!" - otvorio je oči upitno me pogledao. Obrisao sam mu prljavo čelo krpom.
"Da li si okej?" - upitao sam ga na šta je on samo klimnuo glavom. Ustao je u sedeći položaj i ozbiljno me pogledao.
"Da li smo uspeli?" - upitao je dok mu je malena suza klizila niz lice. Klimnuo sam glavom u znak potvrde. Veliki osmeh mu se pojavio na licu.
"Ja sam Park Jimin." - pružio mi je ruku i dalje osmehivajući se.
"Kim Namjoon." - uhvatio sam njegovu slabašnu ruku. U sobu je ušao Taehyung.
"Oh drugi heroj nam se probudio! Ja sam Kim Taehyung!" - čučnuo je pored kreveta i pružio mu ruku. Jimin ju je rado primio.
"Vi ste braća?" - upitao je pokazivajući na nas dvojicu.
"Nismo, Taehyung mi je pomogao da te izvučem iz vatre. Zahvaljujući njemu si živ." - objašnjavao sam.
"Hvala vam."-izustio je Jimin. Stavio sam ruku na njegovo rame i ozbiljno ga pogledao.
"Želiš li da se pridružiš?" - upitao sam.
"Čemu tačno?" - nasmejao sam se i skinuo ruku sa njegovog ramena.
"Mafiji, želimo da se osvetimo onima koji su oteli devojčicu." - zlobno se nasmejao.
"Zvuči mi odlično."
________________________________________________
-sadašnjost-
"Pristao si tek tako?" - upitala je Mari. Nalazimo se u mom porsheu i idemo ka klubu.
"Da, hteo sam osvetu! Znaš kako je nevino izgledala ta devojčica? Nevino kao ti!" - nervirao sam se.
"Ti znaš da ja uopšte nisam nevina?! Možda je samo tako izgledala! Nevino kao i ja!" - drala se i udarala rukama o butine.
"Da nisam ušao u mafiju sada ne bi imala najboljeg druga." - nasmejao sam se. Uhvatila se za glavu i počela je masirati.
"To si upravu." - napokon se nasmejala.
YOU ARE READING
Do you whant to play?
RomanceKrv, droga, cigarete i oružja okružile su Marin svet. I to sve zbog njega... Kim Namjoona.