13.PAR SA NASLOVNIH STRANA

1K 75 8
                                    





Sama sam i ljuta. Ponižena i posramljena.

Naravno,krivnja je samo moja. Igrala sam se sa vatrom i znala sam to. Callvin Trey je izvan moje lige. I još važnije kakva će reakcija ljudi biti kada me ugledaju na ulici? Zašto se jednostavno nisam oduprla? Zašto činim nepromišljene stvari zbog njega? Ko je on meni uopšte?

''Otišli su'' reče Callvin ulazeći kroz balkon.

Odavala ga je grubost u njegovim očima. Maska koja je izgleda vječno navučena na njegovo lice. Prvi moj instikt na njegov prijedlog je jednostavno trebao glasiti odjebi. I zašto dovraga nisam napravila to?

Jer sam mislila da sam vidjela više nego što je zapravo i postojalo?

Jer je poznata ličnost?

Jer dio mene zapravo žudi za takvom gluposti ili pak opasnošću?

Sklopim oči i progutam knedlu. Da je ovo bio test sa više ponuđenih odgovora morala bih zaokružiti sve od navedenog. Učinila sam mu veliku uslugu.

A šta će biti sa tobom,oglasila se moja podsvijest. Šta kada se sve ovo završi? Šta će biti kada te Callvin napusti te pronađe pravu djevojku koju će iskreno zavoliti. Šta ako zbog ove igre opasno upadnem u ogromne probleme? 

Počinjem plitko disati.

Odbacim patike sa svojih nogu te nagnem glavu unatrag i sklopim svoje oči.

''April...'' okrenem se prema njemu. Čeznutljive i umorne sive oči gledale su ravno u moje.

''Mogu to spriječiti'' reče tiho prilazeći mi.

''Mogu zaustaviti vijesti,nazvati ću Leah..''

''Ne'' prekinem ga. 

''Sve je uredu'' rekla sam.

''Ovo će biti samo naša malena tajna'' kažem i  duboko udahnem.

Zvonjava Callvinog mobitela prekine tišinu između nas. Javio se.

''Leah'' ona je njegov menadžer. Koliko sam se mogla sjetiti.

''Da,istina je'' .

Stanka.

''Doći ću sutra do tebe u kancelariju'' .

Stanka.

''Uredu vidimo se'' gurne svoj mobitel u džep.

''Uredu vidimo se'' gurne svoj mobitel u džep

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

''Leah zna istinu'' sjedne pored mene.

''Nas troje smo jedini,i tako treba i da ostane''.

Gleda ravno u mene i očekuje odgovore. Pomislim da sam ovu igru odigrala previše brzo. Nije se trebala dogoditi. U šta sam se to dovraga uplela? Promeškoljim se od nelagode. Ni u ludilu nisam mogla pomisliti da će mi se ovaj cijeli mjesec prevrnuti naglavačke. Nisam sigurna ni kamo sve ovo vodi i kako će se uopšte i završiti. Ali nešto čudno se dešavalo u mome trbuhu te mi odavalo utisak povjerljivosti. Znam da me neće povrijediti. Znam da će učiniti da stvari izađu na dobro.

U NJIHOVIM OČIMA (ZAVRŠENA) 🌙Where stories live. Discover now