Aden~
Sabah yine bir umut telefonu elime aldım .Ve beklediğim manzarayla karşılaştım
"0 mesaj."
Her gece Tavuğa mesaj atıyordum Ve o cevap vermiyordu.Ulaşmıyordu bile mesajlar.Galiba alışmıştım.Her sabah oluyordu böyle.
O da benden vazgeçmişti.Tıpkı annem olacak kadın gibi,tıpkı babam olacak kişi gibi.Belki de bıkmıştır.Ya son attığım mesaj yüzündense?Ama o da ulaşmamıştı ki.
Onu çok özlüyordum.Başka ulaşabileceğim bir alan yoktu.Onu kaybetmiştim.Gözlerimden yaşlar geldi.Herkes gider
Ne?
Bilmiyor muydun yoksa?
Sevgili kalbim
Neden hala apartman boşluğunun gün ışığı görmeyen penceresinde kuş sesleri beklersin?
(Ali Lidar)Yataktan kalktığımda uykusunda homurdanan Gül takıldı gözüme.Yüzüne yastığa gömmüş uyuyordu.Çok şanslıydı.Etrafındaki herkes ona ister istemez bağlıyordu.Büyülüyordu herkesi.Nedense aklıma Erdem geldi ona bakınca.Benziyorlardı bence.İkisi de sarışın ve renkli gözlülerdi.
Ne kadar Doğu ile olmasını istesem de Erdem'e de üzülüyordum.Onu
herkesin gördüğü gibi "şerefsiz "
olarak görmüyordum.Onu sevdiği kız için yanıp tutuşan biri olarak görüyordum.Sevdiği kız için aşkını feda eden.Tuvalete gidip işlerimi hallettim ve yatağımı topladım.Pencereyi açtığımda soğuk hava yüzüme çarpmıştı.Bu havayı çok severdim.Üzerime krem rengi bir hırka giydim.Saçlarımı da tarayıp mor beremi taktım.Saat daha erkendi belki biraz parkta dolanır ve havanın güzelliğine doyardım.Sonra da fırından sevdiğim poğaçalardan alır eve gelirdim.Kulağıma kulaklığımı takıp dolaşmaya başladım.Biraz ilerleyince Tuna'yı gördüm koşarak yanına gittim.Tabi o fark etmedi.
Şarkı mırıldanıyordu.
"Sesin güzelmiş."
*
Birlikte oturduk Tuna'yla.Sevdiği kızı çok merak ediyordum.Eminim çok güzeldir.
"Çok mu güzel sevdiğin kız?"
Güldü.
"Konumuz platonik arkadaşın sanıyordum."
Derin bir iç çekti.
"Hiç güzel mi düşünmedim galiba.Gözleri güzel,kalbi güzel demişimdir.Kalbi güzel olması yeter değil mi?"
Kafamı salladım.Güzellik onun için kalpten ibaretti.Kalp ile seven kalbi sevmez miydi zaten?
Birlikte fırına gittik poğaça aldık ve markete uğrayıp abur cubur aldı Tuna.Ben de lolipop aldım bir sürü.
Eline tutuşturdum bir tane.Güldü.Gülerken yeşil gözleri kısılıyordu birazcık ve nedensizce içim ısınıyordu bu görüntü ile.
*
Eve vardığımda bzimkiler kahvaltıyı hazırlıyordu.Daha yeni uyanmışlardı.İkisinin de gözleri zar zor açılıyordu.
"Günaydın."deyip salatalık doğrayan Efe'nin yanağından öptüm.
"Günaydın prenses."
Poğaçaları görünce ikisi de çok sevindi.
Kahvaltı hazırlanınca Efe akşam maça gideceğimizi daha doğrusu Tuna gile gideceğimizi söyleyince mutlu olmadım değil.
Tuna bizi akşam üstü için davet etmişti.Kahvaltıdan sonra biraz ders çalıştım.Derse başlamadan Doğuya mesaj attım.
"Çabuk masaya geç ve derse başla Doğu Kaya."
Biraz sonra mesaj geldi.
"Oturdum Adencim. :)"
Gönül rahatlığıyla derse başladım.Ders çalışmam bittikten sonra kot pantolonumu ve Fenerbahçe formamı giydim.Saçımın önündeki tutamları ördüm.Gül ise saçını topuz yaptı.O da formasını giydi.Odadan çıktığında bal gözlü Efeciğimi gördüm.Saçları fazla mı güzel olmuştu.
Elimi saçlarının arasında gezdirip bozdum.
"İyi halt ettin."deyip söylenmeye başladı.
Hazırlanıp aşağı indik.
Kapıyı açtıklarında kucağında Yeşil gözlerle karşılaştım.Kucağında da Melek vardı.
Tuna'nın kucağından bana geldi Melek.Kollarını boynuma doladı.
Tuna araya girdi.
"Pabucum dama mı atıldı?"
Kıkırdadı.ve tekrar Tuna'nın kucağına döndü.
İçeri girdiğimize Mete de Ekinin kucağındaydı.Arda,Ekin ve Mete oyun oynuyorlardı.Kızlar mutfaktaydı.Gül ile onların yanına gittik.Çay hazırlıyorlardı.Sedefin yanında genç ama bizden daha büyük bir kadın vardı.
Sedef bizi hemen tanıştırdı.
"Kızlar bu Ekim abla,Ekinin ablası.İçerideki çocukların da annesi."
Şaşırmıştım.Çok genç gözüküyordu.
Elini uzattı.Sıcacık gülümsemesi ile memnun olduğunu belli etti.Aynı Ekin gibi gülümsüyordu.Sıcacık.
Ekin,Arda,Burak abi,Ekim abla,Mete Beşiktaş formasıylaydı.
Bizim aile Tuna ve Melek de Fenerbahçe formalıydı.
Maç kesin çetin geçecekti.Çaylar içildi ve sohbet edildi.Ekim abla ve Burak abi o kadar güzellerdi ki.Birbirinin laflarını ister istemez tamamlıyorlardı.Tepkileri bile aynıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tavuk♥️
Fiksi RemajaKafamı kollarımın arasına almıştım.Uzun bir süre öyle kaldım Daha sonra yanıma biri oturdu.Kafamı kaldırdığımda kostümlü birini görmeyi beklemiyordum.Tüylü bir kostüm giymişti ve yüzü gözükmüyordu kostümden .Benim kafamı kaldırdı ve tekrardan beni k...