28.NOĆ PROVEDENA SA NJIM

868 42 7
                                    



Bila je noć,i u sobi je vladala potpuna tišina.

Nepomično sam sklupčana na njegovom ogromnom krevetu,u potpunosti budna,iako je već bilo i previše kasno.

Koliko je vremena prošlo od kako nisam dobila bilo kakav odgovor?

Jesam li doista i bila svjesna vremena?

Sati moga života su lagano prolazili pokraj mene. Svaki sat,svaka minuta,svaka sekunda.

''Šta si to rekla'' zelene oči postadoše još više krupnije.

Soba iznenada ponovo utonu u tišinu,dok me Mark promatra kao da je cijelo ovo vrijeme proveo sa potpunim neznancem.

''Zašto'' tanki prsti prođoše kroz njegovu gustu kosu.

''Zbog čega'' njegova ogromna uzrujanost je isplivala na površinu. A onda ponovo tišina.

Polako,oprezno podignem svoj pogled ka njemu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Polako,oprezno podignem svoj pogled ka njemu. Još uvijek je stajao pored ogromnog prozora njegove spavaće sobe u kojoj smo se trenutno nalazili. Njegov pogled usredotočen na udaljeni zid sobe,napokon je skrenuo ka meni. Dok je okrugli mjesec koji je dopirao sa polja osvijetljavao njegov neobično divan profil.

Nestrpljivo sam se zapitala za čime on to doista čezne?

Da li ga je moja istina trebala veseliti?

Ili je ova reakcija koju mi je upravo pružao,zapravo bila već mnogo više očekivana. Glasno izdahnem dok je netrepeljivost pomiješana sa malom dozom straha neprestalno kovitlala u meni.

''Jedne noći,posjetila sam njegovu premijeru'' šapnem tiho dok se zeleni pogled u potpunosti usmjeri na mene.

''Nije to bila moja volja'' kažem iskreno.

''Bila je to želja moje prijateljice'' progutam knedlu.

''Kada smo stigli tamo,primila sam poziv od Regine da je moj salon u ogromnim dugovima'' priznam,dok mi je u glavi tuptao sat čiji su otkucaji ispunili Markovu spavaću sobu.

''Tu noć sam ga upoznala,rekao mi je da je njegova majka trebala na operaciju tu noć,ali da je on bio primoran biti na toj svojoj prokletoj premijeri'' u prsima mi je srce luđački zalupalo. Kao da sam krila tajnu svih ljudi na ovome svijetu. Gotovo nisam ni posumnjala da mi je tlak u ovome trenutku bio iznad svih mogućih granica.

''Rekla sam mu da ode k njoj'' sklopim svoje oči te duboko udahnem.

''I otišao je'' šapnem.

Mark me promatrao i dalje sa ogromnim iščekivanjem koje sam mogla rezati sa nožem. Okrenem glavu prema foteljama koje su se nalazile ispred prozora,izbjegavajući njegov pogled.

''Pronašla sam nešto novca za svoj salon,te sam na internet objavila oglas za nekoga tko bi mogao živjeti samnom'' kažem.

''Nisam mogla pronaći drugi način'' rekla sam iskreno.

U NJIHOVIM OČIMA (ZAVRŠENA) 🌙Where stories live. Discover now