24.BÖLÜM

193 12 1
                                    

"Yalnız oğlunuzun kahvesine tuz atmamı beklemeyin. Daha var."
Ben sahte bir hanım hanımcılıkla konuşunca herkes kahkaha atarken İpek hanım önce gözlerini büyütse de o da kahkaha attı.

"Terbiyesiz!" sahte kınayan sesiyle daha çok gülerek mutfak kısmına geçtim.

Gittikçe çevremdeki insan sayısı artıyordu ve bu beni mutlu ederken ürkütüyordu. İyi insan demek kaybedecek insan sayısının çoğalması demekti ve ben buna engel olamıyordum.

Mutfak salonla bir olduğu için sohbetlerine katılırken kahveyi yapıyordum.

Düşüncelere dalmışken kafamı onların tarafına çevirdim. İpek teyze ve Mehmet amca bir şeyler konuşurken gökafamı Umuta çevirdim.

Onun bana aşkla ve hayranlıkla bakan gözleri varsa her şeye razıydım. Bir kayıp daha beni yıkardı ama benim çok güçlü bir duvarım vardı. Umudum varsa ben her şeye vardım.

************************************

Çalışıyordum ve başımı işten ayırmıyordum. Kapım tıklanınca gel komutunu versem de başımı kaldırmadım.

"Anka hanım dosyaları getirdim."

Kafamı sallayarak masama bırakılan dosyaları aldım.

"Bana bir kahve getirir misin?"

"Tabi efendim."

5dk sonra ben bilgisayarla uğraşırken kapı çaldı.

Gel deyip kafamı yine kaldırmadım. Önüme bırakılan kahveyle

"Teşekkürler Pınar." Dedim.

Bu aralar fazla kibarım.

"Kuru kuru teşekkür, en sevmediğim."

Gelen ses ile başımı gülerek kaldırdım.

"Ne istersiniz Umut bey?"

Hmm diye düşünceli ses çıkardı masada benim olduğum tarafa gelirken.

Kalçasını masaya yaslayıp önümde durdu.

"Bir öpücük alsam fena olmaz."

Bu sefer ben düşünür gibi yaptım.

"Hmm sanırım iş yerinde patronumu öpersem sevgilim kızabilir."

Umut ufak bir kıkırtıyla bana doğru eğildi. Ben koltukta geri yaslanmış rahatça ona bakıyordum.

"Ben izin vericeğini düşünüyorum."

Ben de onun gibi yaklaşırken konuştum.

"Doğru. Benim sevgilim biraz gavat."

Derin derin aşkla bakan Umut iki saniye dondu. Sonra kaşlarını çatarak geri çekildi.

"Ne gavatlığımı gördün?"

Kahkaha atarak ayağa kalktım. Umutun gravatını tutup kendime çektim ve dudağına öpücük bıraktım.

Önüme dönüp masayı toplamaya başlarken affallamış şekilde bana bakan Umut konuştu.

"Bak hep isterim he."

Sırıtarak ona baktım.

"Gavat sevgilim izin verirse. Biliyorsunuz gav-" Cümlemi belimden tutup kendine çekerek ve dudağıma yapışarak kesti.

Ellerim boynundaydı. O ise ellerini belime dolamıştı.

Dudaklarımızı ayırıp konuştum.

ZÜMRÜDÜ ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin