Sabah Gül uyanınca yanında yatan bileği sargılı beni görünce ufak çaplı bir çığlık attı.
O sırada Efe de iş için hazırlanıyordu ve koşarak yanımıza geldi.
"Noldu lan?Hırsız falan mı girdi?"
Benim bileğimi görünce
"Kızım noldu sana?"
"Akşam bileğimi burktum.Aşağıdaki doktor da gelip bileğimi sardı bu kadar."
"Başlatmayın doktorunuza.Nasıl oldu?"
"Ayak bileğimi bir yere çarptım."
"Tamam ben bugün işe gitmeyeyim."
Bir şey demedim.Yalnız kalmak istemiyordum zaten işime gelirdi.
Gül'ü evden yolladık.Ve Efe bana kahvaltılık hazırlayıp geri uyudu.Çok iyi bakıyordu(!)Kahvaltıyı yaptıktan sonra ben de yatağa geçip kitap okumaya başladım.Telefonumu elime alınca aramalar ile gözüm kocaman açılmıştı.Ali aramıştı.Hemen geri dönsem iyi olacaktı.
"Alo"
"Alo,Aden.Ben özür dilerim.Mesajını sabah gördüm.Çok kötü bir arkadaşım biliyorum."
"Hayır.Sen çok iyi bir arkadaşsın Pısırık.Biz konuşmasak da kalplerimiz susmaz ki bizim.Mesela biz gökyüzüne bakınca ne görüyoruz?"
Ali devam etti.
"Birbirimizi.Çünkü biz biliyoruz ki bu gökyüzü bizi hep birlikte tutacak."
"Evet,Ali.Ben ağladığım zaman gökyüzüne bakıyorum.Çünkü biliyorum ki bu gökyüzü bizim dert ortağımız."
Ağladığını biliyordum.Ben de ağlıyordum.
"Okul nasıl?"Soruyu soran bendim.
"Sen yoksun.Sıkıcı.."
"Peki Pelin?"
"Evet o var.O da olmasa ne yapardım?"
"Vayy.Senin o yanaklarını mıncırırım çocuk."
"Senin okulun?"
"Ben okula gitmiyorum.Bileğimi burktum."
"Dikkat et kendine."
"Emrin olur pısırık.Hadi git sen ders çalış."deyip vedalaşıp kapattım telefonu.
O sırada telefondan mesaj geldi.
"Selam ben tavuk."
Yok artıkkk.Tavuk bana mesaj atmıştı.
"İyi misin?Konuşmak istemezsen seni anlarım ama konuşmaya ihtiyacın var gibiydi.Yanlış anlama üzgün görünüyordun."
"Teşekkür ederim😊Şu aralar iyi değilim.Bileğim burkuldu dün.O yüzden yatıyorum öyle."
"Geçmiş olsun.Derslerini ne olursun aksatma."
"Adını bile bilmediğim biri benim geleceğim için mi ilgileniyor?"
"Adımı öğrenmek istermisin?"
Cevabımı beklemeden bir mesaj daha attı.
"Bence tavuk güzel.Ben memnunum.Senin tavuğun olmaktan."
Görüldü atıp bırakmıştım.Ne yazmam lazımdı ki?Bilemedim.Ama onunla konuşmak istiyordum ben.O gün bana çok destek olmuştu.Ona kocaman sarılmak istemiştim o gün .
Ders çalışmam lazımdı.Gül yatağımın etrafına ihtiyacım olan şeyleri koymuştu gitmeden önce fizik çalıştım.Sonra sıkıldım ve biyoloji dersine çalıştım.Her zaman böyle yapardım zaten.Çünkü fizikten nefret ederdim.Biyolojiye ise aşıktım.♥️Ders çalışırken telefonum sessizde olurdu.Mesaj kutuma bakıncaTavuk💚: Söylediklerimden rahatsız olmadın umarım.Özür dilerim.
"Önemli değil.Bu arada sen benim sadece tavuğum değilsin.Sen benim sır küpüm olan tavuğumsun."
Mesajı atınca bu sefer o görüldü attı ve çevrimdışı oldu.
Tuna~
Adene mesaj atmıştım bu sabah ve şu an konuşuyorduk ve ben bana attığı mesaj ile kalpten gidebilirdim.O an ne yazacağımı bilemedim.Okuldaydım ve tüm gün aklım Adendeydi.Çok sıkılıyor mudur?Çok yalnız hissetmiş midir ?Evde yalnız mıdır?Şu dersler bitsin de hemen onun yanına gitsem diye düşünüp durdum.Yanıma Sedef geldi.
"Napıyorsunuz doktor bey?"
"İyiyim doktor hanım."
Sedef benim çocukluk arkadaşımdı ve Arda ile sevgiliydi.Zaten Arda ile de çocukluktan arkadaştık.Ekin ile ise üniversitede tanışmıştık. Arda ile Sedefin aralarını da ben yapmıştım.İkisi de çok çekingenlerdi.İkisi de gelip ne kadar sevdiklerini bana anlatıyordu.Sonra lisedeyken gidip onları bir sınıfa kitleyip çıkmıştım.Ve çıkmak için ise tek şart koymuştum.Birbirlerine hislerini anlatmaları.
"Bugün çıkışta sinemaya gidelim diyoruz.Ekin geliyor.Peki sen?"
"Yok işlerim var."
Şirinlik yapmaya başlamıştı.Ama aklım Adendeyken nasıl gidebilirdim bir yere?
"Sen sinemayı çok seversin ama."
"İşim var yavrum,uzatma istersen.Birilerinin yanına gidicem."
"Kimin ?"
Cevap vermeden ısrar etmeye başlayınca ben de sıkıldım.Ardanın da başının etini yerdi öğrenmek için.
"Bir kız var."
"Neee!!!"ufak çaplı bir çığlık attı.Ben de güldüm.Amfide insanlar bize baktı.Ama Sedefe hak vermiştim kızamadım.Bu anı çok beklemişti.Hep "bir kız olsun Tuna.Seni çok sevsin"derdi
Kesin tanışmak isteyecekti.
"Şimdiden söyleyeyim tanışmak için erken.Çünkü kızı zor durumda bırakmak istemiyorum."
Üzgün üzgün deniz gözleriyle bana baktı.
"En iyisini sen bilirsin ,canım arkadaşım.Ben her zaman görümce olmaya hazırım"Yanağımdan makas aldı.
Sonra biraz sessizlikten sonra bozdu sessizliğini.Ben de ne zaman. Soru yağmuruna tutacak diye bekliyordum.
"Nasıl biri? Bizim okuldan mı?"
"Hayır,bizden 3 yaş küçük."
"Lisede mi?"
"Evet"
"Dur sen tek tek sormadan anlatayım.Bizim üst kata taşındılar.Ayrıca şu lise -üniversite eşleşmesinden de haliyle ikimizi eş yaptılar.Adrese önem veriyorlar ya.İlk gördüğümde kalbim eriyor gibi oldu.Bilmiyorum.Güzel kız.İyi biri olduğu her halinden belli.Dün bileğini burktu.Ona sargı yaptım.Şimdi de aklımda hep o var."
"Demek HEP aklında"deyip imalı imalı güldü.Bir şey demedim.Desem kaç yazardı.O beni iyi tanırdı.
♥️Umarım beğenirsiniz♥️
🖤Görüşlerinizi bekliyorum.🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tavuk♥️
Teen FictionKafamı kollarımın arasına almıştım.Uzun bir süre öyle kaldım Daha sonra yanıma biri oturdu.Kafamı kaldırdığımda kostümlü birini görmeyi beklemiyordum.Tüylü bir kostüm giymişti ve yüzü gözükmüyordu kostümden .Benim kafamı kaldırdı ve tekrardan beni k...