9.PRIMIRJE

1.2K 88 39
                                    


Sreća na mome licu bila je izuzetno ekspresivna,zbog toga što muškarac koji me prozvao lažljivicom,trenutno nije bio u mojoj kući.

Spuštam se stepenicama do prvog sprata te dolazim do kuhinje i grabim dobrodošlu šalicu crne kave,koju sam popila uz omlet sa šunkom.

Pojedem ga prebrzo zbog toga što današnji dan imam već isplaniran. Potrebno je pospremiti,očistiti kuću te zaliti baštu i majčino cvijeće. Iako sam se nadala da će se moje rutine promijeniti,vikendi su i dalje bili isti. Ali nisam marila. Voljela sam čistiti svoj dom i brinuti se o cvijeću koje mi je majka ostavila.

Ispletem kosu u dvije pletenice kako mi ne bi smetala u poslu te krenem sa čišćenjem svog doma. Oprala sam sudove,maknula prašinu koje čak i nije bilo na predmetima po kući te detaljno i oprezno očistila svoje goleme prozore koji su se nalazili u dnevnome boravku.

Bacam prljave krpe u mašinu za veš te odlučim sledećih nekoliko sati posvetiti svojoj bašti.

Koračam niz suvu travu koje je vapila barem za kapljicom vode,vrijeme je bilo previše toplo a moje dvorište je trebalo vodu. Spustim se ispod malenog pločnika te grabim kablo žute boje i spajam ga na česmu. Odvrćući kablo,uperim ga prema majčinim ružama te ih krenem detaljno zaljevati.

Spuštam ga na sada već vlažnu zemlju te se uputim prema malenom bazenu,pipajući vodu u njemu. Bila je topla i spremna za kupanje. Na koje trebaš zaboraviti,opomenula me podsvijest.

Callvin je bio ovdje i moja želja za kupanjem u vlastitom bazenu je istovremeno pobjegla.

''April žao mi je'' poskočim na tren kada začujem vrlo poznati glas,te se moja skliska sandala izvrne i baci me ravno u bazen pun vode.

Ne!

Ne!

Ne!

Izronim iz bazena u potpunosti mokra.

''Prepao si me'' poviknem na sav glas te ljutito dlanovima pljusnem po toploj vodi.

Kikot koji ispuni dvorište dopirao je ravno iz njegovog grla.

''Prestani se smijati'' povikala sam ljutito. Kratkim koracima je prilazio vodi u kojoj sam se nalazila.

''Saznao sam da je salon tvoj'' reče te se spusti u čučanj.

''Još si morao i provjeravati'' prevrnem očima na njegove riječi.

Najradije bih mu lupila tako snažan šamar koji će ga baciti ravno u ovaj bazen. Ali osjećanja koja su se kovitlala u meni bila su izuzetno zbunjujuća.

''A šta bi ti uradila kada bih ti ja rekao da imam salon,a uveče me vidiš u konobarskoj uniformi'' ?

Šta ako je upravu?

Šta ako sam prenaglila sa svojim ponašanjem?

Šta ako sam doista pretjerala?

''Ja nisam lažljivica'' kažem dok i dalje plivam u toploj vodi.

''Uostalom ko si ti da ti moram iznositi detalje o svom životu'' kažem iskreno zureći u sivilo njegovih očiju.

''Nitko'' reče tiho.

''Samo želim da budemo u dobrim odnosima'' .

''Ipak živimo skupa'' rekao je.

Progutam knedlu.

''Mir'' osmjehne se pokazujući svoje blistavo bijele zube te mi pruži ruku u znak izvinjenja.

Blistavilo njegovog osmjeha izmami mi cerek na lice te napokon prihvatim njegovu ruku i spojim naše dlanove.

U NJIHOVIM OČIMA (ZAVRŠENA) 🌙Where stories live. Discover now