35.NEMAJU SVE LJUBAVI SRETAN KRAJ

1K 48 13
                                    

Fuller otvara vrata moje sobe,te čvrsto držeći njegovu ruku bila sam spremna otpočeti novi početak svega ovoga. Novi život.

Cindy se najednom pojavi ispred nas držeći u rukama parče papira.

''Stanite'' skoro je povikala uguravši nas natrag u moju sobu.

''Cindy,šta se dešava'' upitam zbunjeno dok zateturam u svojoj vjenčanici.

''Ovo je za tebe'' ispružila mi je komad papira u ruke. Zbunjeno zurim u njega ali se ne pomičem.

''Uzmi'' rekla je uguravši mi ga u ruke.

''Fuller,ti pođi zamnom'' Cindy dograbi Fullera za ruku te ga izvede iz prostorije,ostavši mene samu samcatu u njoj.

Duboko udahnem te povučem svoju tešku bijelu vjenčanicu za sobom te sjedam ravno na krevet i otvaram kovertu u kojoj se nalazilo nešto o čemu nemam blage veze.

Progutam knedlu.

14. Mart 2008,tri dana nakon mog rođendana.

Kako jedan čovjek može umrijeti a kada izgleda poput diva?

Uredu,bio je bolestan,ali zašto onda postoje bolnice?

Trebao je ozdraviti.

Moj otac je imao rak pluća. I krio je to od mene.

Mnogo je konzumirao cigarete. Doktori su ga uzalud upozoravali.

I zar je to doista istina da cigarete ubijaju?

Ponekad sam čuo takve vijesti ali nikada nisam upoznao preminulu osobu od toga.

Sa ocem sam često išao u barove.

Bio je mnogo zgodniji od mene.

Ali naravno djevojke su gledale samo u mome pravcu.

Pecali smo zajedno.

Kada sam bio mali,često je dolazio kući sa posla noseći u rukama moju omiljenu čokoladu.

A kada bi me popeo na svoja ramena,ja bih tada dodirivao nebo.

Moj otac je bio ogroman,baš poput nekog drveta. Čak i kada nije bio tu,dovoljna mi je bila njegova sjenka.

Kada sam saznao da me napustio i otišao u raj,oči su mi zasuzile. Žao mi je što moram reći ali svoju majku sam izgubio kada sam bio previše mlad,te je se nikada nisam ni sjećao.

Ali otac...

U grlu mi je nešto zastalo,onako kao lopta.I ostalo je tu.

Nazivaju to knedlom,i taj dan sam spoznao....Nisam uspio ostvariti najvažniju stvar u životu. Nisam spasio svoga oca, April.

Nisam ga uspio spasiti.

Ali kunem se da nisam znao kako.

I od tada mi je najveći cilj što više učiniti dobrih i pravednih stvari. Pa tek onda mogu otići kod svog oca u raj.

Zakleo sam mu se.

Da me pokušavaju zaustaviti lavine,snjegovi,vukovi...neću stati dok te ponovo ne osvojim April.

Kada bi mogao svima bi poručio da pronađu svoju April za sebe.

Jer...ovaj svijet je takav da,bez tebe postaje sve pusto.

Mark.


''April'' podignem glavu prepoznavajući njegov glas te naglo skočijem sa kreveta,ostavši u mjestu kao ukopana.

U NJIHOVIM OČIMA (ZAVRŠENA) 🌙Where stories live. Discover now