14.

42 7 2
                                    

Yemeği hazırlamaya başladık.Efe  evin babası gibi televizyon başına oturmuştu.Çok yorgun gözüküyordu zaten.

Salatayı hazırlarken mesaj geldi.Elimi kurulayıp baktım.Mesaj Tavuktandı.
"Nasılsın?"
İstemsizce gülümsedim.Utangaç biriydi galiba.
"İyiyim.Sana bir şey sorabilir miyim?"
"Tabiki"
"Son mesajımdan Sonra uzun süre mesaj atmadın.Erkeksin değil mi?"
"Evet."
"Galiba utangaç birisin."
Cevap vermeden bir mesaj daha attım.
"Ben de utangaç biriyim aslında.Ama kalbim seni çoktandır tanıyor gibi."
Mesaj atmadı bir süre.Galiba ne diyeceğini bilmiyordu.
"Okul nasıl gidiyor?"Konuyu değiştirince onu zor duruma düşürtmek istemediğimi fark ettim.
"Bileğimi burktum.Sargılı şu an."
"Geçmiş olsun.Ne kadar süre okula gitmeyeceksin?"
Neden merak etmişti şimdi?
"Neden soruyorsun yoksa bizim okuldan mısın?"
Cevabını beklerken Gül bana döndü.
"Kızım hastasın diye bir yere oturttuk iki domates doğrayacaksın.Onu da yapmıyon.Kimle konuşuyorsun sen?"Telefonumu elimden çekmeye çalıştı.İzin vermedim.
"Sonra anlatsam olur mu?"
"Tamam kuzucum.Ama şu salata işini halletsen mi?"
"Pekiiii."
O sırada mesaj gelmişti.
"Beni mi merak ediyorsun?"
"Sen benim her şeyimi biliyorsun."
"Doğru😊.
  O zaman başlayayım.Üniversite okuyorum.Egede.21
Şubat doğumluyum."
"Yaşını öğrenmemi istemiyorsunnnn."
"Evet😁."
"Şu projedekilerden biri misin?"
"Galiba."
"Güzel o zaman.Tavuğumu kim olduğunu bilmesem de görme şansım olacak."
"Senin şansın bende baki."
"Bu sözü unutma tavukcuğum.Çünkü şanssız birine söylenebilecek en kötü şeyi söylüyorsun."
"Sen benim  kalbimin şansısın Aden.İzin ver ben de sana şans olayım."
Şu an tavuğun nasıl hissettiğini anlıyordum.Ne yazcam ben???
"Ne oldu kız pancara döndün?"
Gülün bu ani çıkışı beni yerimden zıplattı.
Yeter kalbim.Sakin ol.Yoksa patlayacaksın.
~Arda
Kafam güzel sevgilimin dırdırı yüzünden patlayacaktı.Ağzına fermuar mı taktırsam?Bunları düşünürken Tuna gözüme takıldı.Gülümseyerek telefona bakıyordu.
"Ne oldu lan?Ne gülüyon  öyle?"
Sedef onu dinlemediğimi anladı ve cırlamaya başladı.Sonra fark etmiş olacak ki Tuna'nın haline güldü.Sedef
"O kız mı yoksa?"
Hangi kız?Yoksa şu komşu kız mı?
"Galiba o."Salak çocuk ya.
"O kadar yakın mısınız?"bu sefer soruyu soran  bendim.
"Hayır .Anonimden yazıyorum."
"Neden?"Yakışıklı çocuktu.Romantikti de.Hatta Ekin ve bana çok akıl verirdi.İlişki konusunda iyiydi.Neden gidip konuşmuyordu ki?
"Çünküüüü..."
Konuşmaya devam etti.
"Onu kaybetmek istemiyorum."
Sedef" oooo"lamaya başladı.Sonra Sedef yanına gidecekken Tuna telefonu kapatıp Sedefin saçını karıştırdı.ikisi çok yakınlardı ve birbirlerine çok düşkünlerdi.Hatta bir ara Sedef ile aramız bozuk olduğunda Sedefi üzdüğüm için beni dövmüştü.Ama sıkıntı şuydu ki Sedef kendi kendine küsmüştü.!!!
Sedef Aden ile tanışmak için can atıyordu.Bana zorla bir pasta yaptırdı ve geçmiş olsuna gidecekti.Beni de zorla götürdü.Kapıyı çaldı,Kapıyı açmadan önce bana dönüp
"Gül bakalım"deyip yanaklarımı iki yana çekiştirdi.Ben de gülümsedim.Kapıyı Adenin arkadaşı açmıştı.
"Hoşgeldiniz."Kız çok neşeli birine benziyordu.Buyrun deyip içeriye aldı.Bu eve ilk geldiğim günü hatırladım.Ekin zorla beni yukarı çıkartmıştı.Galiba bu eve isteyerek gelemeyecektim.Efe ile Aden fifa oynuyorlardı.Galiba Efe Adene öğretmeye çalışıyordu.Adenin iyi bir öğrenci olmadığı belliydi.Efe sinirden kuduruyordu.
"Selam."
Efe bana dönüp "Selam.Allah seni bana hediye olarak mı gönderdi? Gel bir el fifa atalım.Çekil kız Aden.Yarım saattir öğretiyom daha boş kaleye gol atamadın."
"Tamam be.Bir kaç güne peşimden koşarsın.O zamanda ben oynamayacağım."
Sedef, Gül ile pastayı hazırlıyorlardı galiba.Uzmanlık alanım  diye söylemiyorum çok güzel yapmıştım.Tunaya çoğu zaman parayla pasta yapardım.Böyle böyle geliştirmiştim.Peste Efe'yle berabere kaldık.Rövanşı için söz aldı benden.Ben de onu bizim eve davet ettim.Biz de fifa oynamayı çok severdik bizimkilerle.
O sırada Ekin aradı.
"Ne oldu?Eve geldin mi?"
"Geldim abicim de Kapıyı açan yok.Tuna salağı uyuyor galiba.Hadi gelin de açın şu Kapıyı Melek de uyuya kaldı. Mete de mızmızlanmaya başladı.
"Tamam geliyoruz kardeşim."
Telefonu kapatınca aşağı inmemiz gerektiğini söyleyerek evden çıktık.
Mete bizi görünce Ekinin elini bırakıp Sedefe sarıldı.
"Selam mavi abla."
Mete beni örnek alıyordu.Sedefi genelde Mavim diye severdim.Mete ise ben ne yaparsam yapamaya çalışırdı.Hatta bir gün Mavim dedi Sedefe .O an anladım Sedefe Mavim diye seslenen bir tek ben olmalıydım.Mete ile anlaştık ve Sedef ablasına mavi abla demeye başladı.
  Melek çok güzel uyuyordu.Melek gibiydi.Onu uyandırmamak için hepimiz çok dikkatli davrandık ve Kapıyı sessizce açtım.Salona geçtik. Salonda Tuna uyuyakalmıştı.
Ekin Meleği koltuklardan birine yatırıyorken Melek uyandı.O mahmur gözlerle kalkıp Tuna'nın yanına gidip ona sarıldı.Tuna da hafifçe uyanıp yanındaki küçük bedenin Meleğe ait olduğunu görünce o da ona sarıldı ve uyumaya devam etti. O sahne o kadar güzeldi ki.Melek Tunaya çok düşkündü.İki günde bir telefonda konuşurlardı.
    Sedef ise bu sahnenin fotoğrafını  çekmiş ve paylaşmıştı. Ekin de ablasıyla konuşuyordu.Daha doğrusu ikna etmeye çalışıyordu çocukların iyi olduğuna.Ekim abla ise ikna olmuyordu.
~Aden
Efe ile fifa oynarken Arda gil  geldi.Zaten bıkmıştım abimden.Zorla öğretmeye çalışıyordu .Ama çok tuş vardı.Çok heyecanlanıyordum ben.
Arda'nın yanında Mavi gözlü siyah uzun saçlı bir kız da geldi.Çok yakıştırmıştım ikisini.İkisi de beyaz tenli ve siyah saçlıydılar.Pasta getirmişlerdi. Gül ile servis yaptılar ve servis işi bitince Sedef yanıma oturdu.
"Selam."
"Selam."
"Geçmiş olsun.İyi misin?"
"İyiyim."
"Nasıl oldu?"
"Ayağımı bir yere çarptım."
"Doktor da var aşağıda.Şanslı kız seni."
Biraz sohbet ettik.Tuna ile aynı okuldalarmış.Resmen bu iki kişi hayallerimi yaşıyordu.Arda ile de sevgiliymiş.Ben anlamıştım zaten hıh.
Arda'nın telefonu çalınca gittiler.Çok hoş sohbet bir kızdı.Arada gelmesini istedim. Beni de Tuna gile gelince davet edeceğini söyledi.
Onlar gidince uykum geldiğini fark ettim.Uyumadan önce aklıma Tavuk geldi.
Ona mesaj attım.
İyi geceler tavukçum.
Cevap gelmeden bir mesaj daha attım.
Uyuma konuşalım dersen ben buradayım.
O sırada telefona bildirim geldi.
-Sedef Beyaz seni takip etmek istiyor.-
Hemen takip isteğini kabul ettim. fotoğraflarına baktım.Son paylaştığı şey Tuna ile küçük bir kızın sarıldığı bir fotoğraftı.Kalbim yumuşacık oldu.Kız kardeşi miydi acaba?Çok güzellerdi.Fotoğrafı beğendim.Sonra da uykuya daldım.
Sabah kalktım daha doğrusu zorla kaldırdılar.Birlikte kahvaltı yaptık.Sonra Efe işe gitti.Gül  bulaşıkları makineye dizdi .Okula  hazırlanıp çıktı.Ben de derslerden geri kalmamak için dün Gül gilin işlediklerini deftere geçirmeye başladım.O sırada mesaj geldi.
Tuna:
Ders anlatmamı istediğin zaman beni çağırabilirsin Fındık kız😉
"Teşekkür ederim ama defter geçireceğim."
.""Peki o zaman.Bu arada pansumana geleceğim birazdan
"Peki."
  Tuna
Adenden izin alınca haberi Meleğe verdim.Meleğe bugün ben bakıyordum.Mete ile Ekin Beşiktaşın maçına gidecekti.Maçtan önce de gezeceklerdi.Melek ben Fenerbahçeliyim diye Fenerbahçe'yi tutuyordu.Birlikte bir çok maça gitmiştik.Ayrıca Melek benden  ayrılmak istemediğini söyledi.Benim canıma minnet.♥️Adenin pansumanı için hazırlanıp Meleği de kucağıma alıp evden çıktık.Kucağıma alınca Melek bana döndü "Neden başka bir arkadaşına gidiyoruz ki?Hani çizgi film izleyecektik?"deyip dudaklarını büzdü.
"Ama bu arkadaşın ayağına uf olmuş.İyileştirmeyeyim mi?"Yanaklarından öptüm.
"Ben de iyileştirici olmak istiyorum o zaman  ama sadece seni iyileştireceğim."
Kucağımda Melek ile merdiveni çıktık ve kapıyı tıklattı Melek.Aden kapıyı açtı.Adeni gören Meleğin kaşları çatıldı.
Bana dönüp"Ama bu kız."Ne demek istediğini anlamıştım .Onu Sedef hariç hiçbir kız arkadaşımla tanıştırmamıştım.Haliyle arkadaşımı kız beklemiyordu.Adene bakmaya devam etti.Uzun bakışmadan sonra
"Tunacığım bu kim?"soruyu soran Melekti.Aden ise ne yapacağını şaşırmıştı.Meleği daha da sinirlendirmeye gerek yoktu.
"Bak meleğim bu ablanın ayağı uf olmuş."
"Doktora gitsin o zaman."
"Ama yürüyemiyor ki?Hem ben de doktorum."
"Ben doktor olucam o zaman."
"Hani sadece benim iyileştiricimdin?"Üzgünmüşüm gibi dudaklarımı büzdüm.
Dayanamadı ve yanağımı öptü ve sarıldı.
"Peki o zaman." dedi.Beni çok özel buluyordu.Asıl özel olan oydu.O çok özeldi.
Aden bizi içeri davet etti. Koltuğa oturduktan sonra sessizlikten sonra Melek Adene döndü ve
"Çok acıyor mu?"
Ben hemen cevapladım."Bitanem o kadar acır ki.Onun yarasını iyileştirmemiz lazım."
"O da hastaneye yatacak mı?" deyip ağlamaya başladı.
Kitap hakkında tahminleriniz varsa yorum kapım size hep açık💙
Umarım beğenirsiniz🖤
Sizi kocaman öpüyoruuummm♥️

Tavuk♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin