3.

145 9 0
                                    

Sabah okula gittim.Artık her şey garip geliyordu.Özel okulumun benim hakkım olmadığını düşündüm.Benim hayatım yalandı.Ama artık buna izin vermeyecektim.Kendi hayatımı kendim yazacaktım .
Şu koca okulda Gül hariç sevdiğim üç insan vardı.Aşçı Selçuk amca ,Müzik öğretmenim Şule Hoca,alt dönemlerden  Pısırık Ali.
Galiba sadece Ali'ye numaramı verecektim şimdilik.Yani yeni numaramı alınca.Diğerlerine daha sonra ulaşacaktım.Çünkü eminim onlara beni soracaklardır.Ama kimsenin aklına Pısırık gelmez.Okuldaki kimse bizim yakın olduğumuzu bilmez.Çünkü Ali çok utangaç ve sessiz bir çocuk.Varlığından haberdar olunmayan bir çocuğun dostluğu çok göze batmıyordu sanırım.Gül ile ne kadar konuşuyorsak onunla da o kadar susuyorduk.Bizim anlaşmak için ses kalabalığına ihtiyacımız yoktu ki zaten .Onunla bir ağacın altında ağlarken tanıştık.O gün bugündür  öğle araları o ağaç altında oturur sohbet ederiz.O benle konuşmadan yapamaz.İki güne kalmadan yokluğum onu yaralar.Keşke onu da götürsem.Biliyorum çok sıkılacak.Bugün ona birini mi ayarlasam?Bence Selçuk amca benim yerimi tutabilir.
Ders çıkışı Ali'yi buldum.Sınıfında oturuyordu.
" Seni biriyle tanıştıracağım."
" Şimdi mi?"
"Evet şimdi."
Kolundan sürükleyip yemekhaneye götürdüm Ali'yi .Selçuk amca beni görünce yüzü güldü.
" Aden,nasılsın?Dün okula gelmedin ya merak ettim.İyisin di mi?"
" Selçuk amca önemli bir şey yok.Canım istemedi."
" Deli kız seni.Bu genç kim?"
" Bu Ali.Pısırık Ali.Tanıştırayım dedim.Ben gelmediğim günler Aliye göz kulak ol Selçuk abi.Benim için çok değerli."
" Tamamdır Aden."
Teneffüs bittiğinde Ali 'yi sınıfına bırakıp sınıfıma geçtim. Öğle arasında yine ağacın oraya gittim.Ali de beni bekliyordu.O hep erken gelirdi zaten.Gözlerim doldu.Bu çocuk bensiz ne yapacaktı ?Kimle sessizliğini paylaşacaktı ?
"Nasılsın Pısırık?"
" Aden bugün iyi misin?"
" İyiyim  neden ki?"
" Beni Selçuk abi ile neden tanıştırdın o zaman?"
"Oğlum tanışın istedim."
" O zaman neden gözlerin dolu?"
"Tamam ya senden saklamam ben bunu.Ali..."
" Gidiyorsun di mi?"
Ali ağlıyordu.Ama gözlerinde küçücük bir sinir bile yoktu.Ne zaman görmüştüm ki o gözlerinde siniri?Olsa olsa kırgın olurdu Ali kuzgun değil.
"Ali ben evlatlıkmışım... Ben kaldıramıyorum bunu. Olmuyo be.Kalbim acıyor. Sen biliyorsun onlara ne kadar değer verdiğimi.Ben onlar için fedakarlıklar yaparken onlar...Ben onların gözlerinin içine bakıyordum Ali.Beni kandırdılar.Göz göre göre...Beni kendi hayatlarına bir süs için kullanmışlar.Affedecek neden bulamıyorum ben.Çok mu seviyorlardı beni?Sen biliyosun.Hep kendilerini düşünüyorlardı onlar.Bir kere bile beni düşünmediler.Hayatımı onlar yönetti benim.Seni o kadar çok özleyeceğim ki.Emin ol.Kalmam için tek nedensin Ali.Hep mutlu ol.Sen her şeyin iyisini güzelini hak ediyorsun.O uçak mühendisliği senin peşinde koşacak.Sense yeni hayallerinin peşinden ayrılmayacaksın.Ablan hep arkanda anladın mı?Git Pelin'e de açıl.O da seni tanırsa sever.Beni de her gün ara.Hele bir gün aksat.Bak görürsün olacakları.Ben yarın gidiyorum.İzmir'e ...Tekrar buluşacağız.Ben seni bırakamam."
İkimiz de eşşek gibi ağladık.Gözlerimiz o kadar kızardı ki  öbür derse girmedik.Ben planlarımı anlattım.O da dinledi.Hayallerim gözlerinin içini güldürdü.Arada aklı takılıyor hafif gözleri doluyor.Kendini toplamaya çalışıyordu.
Sonraki der için müdürden izin kağıdı aldık bir şekilde.Diğer derse girdiğimde ders boştu.Ben de  Ali için güzel bir şey yapmak istedim.Pelin'e mektup yazdım.
"Pelin,
Ben 12-A'dan Aden.Sana bir şey söylemem gerek.Sizin sınıftaki Ali var ya seni seviyor.Hem de çok güzel seviyor.Bir ablası olarak bu konuyu bana anlatıyordu.Alinin sana açılacak cesareti yok galiba. Sen de ona bir şans versen fena olmaz.🖤Eminim onu çok seversin.Çok iyi biri o.Benim şu koca okuldaki tek arkadaşım.Ona iyi bak."
  Şu koca günde  ne çok ağlamıştım.
Çok sevenim yok ama çok güzel sevenlerim var.Allah'ım beni onların sevgisinden mahrum etme.Tek tutunduğum dalı benden alma.
  Teneffüs zili çalınca mektup için yaptığım zarfı da tamamlamıştım.Mektubu içine yerleştirdim.Alinin sınıfına gittim.Ali sınıfta yoktu ben de Pelin'in arkadaşını yanıma çağırdım.Pelin'i her gün Ali'nin ağzından dinlediğim için her şeyini biliyordum.Ona mektubu verdim.Zarfta telefon numaram da yazıyordu.Belki konuşmak ister diye.Numaramı yarın değiştirecektim ama belki bu akşam mesaj atar diye yazmıştım.Böyle çöpçatanlıkları çok sevmem ama mecbur bıraktı pısırık.Yoksa açılmayı  bırak konuşamazdı bile  Pelin'le.
♥️Umarım beğenirsiniz♥️
{Görüşlerinizi benden esirgemeyin olur mu?}

Tavuk♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin