''Koja sretnica'' žvakala sam posljednji zalogaj svoje snikers čokoladice kada sam začula nepoznati glas iza sebe. Okrenem blago glavu u stranu te ugledam tri djevojke koje me proždiru sa svojim šarenolikim očima.
Progutam knedlu.
Šta se dešava? Duboko udahnem te nastavim koračati ka salonu.
''Lijepa je'' obratila se niska crnokosa svojoj prijateljici,smješkajući se dok joj je pogled putovao mojim tijelom.
Slatko se nasmiješim iako nemam predstavu šta se dešava u ovom trenutku. Promoškoljim se od nelagode,kao da sam bila uhvaćena u nekoj nepodopštini.
Gurnem vrata svog salona kada napokon uspijem pobjeći od silnih pogleda upućenih k meni.
''Je li ovo istina'' povikala je Lori napuštajući svoju mušteriju koja je bila smještena na stolici. U rukama je nosila novine te naslovnu stranu držala je uperenu u mene.
O Bože!
''Jako sam srećna zbog tebe'' Regina mi je prilazila dok joj je mio smiješak prelazio licem.
Grabim časopis iz Lorinih ruku te drhtavim rukama listam po tim komadićima papira.
NOVOPEČENI PAR NA SCENI
Koliko god to suludo zvučalo u ovome trenutku.Ali bilo je to itekako istina.
Callvin Trey najpoznatiji neženja i holivudski glumac napokon je uplivao u vode ljubavi.
Poznati su skandali koje je činio naš šarmantni glumac,te smo čak i nekima prisustvovali i uživo.
Noćni izlasci sa svjetskim modelima,sa svojim kolegicama glumicama pa tako i sa nekolicinom pjevačica koje su itekako uživale u društvu našeg savršenog neženje.
Ali dešava se nešto što nam svima zvuči itekako suludo. A to je da Callvin Trey ima djevojku.
Djevojka po imenu April Dane,uspijela je uloviti Callvina u svoje šake.
Prošlo je nekoliko tjedana od kako nismo uhvatili glumca u njegovim noćnim provodima te objavili nešto što bi narušilo njegov ugled. A sve to se dešava zbog nje. April Dane.
Callvin trenutno živi sa April,a i fotografije napravljene neprimjetno,uspijevamo vidjeti koliko je naš novopečeni par sretan.
Iz pouzdanih izvora saznali smo da je glumac napustio premijeru svog filma koja se održavala baš u gradu Seattleu i sve to zbog svoje djevojke.
Da li je Callvin napokon krenuo na pravi put?
Koliko uspijevamo vidjeti ovo je njegova najduža veza do sada.
Da li je odlučio uploviti u bračne vode ili je pak sve ovo jedna od njegovih suludih novih avantura koju želi isprobati?
YOU ARE READING
U NJIHOVIM OČIMA (ZAVRŠENA) 🌙
RomanceGLUMAC ILI ŠEF? Kada vam poznati glumac pruži priliku da stupite u brak sa njim,da li bi ste prihvatili? April je usamljena i samozatajna djevojka kojoj se pruži prilika koju čak nikada nije mogla ni zamisliti. U samo jednoj sedmici njen život se ok...