Arkaaaadaşlaaarımmmm. Bu şarkıyı hiiiğğç bölümle alakasız ama çok güzel olduğu için ahanda buraya bıraktım sizi sevirem galp galp
🤗💙🤗💙🤗💙🤗💙🤗💙🤗💙🤗💙🤗💙
Aynadan kendime son kez bakıp odadan çıktım. Umut beni aşşağıda bekliyordu 1 saattir.
"Biraz daha geç kalırsak masaları toplamaya gideriz hayatım anca!"
Tarzı bağırmalarına kulak asmadan çantamı kontrol edip kapıdan çıktım.Evet beraber akşam yemeğine gidiyorduk. Ama başbaşa bir yemek değildi bu. Umutun mükemmel derecede zengin ve elit akrabalarıyla bir yemekti.
Kalabalıktan nefret ettiğim için biraz yavaş hazırlanıyordum ama abarttığı kadar da beklememişti canım alt tarafı bi yarım saat geç giderdik.
Şaka şaka.
Ne geç hazırlanması canım. O çok erken hazırlanmıştı sadece.
Yavaşça merdivenleri inip salona geçtim. Topuklu ayakkabılarımın çıkardığı sesi duymuş olmalı ki o da salonun kapısına yönelmişti.
Şık spor bi takım giyinmişti ve o da siyah ağırlıklıydı.
Seni anan benim içün doğurmuş
Demeden geçemedim.Çok yakıştığımız gerçeği vardı bir de. Çok yakışıyoduk mükemmel yakışıyoduk.
Ben arsızca onu süzerken o da beni süzüyordu.
Aaaaa terbiyesiz ahlaksız sen kim beni süzüyorsun? Ben hiç yapmam öle şeler meselem.
Yüzünde tatlı bir gülümseme vardı. Gözleri sanki elmasa bakar gibi parlıyordu yine.
Ben de içtenlikle gülümsedim.
Ellerini belimin iki yanına koyarak yamacına çekti beni.
Teknefes olmuştuk yine.Alnımdan öptü, saçımı kokladı, okşadı saçımı. Yine.
Yine yeniden aşık oldum. Hareketleri çok naif ve şevkatliydi.
"Hatun bu ne güzellik ya."
İçten gülümsemem samimiyetsiz bir hal
Alırken omzuna koyduğum ellerimi sıktım.Evet arkadaşlar Umut evlendikten sonra çok krolaşmıştı. Akşama kadar evde yemek yapıp onu bekliyordum o da işten geldiğinde maç izleyerek bana ayaklarını yıkatıyordu. Ben de anlamadım bi anda değişti. Tesbih falan sallamaya başladı. Tesbihini elinden alınca titremeye falan başlıyor ayıramıyoruz artık bi organı oldu tesbih onun.
Şaka şaka. Gülün diye.
Benim yüzümdeki değişimi farkedince haylazca sırıtıp yanağımı öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜDÜ ANKA
ChickLitDışlanmış haksızlığa uğramış genç kız Elfida Aslında... O artık ZÜMRÜDÜ ANKA Onu yakıp küllerinden yeniden doğmasını sağlayan Güneşi Umudumu? Belkide Güneşi Umuttur belki Aşkıdır. Bu hikayede sert mafya masum kız yok. 'Sen benimsin' 'Onu giyinmeyec...