17

44 7 5
                                    

Şu an o kadar mutluydum ki.Ali'yi o kadar özlemiştim ki.Birlikte bir masaya oturduk. Sohbet etmeye başladık.
"Seni o kadar özledim ki deniz."
"Aden.Sen iyi misin?"
"Evet iyiyim.Sadece biraz yalnızlık çekiyorum.Gül var.Efe var.Ama...annem yok.Babam yok."
"Biliyorum.Ama artık kendi yoluna bakman lazım.Geçmişe bakıp ağlamaman lazım Aden.Geceleri ben kimsesizim diye üzülmemen lazım.Arkadaşlarım var demen lazım.Ailem yok diye üzülmemen lazım.O kadar istersen aileni onları bulabilirsin.Geçmişe bakıp gözyaşlarını ona karşı siper etmemen lazım."
Ona sarıldım.
Sonra dönüp "hadi pasta yiyelim" dedi.
Elimden tuttu ve büfeye ilerledik.Bir şeyler yedikten sonra
"Bu arada sana bir mesajım var.Tavuk doğum gününü kutluyor."
"Ne!!!"
"Beni o getirtti buraya.Daha doğrusu buraya herkesi o getirtti."
O sırada Gül geldi.
"Nasılmış prenses?"
"Gül,sen tavukla mı konuştun?"
"Evet.Ben de onu söyleyecektim.Abim burda diye söyleyemedim."
"O mu yaptı bunları?"
"Birlikte yaptık.O İstanbuldakileri getirdi.Ben de kutlama işini yaptım."
"Nasıl konuştunuz?"
"Bir kaç gün önce Okuldan gelirken telefonuma mesaj geldi.Seni tanıdığını ve senin için bir şeyler yapmak istediğini söyledi.Doğum gününü planlıyordum o zamanlar.Ama Ali'nin ailesi ona izin vermiyordu.Ayrıca bazıları da konaklamakta sıkıntısı çektiği için gelemeyecekti.Ona bunu anlattığımda halledeceğini söylemişti.Veee Ali burdaaaa.Bir de diğerleri."
"Doğum günü kutlayacağını nerden bildi?"
"Sordum ama söylemedi."
İçimden geçirdim.
'Tavuk her şeyi bilir.'Ona mesaj attım.
"Teşekkür ederim tavukçum.Denizimi getirdiğin için."
"Asıl ben teşekkür ederim.Denizlere anlam yüklediğin için.
Bu arada tekrar Doğum günün kutlu olsun.♥️"
O sırada önüme bir el uzatıldı.Bal gözleriyle abim bana bakıyordu.
"Bu dansı bana lütfeder misiniz?"
"Tabiki."
Sahne bomboştu ve abimle ben dans ediyorduk.
"Teşekkür ederim abim olduğun için."
Dans bitince masaya geri döndüm.Gül ile Ali sohbet ediyordu.Yanlarına oturdum.Sohbetlerini yarıda kesip ikisinin de yanağından öptüm.Şaşırdılar.O sırada fotoğraf ile ilgilenen bir arkadaşım da fotoğrafımızı çekti.Şipşak bir fotoydu.
Kutlama devam ederken kapıdan içeri biri girdi.Yeşil gözleriyle etrafa bakan bir adet Tuna vardı.Çok şık giyinmişti.Yeşil Gözleri beni bulunca daha da bir parladı.Yanıma geldi.Sarıldık.
"İyi ki doğdun fındık kız."
"Teşekkür ederim."
Elinde bir adet beyaz kutu vardı.Elime tutuşturdu.
"Bu da hediyen."
İçinden bir adet forma çıktı.
"Takım tutmadığını söylemişsin Arda'ya.Ben de Fenerbahçe gibi bir takım varken diğerlerine gerek olmadığını düşündüm.Kutunun içinde bir adet de bilet vardı.
"Maça gideriz diye düşünmüştüm.Hem melek de gelecek."
Biletteki tarih bir hafta sonrayı gösteriyordu.Gülümsemek ve başımı sallamak ile yetindim.Sevinmişti.İçeri mor elbisesiyle Melek girdi ve koşarak Tunaya sarıldı.
