Keyifli okumalar❣️
Yıldızı renklendirelim✨
Aden~
Efe Doğu'yu içeri çağırdı.Doğu'yu!!İçimden dualar ettim dövmesin diye.O sırada Efe'ye bir şeyler anlatmaya çalıştım.
"Bak abi.Bu çocuk Gül'den hoşlanıyor.Ama sevgili değiller tamam mı?Bak bu çocuk çok iyi.Bak biz çok yakın arkadaşız.Benim için sakin ol.Kafası yerinde değil.Zaten normalde de biraz böyle.Saf bu ya!""Aden,başlatma iyiliğinden şimdi."deyip çalan kapıyı açmaya gitti.Peki Gül Ne yapıyor derseniz uyuyor.
Olaylar sakinleşmeden uyandırmasam daha iyi olur.Efe kapıyı güleryüzle açtı.Ben şaşkınlığımı atlatmadan Doğu da bu güleryüze karşılık sarılmaya kalkıştı.Efe ise bir tane geçirdi kafasını.Öne doğru sarsılınca Tuna da kafasına bir tane geçirdi.Ben ise tam üzerime düşecekken tuttum.Beni gördüğünde sevindi.
"Tuttun beni."deyip gülümsemesi yayıldı yüzüne.Bana sarılınca Tuna ve Efe de bir anda üstümden aldılar Doğu'yu.Tuna bir tane daha geçirdi kafasına.Salona geçerken Tuna bana göz kırptı.Dudaklarını hareket ettirerek
"Çok güzelsin."dedi.
Halimi görseniz bu anın büyüleyici olduğunu düşünürdünüz.Ama değildi.Topuzum yamuk yumuktu.Üzerimde sarı bir pijama vardı.Gözlerin yeşil olduğu kadar kör olabilir mi acaba Yeşil Göz?Doğu yamuk yumuk adımlarıyla bir yere ulaştı ve kendini bıraktı koltuğa.Ben de bir anne misali yanına oturdum.Çocuğumu dövmenize izin vermem!!
Efe Tuna'ya dik dik baktı.
"Ne geziyonuz lan bu saatte?"
Doğu ise karşılık verdi.
"Gül almaya çıktık."Ben de dayanamadım patlattım kafasına bir tane.
Çok eğlenceliymiş lan!
Tuna ciddileşti ve konuşmaya başladı.
"Doğu biraz içmiş.Aslında hiç içmez böyle şeyler.Belki de ilk olduğundan bu hale geldi."deyip gözüyle Doğu'yu gösterdi.
O sırada koltuk kılıfının fermuarını açıp kapatıyor ve bundan da olduğunca zevk alıyordu.
"Aden sen şu salağa kahve yap da içsin."
Doğu bunu duyunca başını kaldırdı.Bana baktı üzgün üzgün.
"Yapma bana kahve tamam mı?"
Anlamamıştım.Kaşlarım istemsizce çatıldı ve Tunaya baktım.Doğu elleriyle yüzümü kendine çevirdi.
Fısıldar bir şekilde konuştu.
"Ben kahve sevmiyorum."
Bu söze daha da şaşırmıştım.Çünkü Gül ve ben ile o kadar kahve içmişti ki.
Tuna'ya döndüm.
"Gerçekten sevmiyor mu?"
Gülerek kafasını salladı.
"Hiç içtiğini görmedim."
Gözlerim hafifçe doldu ve Doğucuğuma baktım.Ona bir anne şefkatiyle sarıldım.
Efe'ye döndüm.
"Abi bak bu çocuk o kadar fedakar ki.Benim hatrıma kalsın bu gece bizimle."
Efe dolan gözlerime bakınca hemen kabul etti.Tuna'ya döndü sonra
"Sizinkiler evde değil mi?"
"Değiller ama..."deyip cebinde bir şey ardı bulamayınca da sinirle Doğuya çevirdi gözlerini.
"Bu mal yüzünden anahtarları evde unuttum."
Efe Tuna'nın omzuma dokundu.
"Tamam o zaman burada kalırsınız."Kahve için zorlasam da Doğu izin vermedi .
Efe,Doğu ve Tuna'ya pijamalarından verdi.Efe ne kadar genç biri olsa da evde tam bir baba gibi giyiniyordu.Pijamaları Efe'de görmeye alışkınken bizimkileri görünce kahkahamı tutamadım.Doğu Ne olduğunu şaşırmış şekilde bakıyordu üstündekilere.Tuna ise o kadar beğenmişti ki hemen nereden aldığını falan sordu.
Tuna ve Doğuya salondaki koltuklara yatak hazırladım.Doğu'nun bizim için yaptıkları gelince aklıma hiç kalıyordu yaptıklarım.
Yatağın hazırlandığını görünce Doğu hemen yatağa attı kendini.
Tuna da diğer yatağa geçti.
Bana bakıyordu yeşil yeşil.Ona fazla bakarsam Efe herşeyi anlayabilirdi.Ama kaçamak bakışlar ile sevdiceğime bakıyordum.Gözlerimi de alamıyordum zaten.Tuna çok güzelsinnn💚💚Doğu benim evladım gibiydi.Bu haline üzülmek istiyordum ama her hareketi o kadar komikti ki.Benim ona baktığımı fark edip oturur pozisyona geçti ve beni yanına çağırdı.
"Ya deli kız.Sen beni nasıl arkadaş olarak seçtin?"
Sarhoştu ve ne diyeceğini bilmiyordu.Yarın da hatırlamazdı zaten.
"Neyin varmış senin?Hem çok iyi bir arkadaşsın sen."
Elini omzuma koyup gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tavuk♥️
Teen FictionKafamı kollarımın arasına almıştım.Uzun bir süre öyle kaldım Daha sonra yanıma biri oturdu.Kafamı kaldırdığımda kostümlü birini görmeyi beklemiyordum.Tüylü bir kostüm giymişti ve yüzü gözükmüyordu kostümden .Benim kafamı kaldırdı ve tekrardan beni k...