20.BÖLÜM

381 14 3
                                    

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyo hepsine cevap vermek sizinle konuşmak falan istiyorum böyle. ve Sizi seviremmm 💕
************************************

"Az daha bağır söylicem." Ayşe bağırdı.

Umut sinirle sessizce küfürler ederken sanki farketmiş gibi gözleri beni buldu.

"Elfida!" Megafona doğru bağırmasıyla elimi anlıma vurdum. Bir tane normal insan yok.

************************************

Kollarımı göğüsümde bağlamış karşımdaki üç akıllıya bakıyordum.

En başta suç işlemiş çocuk gibi duran Ayşeye bakarak sertçe konuştum.

"Anlat."

Kafasını kaldırıp boğazını temizlemek adına öksürdü.

"Sayın hakim-"

Sertçe bakmamla beraber sözünü kesti.

"Yani, Anka." dedikten sonra bana Onay bekler gibi bakınca gözlerimi tavana diktim.
'Ne günahım vardı ki?'

"Anka ben şimdi sen küstün sanınca Umuta dedimki affetir kendini megafonla hayvan taklidi yap o da kendine en yakıştırdığı hayvanı seçmiş anırması benim suçum değil."

Hızlı hızlı konuşup suçu sevgilime atmak isteyince ona sertçe bakmakla kalmayıp kafasına yapıştırdım.

Umut aralarında oturan Sinanın üstünden Ayşenin saçını çekmeye çalışınca Sinan onu zor tuttu.

"Enişte bak üstüme falan mı çıkmaya çalışıyon ayıp ayıp sen bekar değilsin."

Umut bu sefer Sinana vurmaya başlayınca artık yapacak bir şey bulamayıp kendimi koltuğa attım.

Sinanın evindeydik çünkü burası en güzel takılma yeriydi. Buz dolabı her zaman doluydu, geniş rahat koltukları vardı ve koskoca televizyon vardı. Ayşe, ben ve Sinan burada çok takılırdık bir aralar. Ben genelde çok meşgul olduğum için gelemezdim onlar da yalnız takılırlardı.

Ayşe ve Sinan ilişkisine gelirsek... Onlar çok garipler. Hani böyle biz gibi de değiller, arkadaş gibide. Onlar birbirleriyle aşırı vakit geçirip arada dedikodu yaparlar, yemek yerler (dünyayı yerler bıraksanız), maç izlerler... Ayşenin gözü yakışıklı erkeklere kayıyor ama gönlü kaymıyor. Gönlü hep Sinanda. Gönlün boka konmuş hali Sinan heheh.

Umut ve Sinan Ayşe sayesinde ayrılınca Ayşe Sinanı kendine çeekip Umuttan uzaklaştırdı.

Üçü yan yanayken şimdi sevgilim ayrı onların ikisi sarmaş dolaş ayrı koltukların ucundaydılar.

Umut delici bakışlarka onlara bakarken Sinan çocuk gibi Ayşeye yakınıyordu.

"Böyle ağzıma ağzıma vuydu. Öp de geçsin."

Ayşe Sinana acıyıp öpücekken kafalarına gelen yastıkla ayrılıp Umuta baktılar.

"Höst ulan gidin başka yerde yiyişin burda aile var."

"Aile?" Ayşe kaşlarını kaldırarak pis bir sırıtmayla sorunca Umut başını sallayıp gülen gözlerle bana baktı.

"Evet. Ben, Elfida ve aşkımız."
Gözlerini kırpıştırmasıyla dayanamayıp güldüm.

"Anka kuşumun ayarları bozulmuş. Ankam bak öyle değil, şimdi beni tekrarla. 'Iyy iğrençsin. Benim işim var gidiyorum.'" Sesini inceltip söylerken benimde söylememi bekler gibi bakınca gözlerimi devirip ellerimle yüzümü sıvazladım.

ZÜMRÜDÜ ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin