Thirty one

145 21 34
                                    

Noel'e kalan süre: 6 Gün

Ambra: O benim en yakın arkadaşım, André.

Ambra: Ama bana bunları söyleyebiliyor.

Ambra: Onun mutlu olmasını ondan daha fazla istediğimi neden göremiyor?

Ambra: Çocuk bir yalancı!

Ambra: Kim öpüştüğü insanı bu kadar kolay hafızasından silerki?!

André yazıyor...

André çevrimiçi

André yazıyor...

André: Onlar öpüştü mü?

Ambra yazıyor...

Ambra çevrimiçi

Ambra yazıyor...

Ambra: Ah, tabii ki!

Ambra: Kız nasıl bu kadar aşık oldu sanıyorsun?

Ambra: Konumuz bu değil, André.

Ambra: Konumuz Jennifer'ın bize karşı takındığı kırıcı tavır...

André yazıyor...

André çevrimiçi

André yazıyor...

André: Ben o tavırdan çoktan nasibimi aldım, Ambra.

Ambra yazıyor...

Ambra çevrimiçi

Ambra yazıyor...

Ambra: Ve hâlâ eve dönmüyorsun.

Ambra: Ağlamak ve o kızı kendine getirene kadar kafasına vurmak istiyorum!

Ambra: Nasıl bunu yapabilir?

Ambra: James'e sorgusuzca nasıl güvenir?

André yazıyor...

André çevrimiçi

André yazıyor...

André: Akışına bırak kardeşim.

André: Öfkelenmek bize bir şey kazandırmayacak.

André: Jenny doğru yolu geç olsada bulacak.

André: Günün sonunda onun yanında olmalıyız.

Ambra yazıyor...

Ambra çevrimiçi

Ambra yazıyor...

Ambra: Ona çok kırgınım.

Ambra: Ama ne zaman ihtiyacı olursa benim kollarımın arasına girebilir.

André yazıyor...

André çevrimiçi

André yazıyor...

André: İşte böyle...

-------

Bilinmeyen Numara: Tüm herkes senin bir yalancı olduğunu fısıldıyor kulağıma.

Bilinmeyen Numara: Ama ben senin bir yalancı olmadığını biliyorum.

Bilinmeyen Numara: Beni unutmanın ardında başka nedenler yatıyor.

Bilinmeyen Numara: O nedenler bir mezarın yedi kat altında uyuyor.

Bilinmeyen Numara: Benim yapmam gereken sadece o mezarı bulup tırnaklarımla kazmak.

Bilinmeyen Numara: İlk önce ışığımı, daha sonra da pusulamı kaybetsemde,

Bilinmeyen Numara: Önemli değil, James.

Bilinmeyen Numara: Seni seviyorum.

Bilinmeyen Numara: Bir yalancı olmadığını biliyorum.

Bilinmeyen Numara: Sen yalancı olamayacak kadar iyi bir kalp taşıyorsun.

Bilinmeyen Numara: Beni herhangi bir nedenle unutsan bile, o kalbin yolundan ayrılmak istemiyorum.
●Görüldü.
-----------

Jennifer çalışma masasının kenarında duran çerçeveyi eline aldı. André tam ortada duruyordu. Kollarını iki kızın omzuna atmıştı. Jennifer ve Ambra ise genç çocuğa yapışmış, başlarını onun göğsüne dayamışlardı. Bu fotoğraf geçen yaz gittikleri bir tatilde çekilmişti. Eğlenceli ve bol kahkahalı geçen bir tatildi. Şimdi o kahkahalar kenara çekilmiş, yerini derin hüzne bırakmıştı.

Jennifer, Ambra'ya kızgındı ama onu çok özlüyordu. İkisinin konuşmadığı tek bir gün bile olmamıştı. Genç kız eline telefonu alıyor, birkaç saniye sonra geri bırakıyordu. Ona ne söyleyecekti? André'ye söylemek istediği kelimeleri de böyle yutmuştu. Genç çocuk en sonunda kendisini terk etmişti. Şimdi, Ambra da onu terk edecekti.

Bu gerçek kızın kalbine bir ok gibi saplandı. Arkadaşları onun en büyük sığınağıydı. Neden o sığınağı kaybetmek için elinden geleni yapıyordu? Jennifer sessizde duran telefonunu eline aldı. Hızla rehbere girdi ve şüpheye düşmeden arama tuşuna bastı.

Telefon uzun bir süre çaldı ama açan olmadı. Jennifer umudunu kaybetmedi. Yeniden denedi. Her seferinde aynı sonuçla karşılaştı. Oysa o telefon ilk çalışta bir yanıta kavuşurdu. Ambra arkadaşını bekletmez, ona her zaman cevap verirdi. Jennifer derin bir nefes aldı ve diğer elinde duran çerçeveyi yerine koydu.

Telefonun rehberinden çıkıp sosyal medyada gezmeye başladı. Carly adına açtığı hesapta James'in fotoğraflarına bakmayı ümit ediyordu. Uygulamayı açtı ve karşısına çıkan sadece yarım saat önce atılmış bir fotoğraftı. James, Ashley'nin yanağından öpüyordu. Ashley bembeyaz dişlerini kameraya göstermişti. Fotoğrafın açıklamasında ise bir tarih iliştirilmişti. Jennifer tarihi gördüğünde yapabildiği tek şey nefesini tutmaktı. Geçen seneki Noel'den sadece 1 gün sonra...

James'in, Jennifer'ın kalbini sahibine geri verişinden sadece 1 gün sonra...

YN/ Ambra ve André... İyi kalpli meleklerim 💙

Last Christmas| TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin