15.BÖLÜM

431 16 8
                                    

"Kokunu seviyorum Elfida. Senin kokunla uyumak istiyorum. Senin kazaklarınla tişört ve ya hırkalarınla değil sana sarılarak uyumak istiyorum. Art niyetsiz sadece seninle uyumak istiyorum. Ben hiç art niyetle düşünmedim ki zaten senin olduğun her hayal aynı senin kadar masumdu."

Dayanamayıp Umutun dudağından öpünce Umut bana sımsıkı sarıldı.

"Sana çok aşığım be gülüm."

************************************

Umutla konuşa konuşa onun evine varmıştık. Arabadan inip geldiğimiz yere bakındım. İki katlı gayet mütevazı bir evdi. Benim anlamadığım bu adam zengin değilmi niye evi küçük?

Hayır yani iki kat küçük değil demeyin ben en az 10 kat beklerdim.

Birinde mutfak, diğerinde tuvalet, yatak odası, misafir odası, oyun odası, mesela en üst katta yıldız gözlem odası.... Hepsine ayrı kat falan. Ben hiç böyle hayal etmemiştim kapıda korumalarda yok zaten. Hayır bahçesiz havuzmu olur? Pardon, havuzsuz bahçemi olur?

İşin şakası bir yana ev güzel güzel.

Ben mal gibii eve bakarken Umut arabasını park edip yanıma geldi. Ben bir şey söylemeden elimden tutup eve çekiştirdi beni.

Sakin ol yiğidim ne bu acele?

Umut hunharca kapıyı açmaya çalışırken kaşlarım havada onu izliyordum.

"Umut sakin ol."

Umut bana kısa bir bakış atıp anahtarları aramaya devam etti. Ne bu şiddet bu celal?

Umutun elini tutup derin bir nefes aldım.

"Canım sakin ol ne bu acele? Sanki evlenmişizde gerdeğe girme heyecanındasın gibi. Sakince anahtarı bul ve kapıyı aç."

Umutun dediğim şeyle gözleri biraz büyüsede kafasını sallayıp anahtarı aradı. Bulunca kapıyı açtı ve girmem için kenarı çekildi.

Eve girip yavaşça etrafı süzdüm. Koridor la burası bari gidip salonu süzeyim. Gidip salonu aradım çünkü üç kapı vardı 'ya şundadır ya bunda' yaparak kapıyı buldum. Şaka şaka Umut belimden tutarak solona yönlendirdi.

Bu aralar tam bi şakamatiksin Anka yav çok gülüyorum sana. 😐

Kim bu iç ses ben tanımıyorum Elfida da değil kim la bu?

Salon tam bir bekar erkek evi. L koltuk oldukça sportikti televizyon  duvar kadardı (yine şakalar) Mutfak amerikan mutfaktı. Baya hoşuma gitti evi.

Umut stresli olduğu her halinden belli bir şekilde  eli ensesinde bana bakıyordu.

Montumu çıkartıp çantamla beraber Umuta döndüm.

"Bunları asarsan sevinirim sevgilim."

"Hemen asarım."

Bak içim cız etti resmen kullanıyorum çocuğu, sevgilim lafına hemen tav oluyo bu çocuk.

Umut montumu asmaya gidince kendimi koltuğa bıraktım. Cidden yorulmuşum bugün.

Çok geçmeden Umut geldi ve yanıma oturdu. Belimden tutup beni kendine çekti. Kafamı göğüsüne koyup ona biraz daha yanaştım. Kokusu ciğerlerime dolunca adeta mest olmuş gibi gözlerimi kapadım.

Başımdan öperken derin nefes aldı ve dudaklarını ordan çekmedi.

"Hadi uyuyalım." kedi gibi çıkan sesimle kafamın üstünden güldü.

ZÜMRÜDÜ ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin