25.PRAVILA

769 47 14
                                    

''Jutro spavalice'' bilo je prvo što sam čula,dok sam teške volje otvarala svoje umorne kapke.

Topao povjetarac milovao mi je golu kožu na ramenima dok sam se nevoljko ljuljkala u svojoj omiljenoj ljuljašci u dvorištu.

''Dobro jutro'' promukao glas dopirao je iz mog grla,kao i uvijek zvučeći čudno i previše grubo pa čak i za moje uši.

''Jesam li ti ikada rekao da imaš jako sexi glas'' zatrepćem nekoliko puta dok upirem svoj plavi pogled ka Callvinu te se uspravim na ljuljašci dok ju nogom naglo zaustavljam.

''Nego da pređem na temu'' ispred mene je mahnuo plavim fasciklom koji je čvrsto držao u ruci.

''Kaži'' ugrizem se za usnu,potiskivajući svoju jutarnju radoznalost.

''Kao prvo,na naslovnicama smo svih mogućih novina. Odnosno to da se Callvin Trey napokon ženi'' vrlo poznati smješak preleti preko njegovih punih usana.

''Dalje'' skupim svoje plave oči u tanku crtu,skrivajući im pogled zbog žarkog jutarnjeg sunca koji je uporno udarao u moje oči.

''Pridruži mi se za stolom'' ljuljkaška se naglo pokrene kada Callvin svoje teško mišićavo tijelo podigne sa nje.

''Jel moram'' nacerim se šaljivo,ali u odgovoru sam bila u potpunosti iskrena.

Predhodna večer u meni je uzburkala sve što se dalo uzburkati,pa se stoga naš sinoćnji izlazak pretvorio u potpuni promašaj. Previše laži i pretvaranja bilo mi je dosta za cijeli život. No nastavila sam to raditi,zajedno sa svojim budućim suprugom. U jednom trenu varamo i sebe a i sve ostale ljude,koji su nam slijepo vjerovali.

Zagledam se u Callvinova široka ramena u tanašnoj majici, u ruke opušteno gurnute u džepove hlača. Oči su mi suludo i nepotrebno bile zadovoljne a mozak mi se pretvorio u prokletu kašu. Uzdahnem i odlučim,bilo to mudro ili ne,udovoljiti mu.

Podignem se sa ljuljaške te krenem za njim ka drvenom stolu koji se nalazio na kućnoj tarasi. Nekim čudom moja desna ruka zadrhti te umalo ne prolijem vruću tekućinu koja se nalazila u mojoj šalici,ali izvučem se i pobjegnem od svoje trapavosti. Barem ovoga puta.

''Leah je spremila dokumente,odnosno pravila koja ćemo poštovati u našem braku'' pridružim mu se na klupi.

''Leah je spremila dokumente,odnosno pravila koja ćemo poštovati u našem braku'' pridružim mu se na klupi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

''Ja sam već označio sa čime se slažem a sa čime ne,ti ćeš učiniti isto''.

Nakon nekoliko sekundi šutnje,odmaknem pogled sa papira koji se nalazio na stolu te shvatim da Callvin pilji u mene. Oči nam se susretnu i vidim da me sa iščekivanjem promatra. Znam da nemam snage odbiti ga u bilo čemu što me bude pitao. Mislim da sam sinoć potrošila svoje poslednje zalihe snage koja mi je u ovom trenutku itekako bila potrebna. Privučem plavi fascikl bliže k sebi te ga nježno otklopim krećući sa njegovim čitanjem.

1.Brak između Callvina Treya i April Dane mora ostati tajna.

Pristajem.

2.Iskrenost mora biti prisutna u oba smijera pa čak i ako se radi o jako privatnim stvarima.

U NJIHOVIM OČIMA (ZAVRŠENA) 🌙Where stories live. Discover now