1.

354 14 0
                                    


Yalnız olmak yanlış bir kalpte olmaktan iyidir.
~ Charles Bukowski
Hayatta hiç bir şey tesadüf değil derler ya.Evet.Tesadüf değil. Hele bu yaşadıklarım hiç değil.Rüya olmasını isterdim bunların.Ama gözlerimden akan yaşlar o kadar gerçekçi ki.Ben dayanamıyorum galiba.Bu yaşananlara ne aklım ne de tir tir titreyen bacaklarım dayanıyor. Zar zor boş sokakta bir banka oturdum.
   Size olayı en başından anlatsam daha iyi olur galiba.
Ben Aden.Aden Korkmaz.Bu yaşıma kadar varlıklı bir ailenin kızı olarak büyüdüm. Ama yaşadığım hayat benim değilmiş.
Dün nefret ettiğim fizik öğretmenimiz bir ödev verdi.Ödev için de araştırma yapmam gerekiyordu.Tüm ödevlerimi internetten yapıyordum haliyle.Ama o gün eve gelince internette bir sıkıntı olduğunu öğrendim.Ben de evimizdeki kütüphaneye gidip ansiklopedileri karıştırmaya başladım.Elime aldığım koca bir kitabın arasından bir zarf düştü.
Zarfta koca harflerle şu yazıyordu:
"Kızım beni affet."
Ellerim titreyerek zarfı açtım.Aklıma kötü fikirler dolmaya başlamıştı.Hepsini yok etmek istedim o an.Doğru olma ihtimalleri bile insanı ürkütüyordu.
"Adenim,
Bu mektup eline ulaştığına göre her şeyi öğrendin demektir.Seni bıraktığımda ufacık parmakların bana öyle sarılmıştı ki.Bırakma anne der gibi bana öyle bakıyordun ki.Ama yapamazdım ki ben .Senin gibi bir meleğe anne olamazdım ben.Affet beni kızım.Ben sana anne olamadım.Sana bakan o kişiler seni çok sevecekler,koruyup kollayacaklar biliyorum.Ailen sana bu mektubu okutuyorlarsa bil ki onlar seni çok seviyor.Önemsiyorlar.Biliyorum ben seni çok üzdüm.Ama sen onları üzme olur mu annecim?
Seni çok seviyorum.
Annen~ "
♥️Umarım beğenirsiniz♥️
Oy vermeyi unutmayın🖤

Tavuk♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin