18.VRATIO SI ME U PROŠLOST

937 61 2
                                    

''Jesi li gladna'' glas mu je tih i blag dok smo ulazili unutar u kuću. Zaključao je vrata za nama te odložio ključeve na maleni stakleni stočić koji je stojao pored samih vrata.

''Da'' odgovorim iskreno,jer sam imala osjećaj da je mogao čuti moje misli. Stomak mi je kvrčao već nekoliko puta dok smo se vozili doma. Cijeli dan sam provela bez skoro i jednog zalogaja a za divno čudo,još uvijek sam nekako stajala na vlastitim nogama.

''Želiš li da naručimo nešto ili...'' skupi oči dok stoji u mjestu i pokušava stvoriti razgovor. Iako sam bila umorna i pospana,društvo Callvina Treya mi je itekako prijalo.

''Spremiti ću nam nešto'' spustim torbu na kauč te krenem prema kuhinji ali njegov dlan me zaustavi na mjestu.

''Spremiti ću nam nešto'' spustim torbu na kauč te krenem prema kuhinji ali njegov dlan me zaustavi na mjestu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Drži me za zglob nježno,te me blago povuče k sebi.

''Ja ću'' rekao je tiho dok svoju ruku nježno povlači na moj dlan.

Ruka mu je topla i ugodna u mojoj. Čudno ali,koliko je samo puta doticao moj dlan u društvu ali nikada nisam osjetila žar kao što osjećam sada.

Callvin kratko spusti pogled na naše spojene prste,te mi na trenutak palcem pomiluje zglob. Njegov dah hvata moj,kao što svojim pogledom hvata moj.

Ugrizem se za usnu kada u njegovim očima po prvi puta ugledam....želju,žudnju.

Iščekivanje.

Djeluje mi zbunjeno te povučem brzinski svoj dlan k sebi.

''Jesi li siguran'' nervozno se nasmiješim.

On zbunjeno odmahne glavom kao da pokušava dokučiti koji se vrag dogodio prije nekoliko sekudni.

''A da'' osmjehne se. Široko.

I pomislim da je ovo samo jedna njegova igra kako bi me zadržao uz sebe. Šta ako glumi svo ovo vrijeme? Šta ako strahuje da ću ga na neki način ostaviti te će novinari ponovo krenuti u ludačku potražnju za skandalima sa njim.

''Ja ću nam spremiti nešto'' osmjehne se. Ponovo.

''Za to vrijeme ti se možeš istuširati ili šta već želiš'' krene prema kuhinji ostavši me sa glavom punom misli na hodniku. Progutam knedlu.

''Uredu'' prošaputam tiho. I znam da me nije čuo te odlučim povesti svoje tijelo u sobu te dopustiti sebi da se opustim u kadi punoj tople vode.

Protrljam peškirom svoju vlažnu kosu te ju prebacim preko jednog ramena,umorna i nezainteresovana da ju osušim ove noći. Kupka je bilo nešto što mi je itekako falilo cijeli ovaj dan. Izašla sam iz kupaonice koja je bila ispunjena mirisom kokosa zbog gela koji mi je kupila Tiff. Ni sama nisam znala zašto ali prsnem po sebi maleni mlaz parfema koji je stojao na mojoj polici. Navučem na sebe svoju omiljenu plavu pidžamu i ne mareći koliko je zapravo bila široka na meni. Te takva...nikakva. Uputim se na dornji sprat gdje je Callvin spremao večeru za nas.

U NJIHOVIM OČIMA (ZAVRŠENA) 🌙Where stories live. Discover now