Sonra bana döndü.Sarılmak için diz çöktüm ve güzelce sarıldık.
"Nasılsın birtanem?"
"İyiyim.Asıl sen iyi misin fındık ablacım?"
Fındık abla????Tuna insanlara fındık kız diye mi anlatıyordu beni?
Tuna durumu toparlamak için Meleği Mete'nin yanına gönderdi.
"Kusura bakma.Beni Arda ile konuşurken duymuş olmalı.Rahatsız olduysan..."
"Olmadım.Sadece şaşırdım."
"O zaman ben de sevindim."
Omzunda bir el hissettim.Başımı yana çevirince Alinin olacağını düşünmemiştim.
"Adem,bizi tanıştıracak mısın?"
Tuna elini uzattı.
"Tuna.Adenin alt komşusuyum."
"Memnun oldum."
"Ben de."
Gece o kadar güzel geçmişti ki.Ayaklarında spor olmasa eminim bir adım daha atamazdım.
Ali bizde kalacaktı.Diğerleri için bir otel hazırlanmıştı.Bu da Tavuğun işiydi.Efenin otel parasının ödendiğinden haberi bile yoktu.
Ali ve ben Tuna'nın arabasına Gül ve Efe ise Arda'nın arabasındaydı.Mete ve Melek de Ekinleydi.
Eve gittiğimizde Efe,Ali,Gül ve ben bir film açtık.Her Doğum günümde izlediğim özel bir filmdi.
'Sev Kardeşim.'
Ali ve ben minderlere oturmuş kafa kafaya vermiş filmi izliyorduk.Gül ve Efe de koltuğun üzerinde uzanıyordu.
Telefonuma mesaj geldi.
"Günün nasıldı?"
Mesaj tavuktandı.
"Çok güzeldi.
Sayende🖤"
Mesajlaştığımı gören Ali kafasını uzatmaya çalıştı ama görmesini engellemek için saçını karıştırdım.
"Bu filmi izlerken telefonla mesajlaşmak mı?
Adene yakışmaz bu ama "
deyip dudağını büzdü.
O sırada konuyu değiştirip
"Bak kasede cips bitmiş.Doldur bakalım."deyip onu mutfağa gönderdim.
Telefona geri döndüğümde
"Benim sayemde değil.Senin sayende.Onları buraya getiren sana olan sevgileri."
"Paran da onların işini kolaylaştırdı o zaman."
"Para olayını kim söyledi?"
"Gül."
"Özür dilerim.Duymanı istemezdim."
"Önemli değil.
Demek tavuk zengiiiinn."
"Ben değil babam Zengin."
"Ailemin dikkatini çekiyorsun tavuk."
"Ben zaten hep dikkat çekerim."
"Çıkmam gerekiyor.Öptüm tavukçum."
Ali geldi yanıma.
Filmi izlemeye devam ettik.Film bitince diğer geleneksel olayımız başlamıştı.
"Doğruluk "
Evet bizim oyunumuzda asla cesaret seçmek yoktu.Minderleri çember şekline çevirdik.
Şişe döndü,döndü...
Şişenin bir ucu Aliyi bir ucu Efe'yi gösterdi.Soru soracak Efeydi.
"Gelmesi en zor olan sendin.Son dakika senin gelmeni sağlatan kişi kim?"
Ali bana döndü ve gülümsedi.
"Tavuk."
Gül ve Ali'nin aksine Efe'nin kaşları çatıldı.
"O kim?"
Ben araya girip
"Ama soru sorma hakkın bitti abicim."
Efe hırsla şişeyi tekrardan çevirdi.
Şişenin diğer ucu gülü gösterdi.
"Tavuk olayını biliyorsun sanırım.Çabuk anlat."
"Bir soru sorman lazım abicim."
Bir of çekti Efe.
"Tavuk olayını bilmeyen tek kişi ben miyim?"
"Evet."
Bal Gözleri kocaman açıldı abimin.
Efe oyunu bitirmek istedi.Olayı o kadar merak etmişti ki.Ama bir kural vardı.Oyun herkes bitmesini istemezse bitmezdi.ve ben Oyunun bitmemesi için elimden geleni yapardım.
Bu sefer Gül çevirdi şişeyi.Karşısına ben çıkmıştım.
"Söyle bakalım canımcım.Partinin en şık erkeği kimdi?"
Cevabımı beklemeden araya girdi.
"Ali ve Abim hariç." Beni nasıl biliyordu.
Cevap bariz açıktı.Ama söylemeye çok çekinmiştim.Çünkü bu gecenin en şıkı yeşil gözdü.Efeye baktım.
"Hadi söyle bücür."
"Tunaydı."
Cevabım üzerine konuşulmadan geçildi.
Şişeyi çevirdim ve mükemmel şansım bir yolunu bulmuş ve Efe'yi göstermişti.Efe bir saniye bile düşünmeden soruyu sordu.
"Tavuk seninle alakalı onu anladım.Peki neden tavuk?"
"Tavuk kostümü giymişti.Öyle tanıştık."
Şişeyi çevirdi.
Şişenin kime geldiğini bile görmeden oyunu bitirmek istedim.Efeye her şeyi anlatmak istiyordum.Gül ve Ali konuşmaya hazır olduğumu anladılar ve onay verdiler.
"Anlat bakalım bücür."
"Tavuk benim çok üzgün olduğum bir gün yanımdaydı."
Efe'nin Boğaz'ı düğümlenir gibi oldu.Zorla yutkundu ve konuşmaya başladı.
"Yalnız mı kaldın?"Bu soruyu beklemiyordum ve doğru değildi.
"Tabiki hayır.Sadece o an yalnız hissetmiştim."cevabım Efe'yi çok tatmin etmemişti ve yüzü asılmıştı.
"Sormaya devam etmeden ben anlatıyorum o zaman.
Orada biraz ağlamış olabilirim.Onunla biraz dertleştik daha doğrusu ben anlattım o dinledi.İşte böyle tanıştık.O bana zor anımda bir el uzattı.Ben de o ele tutundum ve bırakmıyorum.Bazrn mesajlaşıyoruz.İsmini falan bilmiyorum.Ama iyi biri olduğu her halinden belli."
Gül araya girdi.
"Kutlama işi için de yardım etti bize."
Efe'nin ne diyeceğini merak ediyordum.Onun düşünceleri benim için çok önemliydi.Hepimizin gözleri o güzelim bal gözlere odaklanmıştı.
"İyi biriymiş galiba.Yine deeee....Dikkat et bücür."
O sırada telefonuma mesaj geldi.
"Kulağım çınlıyor buna sebep olmuş olabilir misin?"
"Galiba."Tuna mesajlaşmaya başladığımı görünce
"Aden o çocuk mu bu?"
"Evet.Söyle ona ayağını denk alsın."
"Ayağını denk alman gerekiyor.Abimden küçük bir tavsiyeymiş ."
"Peki.Bu arada birazdan kapı çalacak."
Mesajı okumamla kapı çaldı.Bir genç kapıda bekliyordu.
Yoksa bu tavuk muydu?
"Tavuk sen misin?"
Çocuk çok şaşırmıştı.
"Özür dilerim.Ben değilim.Bana bu çiçeği Aden hanıma vermem gerektiği söylendi."
Bir demet mor sümbüldü.En sevdiğimden.
Bir not da vardı.
"Sümbüllendi yine kalbime sarılan kalbin💜."
Efe yanıma geldi.
"Tavuktan mı?"
"Evet.Tavuktan."
"O lavuk dua etsin Doğum günün için alınmış bir şey."
"Abi,tavuk iyi biri.Hem de çok iyi."
Sinirli yüz ifadesi yumuşadı.
"Peki  bücür."
Selam kuzularım.Umarım beğenirsiniz.
Size bir şeyden bahsetmek istiyorum.Tabi isterseniz.İsteriz dediğinizi duyar gibiyim.
Dün Tuna'nın Doğum günüydü.Güzel bir gündü.Dün özel bir gündü.Umarım hepiniz için de önemli bir gün olmuştur.❤️

Tavuk♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin