6.

75 6 2
                                    

"Adennn..."
"Hay ağzını seveyim Gül ya."
"Üff salak kalk işte.Daha hazırlanacağız.Hadiii okula"
"Tamammm"
Hazırlanmaya başladık.Ben siyah bir sweet giydim.İlk günümde dikkat çekmek istemiyordum.Gül ise bordo bir sweet giymişti.O an çok uyumlu olduğumuzu düşündüm.Dışardan gören biri bizi kardeş sanabilirdi.Hazırlanırken aynaya baktım.Ben 18 olmuştummm!!Doğum günümü kutlayamamıştık aceleden.Ama olsun yeterince büyük bir hediye büyük bir aile almıştım. Saçımı açık bıraktım .Hafif bir makyaj ile hazırdım.Bugün sivil giyecektik sonuçta daha okul formasını almamıştık.Gül de kıvırcık saçlarını açık bırakmıştı.Çok güzeldi sarı ve kıvırcık saçlara sahip değilmiş gibi o güzel mavi gözleriyle etrafta dolanıyordu .(kesinlikle kıskanmıyorum.)Doğru düzgün makyaj yapmazdı zaten.Ama yine de hafif bir şeyler yapmıştı.
Efe abi işe gitmişti.Hazırlandık ve okulda bir şeyler yeriz diye düşünerek kahvaltı
yapmadık.
Evden hızlıca çıktık.Okul evimize yakındı yürüyerek gidecektik .Etrafı incelemeye başladım.İzmir çok güzeldi.Bakalım bu güzel İzmir bana sahip çıkacak mıydı?Umarım.Gerçekten umarım❤️O sırada Gül sordu
"Ee rüyanda ne gördün?"
"Söyleyeceğim ama gülmek yok."
Güldü."Ne gördün?"
"Tavuk..."
Kahkahayı bastı.Yoldakiler bize baktı.Zaten Gül hiç böyle şeylerden utanmazdı.
Sonra ısrarları yüzünden kısa rüyamı anlattım.
"Bence kesin bir anlamı vardır."
İkimizde aynı anda
"Tesadüf diye bir şey yoktur."dedik.Birlikte güldük ve sarıldık.
"Eee sen rüya görmedin mi?"
" Görmedim ya da gördüm ama unuttum."
"Gelecekteki eşin unutkan bence."
"Çok komik cidden."
Sonra biraz durdu .
"Cidden komikmiş lan."
Bu sabah olan ikinci kocaman kahkahamızı da attık.
   Okulla karşı karşıya olunca bir afalladım.Her şey çok çabuk değişmişti.Gözlerimden yaşlar firar etmeye başladı.Gül ile sarıldık ve yeşil binaya doğru yürümeye başladık.Müdürün odasına gittik.
Müdür hararetle biri ile konuşuyordu.Bizi görünce oturmamızı işaret etti.Düşünceli bir adamdı demek.Zaten yıl ortasında kayıt almasından da belli oluyordu.
Müdürün telefonda işi bitince yanımızdaki geldi.
"Hoşgeldiniz kızlar."
Dosyamızı eline aldı.
"Aden Korkmaz."
"Evet benim"
" Gül Akın"
Gül de hemen cevap verdi
"Benim."
"Kızlar dönem ortasında okul değiştirdiniz ve bu beni bile zor durumda bıraktı açıkçası.Nedenini öğrenebilir miyim?"
Ben hemen cevapladım
"Ailevi sebepler."
"Peki o zaman .12.sınıfsınız.Okul çıkışında kurslarımız oluyo işinize yarayacağını düşünüyorum .Tabi ki siz bilirsiniz."
İkimizde onayladık hocayı
"İkiniz de aynı sınıftasınız.12-B"
İşte buna sevinmiştim yeterince Sudan çıkmış balık gibiydim zaten.Bi de yeni arkadaş stresine giremezdim.Müdür bir kaç kuraldan bahsedip bizi bıraktı.
Sınıflara geçerken sanki çok dikkat çekiyormuşuz gibi hissettim.Umarım sadece bir histir.
Gül ile sınıfa geldiğimizde çok şaşırmıştık çünkü çok sessiz bir sınıftı.
Çoğu kişi tekli oturuyordu ve ikimiz yan yana oturtmayacaktık.İşte buna üzülünür.Kalanlar erkekti.Birinin yanına oturdum.Zaten herkes ders çalışıyordu.Benim de ineklemem lazımdı.Eleniyoruuuzz..
Test kitabı açıp çözmeye başladım ben de.Zaten test çözmeyeni dövecekler diye korkuyor insan.İki ders de boştu ve bir güzel biyoloji çalıştım.-Bu arada ne olmak istediğimi söylemiş miydim?Doktor olmak istiyorum.Gül de uçak mühendisliği istiyor.İkimizin de hedefleri yüksek.-Gül ile biraz hava almaya aşağı indik.Bu arada okul formaları çok güzel 😍 İsteyen etek isteyen pantalon giyiyor.Sweetleri de koyu yeşil.Etek ve pantolonlar da siyah bence okul ile çok uyumlu.Tenefüste Gül ile kantine geçtik.Ve çok kalabalık değildi.Galiba bir program hakkında bir konferans varmış.Tabi bunu duyan Gül durur mu?Hemen gidelim diye ısrar etmeye başladı.Anlıyorum kafamı dağıtmaya çalışıyor ama koşturup duruyoz.Yoruluyom ben ya. konferans sonuna yetişmiştik.Biz  oturmuşken bir kız soru sordu.
"Peki bu programdan 12ler yararlanabilecek mi?"
Öğretmen ise net bir cevap verdi.
"Onlar için zorunlu."
Gül ile ikimizin gözleri kocaman oldu.
"Biz bilgilendirme kağıtları dağıtıcaz.Ege üniversitesi ile çalışacağız bu programda umarım bizi mahçup etmezsiniz.Bu kağıdı güzelce okuyun.Dilekçeler yarın dağıtılacak.En yakın zamanda da toplanacak."
Bir çocuk kağıtları dağıtmaya başladı.
Kağıdı hemen aldık ve okumaya başladık.Okuldaki herkes bu programdan memenundu.Umarım biz de memnun oluruz.Kağıtta her 12 öğrencisi isterse 11.sınıflar hem bize koçluk yapsın diye bir üniversite öğrencisi ile iş birliği yapılacaktı.Bu ikililer okul tarafından ayarlanacaktı.Öncelik adreslerimizin yakınlığı olacaktı.
Gül kağıdı okuyunca çok mutlu olmuştu ve beni de heyecanlandırmaya çalıştı.Her şey güzel olsun Allahım lütfen.
  Okulda biraz daha ders çalıştık.Daha sonra fizik dersi vardı.Hoca derse girince sınıf pür dikkat onu izlemeye başlamıştı.Peki bi tek ben mi salak salak etrafa bakıyordum?Hoca dersi anlatmaya başladı."Elektrik."Babamın en sevdiği konu .Küçücük yaşımda onunla devreler kuruyorduk.Çok sıkıcı gelirdi ama babam o kadar mutlu olurdu ki .Gözlerimden yaşlar süzüldü.Evet ağlıyordum ve bu olmamalıydı.Hatta okulun ilk günü olmamalıydı. Gül arkalarda oturuyordu ve beni göremezdi.Yanımdaki çocuk bana dönüp "İyi misin?" dedi.Kandırıldığımı ve çocukluğumun bile yalan olduğunu hatırladığımı söyleyemedim.Kolumdan tutup beni dışarı çıkardı.Bu çocuk ne yapıyordu?Koridorda yürümeye başladı.Ben de onu takip ettim.
"Neden ?"diye sordum.
"Çünkü onların yanında ağlamanı istemiyorum."
"Peki.Bu arada izinsiz çıktık sınıftan?"
"Seher Hoca bana kızmaz.Bu arada ben Barış."
"Aden."
"Kantine gidelim mi?Bir şeyler içeriz.Sen de istersen..."
"Olur."
Kantine geçince ben boş bir masaya geçtim.O da kahve almaya gitti.
Kahveyi yudumlamaya başladım.
Kahverengi gözleri beni izliyordu.Sanki 'Anlat' der gibi bakıyordu.
Sessizliği bozan  benim sesim oldu.
"Ailevi sorunlar nedeniyle taşındım."
"Ağlaman da bu yüzden demek."
Başımı sallayıp kahvemi yudumladım.
Saçlarını karıştırdı."Düşünme artık bunları.Yeni okul yeni başlangıç."
Zil çaldı.Ve kantin dolmaya başladı.
O sırada Gül geldi yanımıza koşarak.
"Noldu lan?Neredeydin?"
"Bir şey yok."Ona sonra anlatırım der gibi baktım.O da anladım der gibi baktı.Ayaklanıp sınıfa doğru yürüdük.Ben boş boş etrafa bakarken Gül ile Barış konuşuyordu.
Sınıf yeterince sessizdi ve insanlar bana bakıyor gibi hissettim.Sınıfın yakışıklılığı ortalamasına bakılırsa Barış cidden yakışıklıydı.Ortalamayı epey yükseltiyordu.Koyu kahve saçları,koyu  kahve gözleri,uzun boyu.En önemlisi ise güven verici bakışları vardı.
Sırama geçince o da hemen yanıma oturdu.Kitap okuyacaktı galiba.Tam kitabın kapağını açacaktı ki onunla konuşmak isteğim buna izin vermedi.
"Çalışkansın galiba."
"Bilmem öyle derler."Bunu söylerken bana bakarak gülümsedi.Galiba anlamıştı onunla konuşmak  istediğimi.
"Hedefin ne?"İkinci soru da yine benden gelmişti.
"Tıp "
"Bendee"Fazla heyecanlanmıştım sanırım.Sınıftakiler dönüp bize baktı.
Barış"Dikkatli ol Aden bu dedikoducu sınıfta adımız çıksın istemem"deyip gülümsedi.Çok güzel gülümsedi.İçimi ısıttı.Hayır ya olamaz..Barış'tan hoşlanamam.
♥️Umarım beğenirsiniz♥️
{Görüşlerinizi benden esirgemeyin lütfen🖤}
 

Tavuk♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin