10.JA SAM NJEGOVA DJEVOJKA

1.2K 90 16
                                    




Otišao sam u obližnji restoran. Kada se riješiš piskutave prijateljice pozovi me. Bilo bi lijepo da sam sada ispružen na svome kauču. ;-)

Spuštam cjeduljicu na stočić koji se nalazio pored ulaznih vrata. U ovom trenutku bila sam sigurna u jednu stvar, a to jeste kako uvjeriti Tiff u nekolicinu laži koje joj je izgovorio Callvin.

Muškarac kojeg si upravo srela je moj cimer. Ne!

Callvin Trey živi u mojoj kući. Ne!

''Šta radiš tamo'' poskočim kada ugledam i dalje zbunjenu Tiffany koja sjedi na kožnoj sofi u dnevnome boravku.

''Mogu li te ponuditi nečim'' upitam dok gutam knedlu prilazeći joj. Ni sama nisam znala zbog čega,ali Tiff je očigledno očekivala neko objašnjenje od mene. Čista je glupost to što je Calllvin rekao da smo prijatelji. S toga moj mozak ne uspijeva smisliti bilo što drugo što bi natjeralo Tiff da skrene sa teme zvane Callvin.

''Ne,hvala'' osmješkivala se.

''Tako si mi falila'' svoje tanke ruke je obrgrlila oko mene dok smo obje sjedile na kauču.

''I ti meni'' priznam.

''Upoznala sam tvoje prijatelje'' nasmiješila se.

''Prijatelje'' upitam zbunjeno.

''Cindy i Fullera'' reče kroz smješak.

''Poslali su mi zahtjev za prijateljstvo,pisali smo satima'' zakikotala se.

''Super su zar ne'' upitam.

Tiff potvrdno kimnu glavom. Zvonjava njenog mobitela skrenu moje misli.

''Da'' zapiskuta.

''Mama nećeš vjerovati koga sam upoznala'' skoro je povikala.

Stanka.

''Callvina Treya'' podignem obrve u vis kada Tiff povisi ton svoga glasa.

Stanka.

''Baš sada'' njen osmijeh nestane.

''Uredu dolazim'' reče te prekide vezu.

''Moram ići'' reče.

''Ali tek si stigla'' moja podsvijest mi se uporno podrugivala. Bilo je čudno to što sam druženje sa svojom dugogodišnjom prijateljicom,htjela zamijeniti sa druženjem pored muškarca kojeg sam upoznala prije samo nekoliko dana.

''Moram'' reče tužno.

''Ali vidjeti ćemo se sutra,još uvijek mi duguješ objašnjenje'' podignem svoje uredno oblikovane obrve u vis.

Vidimo se sutra?

''Sutra'' progutam knedlu.

''Dogovorila sam se sa Fullerom i Cindy da idemo u jedan od novih noćnih klubova koji se tek otvorio'' reče.

''Pa to je lijepo'' kažem zbunjeno.

''Ići ćeš sa nama ludice'' odmahnem glavom.

''Ne prihvatamo ne kao odgovor,ako treba natjerati ćemo te'' podigla je svoj kažiprst te ga prijeteći mahala.

''Ali Tiff...''

''Ali April'' ovog puta se pobuni.

''Zašto uvijek moraš sve pokvariti'' ugrizem se za usnu na njezine riječi upućene meni.

''Zašto uvijek moraš sve pokvariti'' ugrizem se za usnu na njezine riječi upućene meni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
U NJIHOVIM OČIMA (ZAVRŠENA) 🌙Where stories live. Discover now