Pred kraj radnog vremena,restoran je već bio u polumraku i gotovo prazan,osim nekolicine radnika koji su radili u njemu.Cindy i ostali su odlučili da je najbolje za mene pa tako i za sve nas,da na samome početku,krenem sa narudžbama.I bila sam im itekako zahvalna na tome.
Duboko udahnem mirise koji su dopirali do mojih nosnica iz kuhinje koja je mirisala božanstveno.Za cijeli današnji dan jedino šta sam uspijela dograbiti bila je jedna hranjiva pločica čokolade.
Predugo sam oklijevala,prije nego li sam se pridružila Cindy i Fulleru za šankom,jedući ono što je Tedd spremio.Bila je to govedina skuvana u crnom vinu sa dodatkom krumpira i nekoliko ukusnih šparoga.
''Ne mogu ti opisati koliko mi je drago što napokon imam žensko društvo ovdje'' reče Cindy žvačući posljednji zalogaj sa svog tanjura.
Osmjehnem joj se.Punih usta. Progutala sam još nekoliko ogromih zalogaja te napokon odlučila stati.Bilo je teško raditi u kuhinji. Spustim srebrenu viljušku na šank.
''Tedd,hvala ti još jednom'' široko se nasmiješim te otpijem dobrodošao gutljaj hladne vode.
''Idem'' gurnem svoju stolicu ispod šanka te namjestim svoje uzane pantalone niz noge.
''Još jednom,drago mi je što smo se upoznale'' kažem Cindy.
''I meni je April,imam osjećaj da ćemo biti super prijateljice'' nasmiješim joj se.
''Već jesmo'' namignem joj bacajući širok cerek te izjurim iz restorana,napokon spremna da idem svome toplom domu.
Vukući stopalo za stopalom,umorna i teških kapaka,otključala sam vrata svoje kuće te skinula svoje starke sa nogu.Tišina koja je obuzela moju kuću,davala mi je utisak da u njoj nije bilo nigdje nikoga.
Kuda je otišao?
Ugrizem se za usnu,potiskivajući svoje sulude misli.Koga briga kuda je Callvin otišao.Čudan osjećaj je budio u meni neku dozu ljubomore,kao da je bilo bitno da mi kaže kamo i gdje će ići.Nije bilo potrebe za tim.Ušutkala sam svoje ludačke misli te oteturala drvenim stepenicama prema drugome spratu,stižući do svoje spavaće sobe.
Skidam odjeću sa sebe te odlazim u kupaonicu gdje me je čekao hladan i priželjkivan tuš.
Duboko udišem miris svoje poznate kupke od kokosa te ju utrljam u svoju kožu,dok hladnjikava voda koja se slijevala niz maleni tuš,spirala je ostatke kupke sa moga tijela.
Čudna stvar kod mene jeste to što nisam imala neke rutine,kao što su to ostale djevojke imale.Ponekad se posramim kada Tiffany krene sa svojom pričom o rutinama i ostalim glupostima koje izvodi na svome licu.
Grabim neki mirišljavi sapun koji se nalazio na polici te ga utrljam po svome licu i sperem poslednji trag svoje šminke,koja je takođe bila glatko nanešena.Tračak maskare i olovka za usne.
Zavrnem česmu kada završim te grabim svoj pamučni plavi peškir,i prvo na što nailazim jeste moja svilena spavaćica u kojoj se najbolje osjećam kada ju obučem.Široka i udobna.Baš za mene.
Tiho koračam prema svome krevetu imajući na umu da je Callvin možda sada već i spavao u svojoj sobi.Ali ja to nisam mogla znati.
Svejedno.
Odgurnem plahte sa svog kreveta te se udobno namjestim udišući poznati miris. Moj dom. Zaronim lice u jastuk te duboko utonem u san.
''April'' !
Šta?
''April''.
Šta se dešava?
YOU ARE READING
U NJIHOVIM OČIMA (ZAVRŠENA) 🌙
RomanceGLUMAC ILI ŠEF? Kada vam poznati glumac pruži priliku da stupite u brak sa njim,da li bi ste prihvatili? April je usamljena i samozatajna djevojka kojoj se pruži prilika koju čak nikada nije mogla ni zamisliti. U samo jednoj sedmici njen život se ok...