19.BÖLÜM

233 14 1
                                    

Hikayemin okunması beni okadar mutlu ediyor ve okadar duygulandırıyorki anlatamam.

(Belki burayı okumazsınız çünkü ben de okumam genelde jdjdhdh)

Kitaba başladığımda heycanla başlamıştım. İlk başları biraz kötü amatörce olsada kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum. Karakterler sanki gerçekmiş gibi geliyor bana okadar benimsedimki onları okdadar seviyorumki.

Yanlışlarım oluyor bazen düzeltmeye çalışıyorum beni mazur görün hatamda beni uyarın lütfen.

Ve sizi seviyorum, gerçekten.

Keşke bana mesaj atsanız kitabımla ilgili bana fikir verseniz ve ya merak ettiklerinizi sorsanız. ❤️

Şimdi keyifli okumalar bebeqlerim. ❤️

************************************

Gerçek Elfidaydı ya işte babasının mezarında konuşan, annesiyle uğraşan kız Anka olamayacak kadar samimiydi.

Ama o benim için bir bütündü. Elfida Anka BORAN dı. Elfida Anka ATALAY da olabilirdi orası kesin değil.

O nasıl olmak istiyorsa içinden nasıl geliyorsa öyleydi.

Dışardakiler Anka diyebilirdi ama benim hep aklımda kalacak bir Elfidaydı...

************************************

Elfida Anka'dan

Şu an ne yapıyorum?

Kafede oturmuş limonata içiyorum. eheheeeh

Çünki Umuttan kaçtım. Ama ben haklıyım. Çünkü ben hep haklıyım.

Aslında herşey çok normaldi Umutla anlaşma yapmıştık ben hazırlanıcaktım akşam annesi ve babasıyla Umutun sevgilisi olarak tanışıcaktım.

Ama yaklaşık bir-iki saat önce şöyle şeyler oldu:

Arabayla Umutun evine gidiyorduk. Acaba ne giyinsem diye düşünüyordum.

Siyah elbisemi olsa yoksa deri etek mi giyinsem.

Beyaz olmaz o ne öyle oldu olacak şey diyim 'ne biliyim siz tanışıcaz diyince ben de gelinliğimle geldim.'

Siyah pileli etek ve kazakta karar kıldım. Umuta baktığımda kaçamak bakışlarını gördüm. Hiç hayra alamet değil...

Yola bakınca Umutun evinin yolu olmadığını farkettim.

"Kaçırılıyorum imdaat!"

Umut sırıtarak bana bakınca koluna çok acıtmadan vurdum.

"Kandırdın beni." Sinir ve hırsla söylenirken o gülüyordu.

"Elfidam hayatımın anlamı bak akşamı falan beklemeyelim sen her halinle güzelsin. Annem seni zaten yine spor kıyafetlerinle görmemişmiydi?"

Sinirle ona dönük oturdum.

"Umut bak banyo bile yapmadım. Tamam benim için çok önemli değil ama şu halime bak. Hem sen beni kandırdın."

"Kandırmadım Elfida sadece kesin konuşmadım."

"Umut en sinir olduğum şeyi yapıyosun emrivakileri sevmem ben sür evine ya da sen beni bırak burda."

Kaşlarını çatarak bana baktı.

"Saçmalama Elfida. Seni burda bırakmam."

"Ya durdurursun ya da..." ya da ne? Çok güzel gidiyordun ve bozdun Anka afferin.

ZÜMRÜDÜ ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin